Antti tuisku homo tai ei
Aihe ei sinänsä mua kiinnosta onko vai ei, mutta miksi asia salaamaan??? Tätä en ymmärrä. En mitenkään pysty ymmärtämään. Se, että asia mitä hän tekee siviilissä ei tietenkään kuulu mulle, eikä se kiinnosta, eikä mun elämä siitä muuksi muutu. Mutta miksi salata asia? Olisi nyt rehdisti sitä mitä on. Pisteet nousisi huimasti mun silmissä kun kertoisi miten asian laita oikeasti on. Arvostus noussut myös muiden kaapista tulleiden kohdalla. Ja itse olen hetero.
Kommentit (5)
Mut Antti haluaa et hänen musiikki saa ansaitsemansa arvostuksen, eikä parisuhde saa vaikuttaa siihen. No ootellaan sitä seuraavaa mahalaskua, joko sitten uhrataan parisuhdekin lööppeihin.
Miehekkäin mies jonka tunnen. Ryyppää, polttaa ja hakkaa toisia miehiä ja sen jälkeen panee heidän naisiaan hakatun miehen vieressä. Täys peto vailla mitään kontrollia.
Vierailija kirjoitti:
Mut Antti haluaa et hänen musiikki saa ansaitsemansa arvostuksen, eikä parisuhde saa vaikuttaa siihen. No ootellaan sitä seuraavaa mahalaskua, joko sitten uhrataan parisuhdekin lööppeihin.
Positiivinen päivänsäde tuli palstalle piristämään meitä.
Minä taas uskon, että ihmiseen se Antti ihastuu. Sama se onko sillä parta, vai isot tissit. Sama se varmaan, vaikka olisi molemmat, jos natsaa muuten tosi hyvin yhteen.
Vaikuttaako se jotenkin Antin musiikilliseen uraan, heiluuko rakkauden nuoli heijariin vai onkaloon?
Lopeta jo.