Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rahaa saan firmalta kun irtisanoudun?

Vierailija
13.09.2017 |

Olen ollut yhteensä firmassa töissä 5 vuotta, mutta viimeiset 2 vuotta opiskelin. Olin viimeiset 2 vuotta nollatuntisopimuksella ja tein töitä hyvin vähän. Kesäloman pidin juuri mitä oli vähän kertynyt. Saanko mitään ns irtisanoutumisrahaa kun lomiakaan ei nyt ole kertynyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What...

Vierailija
2/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käsittääkseni saa mitään jos kerran ei ole maksamattomia palkkatuloja eikä myöskään lomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jossain julkisomisteisessa firmassa pomona, niin todennäköisesti saat pari miljoonaa korvausta.

Vierailija
4/6 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet jossain julkisomisteisessa firmassa pomona, niin todennäköisesti saat pari miljoonaa korvausta.

Edes ne isot pomot ei saa mitään jos itse irtisanoutuvat. He toki tekevät sen yleensä tilanteessa jossa heillä on jo seuraava työpaikka tiedossa

Vierailija
5/6 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jäänyt lomapäiviä pitämättä, mahdollisesti lomakorvaukset tai lomarahat, mutta todennäköisesti et mitään. Et sinä mitään irtisanoutumisrahaa saa. Ei kukaan itse irtisanoutuva saa. 

Vierailija
6/6 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota mitään ihmeellistä, mutta perustoimeentulo korvataan firman rahoilla irtisanoutuessasi. Saat 5 vuotta palkkaa ilman työpaikkoja. Sen lisäksi sinulle korvataan asunto, auto ja vene samalle ajalle (huom! Rajoituksena että ainoastaan Euroopasta saa nuo valita). Lisäksi työterveys säilyy, eli yksityinen lääkäriasema on käytössäsi. Ei näillä nyt kuuhun mennä mutta parempia kuin ei mitään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän