Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ravintolatreffeillä ja deittini vain intti "Mutta mikä on se syy, mikset sä halua lapsia?"

Vierailija
14.09.2017 |

Oli aika piinallinen ateria. Toiset treffit, ja tulevaisuuden suunnitelmat tulivat puheeksi. En viitsinyt alkaa selittää, mitä bingoaminen on. Ajattelin, että tämän tyypin kanssa voisi tapailla kevyesti, mutta tuon jälkeen meni vähän fiilikset siihenkin. Pöh.

Muilla mitään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkiksi seuraavia treffejä varten: inttämisen saa loppumaan sillä, että vastaa kysymykseen.

Ei saa, jos vastaus ei satu tyydyttämään kysyjää. :)

Vierailija
22/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska opit. Että osaat olla itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tietää syysi, jotta voi kyseenalaistaa sen. Johon sinun pitää kommentoida. Sitten sen jälkeen hän esittää uuden kysymyksen, jolla kyseenalaistaa. Homma ei lopu ennen kuin sanot että tehdään vaan lapsia, aloitetaa heti huomenna.

Vierailija
24/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska opit. Että osaat olla itsekäs.

https://media.tenor.com/images/0c123db63e36c7a275df31013780e1b0/tenor.g…

Vierailija
25/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia menet etsimään kumppania? Pysyisit sinkkuna niin et pilaa kenenkään normaalin lapsia haluavan elämää.

Vierailija
26/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia menet etsimään kumppania? Pysyisit sinkkuna niin et pilaa kenenkään normaalin lapsia haluavan elämää.

Ajattelin, että olisi kivaa löytää joku, jonka kanssa pitää hauskaa, käydä hyviä keskusteluja ja harrastaa seksiä. Jos jonkun elämä menee pilalle siitä, että joutuu syömään illallista kanssani, ei voi mitään. :D

27/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehj. Aloittaja on mennyt muokkaamaan viestiään. Taitaa tosiaan olla liian arka aihe.

Vinkiksi voisi sanoa ettei ylipäätään kannata lähteä treffeille jollei ole valmis kertomaan itsestään.

28/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi tietää syysi, jotta voi kyseenalaistaa sen. Johon sinun pitää kommentoida. Sitten sen jälkeen hän esittää uuden kysymyksen, jolla kyseenalaistaa. Homma ei lopu ennen kuin sanot että tehdään vaan lapsia, aloitetaa heti huomenna.

Jotenkin luulisi että homman visi lopettaa myös kiittämällä kohteliaasti seurasta ja lähtemällä kotiin.

Mutta ei kai sitten.

Vierailija
29/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa sellaisen naisen joka ei lapsia halua. 

Vierailija
30/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se pilaa kenenkään lapsia haluavan elämän, jos aloittaja yrittää nimenomaan löytää kumppanin joka ei myöskään lapsia halua? Miten treffeillä käyminen voi pilata kenenkään elämän? Mitkä lääkkeet sulta jäänyt ottamatta?

Vierailija
31/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ennen treffejä ei voi kertoa ettei halua lapsia? Miksi antaa toisen ehkä ihastua itseensä ja sitten vasta ilmaista että turha haaveilla perhe-elämästä?

Vierailija
32/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkiksi seuraavia treffejä varten: inttämisen saa loppumaan sillä, että vastaa kysymykseen.

Kunpa se toimisikin aina näin. Paatunut jankkaaja lopettaa kyselemisen vasta, kun on saanut mieleisensä vastauksen - riippumatta siitä, onko se vastaajan vilpitön kanta asiaan.

Vierailija
33/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin myös kiinnostavan nettimiehen. Koska mies oli kiinnostavin siihen asti tavatuista, yllättävä käänne oli se tieto, että hän ei halua lapsia. Joten koska olin miehestä kiinnostunut, kiinnosti myös tieto siitä, miksi näin on. Kuitenkin homma oli selvä jo tuossa vaiheessa, mutta siis ihan omasta kiinnostuksestani ja pettymyksestäni myös halusin tuon kysyä.

Vierailija
34/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, pitääpä varautua. Eka treffit tulossa ja ravintolassa. Jos mies kysyy jotain lapsista. En aio hankkia, en saakaan enää.  Ovat jo kasvaneet isoiksi ja minä tullut aika vanhaksi.

Vierailija
35/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin myös kiinnostavan nettimiehen. Koska mies oli kiinnostavin siihen asti tavatuista, yllättävä käänne oli se tieto, että hän ei halua lapsia. Joten koska olin miehestä kiinnostunut, kiinnosti myös tieto siitä, miksi näin on. Kuitenkin homma oli selvä jo tuossa vaiheessa, mutta siis ihan omasta kiinnostuksestani ja pettymyksestäni myös halusin tuon kysyä.

Mitä vastausta odotit?

Mikä on oma syysi sille, etä haluat lapsia?

Vierailija
36/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5770 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta mikä se syy on? Pakkohan siihen on jokin selitys olla, miksi terve ihminen ei halua lapsia.

Syyksi  riittää se ettei halua vanhemmaksi. Muita syitä ei tarvita.

Eihän tuo ole mikään syy vaan saman asian (=ettei halua lapsia) kertominen eri sanoin. Varsinaisia syitä voisivat olla esim.

- terveyssyyt (keho ei kestä raskautta)

- eettiset syyt (ei halua tehdä lapsia maailmaan tms.)

- taloudelliset syyt (katsoo ettei ole varaa)

- psyykkiset syyt (omat lapsuuden traumat, pelko riittämättömyydestä)

jne.

Kysymysten jankkaaminen on toki typerää mutta kyllä minusta on ihan asiallista kysyä tästäkin (ja vastata) kun treffeillä ollaan ja oletettavasti tunnustellaan puolin ja toisin parisuhteen mahdollisuutta (se kai treffien perustarkoitus on ylipäätään).

Oletko oikeasti näin tyhmä vai trollotteletko vain?

Vierailija
37/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ennen treffejä ei voi kertoa ettei halua lapsia? Miksi antaa toisen ehkä ihastua itseensä ja sitten vasta ilmaista että turha haaveilla perhe-elämästä?

Kyseessä oli toiset treffit. Jos toinen oli jo ehtinyt ihastua niin paljon että ehdottomasti halusi lapsia juuri ap:n kanssa, niin kannattais vähän hidastaa tahtiaan.

Vierailija
38/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei, mukava tavata. Olen Pirjo-Irmeli ENKÄ HALUA LAPSIA !!" :D

Vierailija
39/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tärkein tehtävä on lasten hankkiminen ja kasvattaminen. Karu totuus. Yhteiskunta tuhoutuu jos lisääntymiskykyisiä naaraita ei ole tarpeeksi. Tämä fakta menee tunteisiin hemmotelluilla ja hedonistisilla nykynaisilla.

Eri juttu sitten jos lapsettomuus ei ole omaa syytä (nirsoilu kuuluu kategoriaan oma syy).

Vierailija
40/49 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MOT. Halusit vain grillata miestä, koska petyit siihen että hänen tulevaisuuden suunnitelmat eivät olleet samat kuin sinulla. Ja kuka sitten haluaa olla toisen verbaalisena pettymyksenpurku nyrkkeilysäkkinä, koska kuten sanoit, homma "oli jo selvä" eikä niillä syillä ollut sinulle käytännössä mitään merkitystä. Miksi jäädä jankkaamaan aiheesta, jossa ei voi tehdä kompromisseja?

Mietipä itse jos treffaisit jonkun, jonka kanssa et halua seksiä - ja se toinen osapuoli jäisi jankkaamaan "miksimiksimiksi", koska hän olisi niiiin halunnut maata kanssasi. Jäisitkö hymyillen vastailemaan, vaikka tiedät ettei kantasi tule muuttumaan? Mikä kuva sulle jäisi tuollaisesta jankkaajasta? --> miksi haluat itse olla samanlainen jankkaaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä