Mielestäni Lidlin vaatteiden käyttäminen on hyvin noloa!
En ikinä laittaisi päälle Lidlin vaatteita, vaikka toisinaan ruokakaupassa siellä käynkin. Muutama ystävä kehuu vaatteiden laatua ja mietin vain, että noloa, noloa. Olen tietoinen siitä, että palstamammat rakastavat Lidlin vaatteita ;)
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä laittaisi päälle Lidlin vaatteita, vaikka toisinaan ruokakaupassa siellä käynkin. Muutama ystävä kehuu vaatteiden laatua ja mietin vain, että noloa, noloa. Olen tietoinen siitä, että palstamammat rakastavat Lidlin vaatteita ;)
Luettelisitko vaatemerkit ja ostopaikat, jotka ovat sinun hyväksymiäsi, koska sehän palstalla tärkeintä juuri nyt on?
Olisikin ap joku merkkivaate-elitisti, niin kuin jotkut täällä epäili. Mutta todennäköisimmin ap on joki henkkamaukkateini, joka kulkee nyppyisissä ja läpikuultavissa topeissa ja hautovissa polyesterineuleissa, ja joutuu hakea kerran viikossa uutta reikiintyneiden tilalle.
Ostaisin, mutta naiseksi mulla leveät hartiat ja pitkät kädet, alkaa olla sellainen yhdistelmä, että takeissa ja puseroissa ei koot ole koskaan kohdillaan.
Minusta sinä vaikutat hyvin nololta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin ap joku merkkivaate-elitisti, niin kuin jotkut täällä epäili. Mutta todennäköisimmin ap on joki henkkamaukkateini, joka kulkee nyppyisissä ja läpikuultavissa topeissa ja hautovissa polyesterineuleissa, ja joutuu hakea kerran viikossa uutta reikiintyneiden tilalle.
Joutuu hakemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu hakemaan!
Voisitko korjata palstan kaikkien viestien kirjoitusasut, edes tämän viikon? Kiitos!
Samoissa orjatehtaissa, lapsityövoimalla ne ap:n merkkivaatteetkin kursitaan kokoon.
Lidlille vaatteita tekevä työläinen saa noin 0,02 euroa /vaatekappale.
https://www.theguardian.com/business/2016/mar/13/lidl-jeans-bangladesh-…
Lidliä arvostelevia viestejä poistetaan tästä ketjusta.
Hohotan mielessäni aina kun vastaan tulee näitä banaanilaarin vierestä vaatteensa ostaneita.
Itse en pitkään aikaan halunnut ostaa Lidlin vaatteita koska siellä ei ole sovituskoppia. Sitten kuulin sattumalta, että vaatteilla on palautusoikeus kuittia vastaan tietyn ajan kuluessa ja sen jälkeen olen ostanut vaatetta kotiin sovitettavaksi. Palautan ne, mitkä eivät ole sopivia. Lidlin sivuilta saa lisätietoa.