Olin ravintolatreffeillä ja deittini vain intti "Mutta mikä on se syy, mikset sä halua lapsia?"
Oli aika piinallinen ateria. Toiset treffit, ja tulevaisuuden suunnitelmat tulivat puheeksi. En viitsinyt alkaa selittää, mitä bingoaminen on. Ajattelin, että tämän tyypin kanssa voisi tapailla kevyesti, mutta tuon jälkeen meni vähän fiilikset siihenkin. Pöh.
Muilla mitään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (49)
On ihan järkevää selvittää hyvin alkuvaiheessa, mikä on kummakin kanta lastentekoon, kyllä, ei vai ehkä joskus myöhemmin. Itse en esim. lähtisi edes yrittämään sellaisen miehen kanssa, joka vielä ehdottomasti haluaa lapsia.
Syiden tivaamista taas en ymmärrä. Omaa kantaani voin perustella sen verran, että 1) en halua ja 2) ikä ja työtilanne eivät puolla lasten hankkimista. Jos tämä ei riitä treffeillä, pahoittelen, mutta en kerro enempää. Syvempiä syitä voin selvitellä, jos näyttää, että suhdekin syvenee.
Nainen joka ei halua lapsia = vahva itsenäinen nainen
Mies joka ei halua lapsia = luuseri joka asuu äidin luona
Nainen joka repsahtaa keski-iässä = ei tarvitse olla kunnossa kun mieskään ei ole
Mies joka repsahtaa keski-iässä = lihava kaljamahainen suomijuntti
Naisten ajatusmaailma.
Jos vain kasuaalisti deittailee eikä ole välttämättä etsimässä elämänkumppania, ei sillä ole välttämättä väliä, haluaako toinen lapsia vai ei. Minä en halua mutta ei tämä asia ole mitenkään erityisen tärkeä minulle.Se, että toinen tykkää rajusa seksistä, on esimerkiksi paljon oleellisempaa minun kannaltani.
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Hehj. Aloittaja on mennyt muokkaamaan viestiään. Taitaa tosiaan olla liian arka aihe.
Vinkiksi voisi sanoa ettei ylipäätään kannata lähteä treffeille jollei ole valmis kertomaan itsestään.
Mitä ihmettä oikein horiset? Ei ap viestiään ole mitenkään muokannut. Eihän viestejään edes voi muokata, ellei ole niitä rekatulla nimimerkillä kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastasit?
Sanoin, ettei ole koskaan ollut mitään mielenkiintoa asiaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli aika piinallinen ateria. Toiset treffit, ja tulevaisuuden suunnitelmat tulivat puheeksi. En viitsinyt alkaa selittää, mitä bingoaminen on. Ajattelin, että tämän tyypin kanssa voisi tapailla kevyesti, mutta tuon jälkeen meni vähän fiilikset siihenkin. Pöh.
Muilla mitään vastaavia kokemuksia?
Ei tullut mieleen että vaikka sinä haluat vain tapailla kevyesti joku toinen voi olla etsimässä vakavaa parisuhdetta?
Kyllähän lapset on aika keskeinen asia parisuhteessa.