Onko teistä oikein harrastaa seksiä ennen kuin on jotenkin vakiintunut ihmiseen?
Kommentit (9)
Miksi se olisi väärin, jos molemmat sitä haluavat?
Ei siinä mitään pahaa ole. Joidenkin kans vain on pelkkää seksiä, ei suhdetta.
On. Ei seksi ole mitään ylimaallista mystiikkaa, joka vaatii suuria tunteita. Minä en esimerkiksi halua parisuhdetta, mutta seksiä kyllä säännöllisesti haluan.
Yhden yön jutut olisivat aika mahdottomia, jos pitäisi jotenkin vakinaistua ensin. Kaltaiselleni nymfomaanille sinkkuajat olisivat olleet helvettiä ilman yhden yön juttuja, kun sitä munaa on ihan kiva saada silloinkin. Joskus seksi on myös hauskempaa, kun ei tarvitse miettiä mitään tunteita tms., voi panna vaan ja pitää hauskaa. Olen ollut nyt kolme vuotta parisuhteessa ja joskus vähän kaipaankin tuota sinkkuaikojen hurjastelua ja sitä, kun periaatteessa sai aina, kun teki mieli. Nyt joutuu kärttämään tuolta yhdeltä ja näkemään kamalasti vaivaa.
Henk.koht. en itse ymmärrä ihmisiä, joiden pitäisi jotenkin kamalasti tutustua toiseen ennen seksin harrastamista. Kuulostaa kauhean rajoittuneelta ja vaikealta. Mut joo, kukin tablaa tyylillään.
Kondomin käyttö suositeltavaa, ennen kuin on vakiintunut seksipartnerinsa kanssa. ;)
N29
Tyhmä kysymys koska jokainen päättää itse.Ei voi kysyä onko oikein. Oisit kysynyt mieluummin onko fiksua harrastaa seksiä jne.
Itse en halua painia sängyssä kenen tahansa kanssa ja jos mies painostaa seksiin, se saa jatkaa matkaansa ilman sitä.
Ei. Enkä itse pystyisi sellaiseen. Tuskin pystyn vaikka olisin vakiintunut :p
On tietysti. Ei kaikki johda aina seurusteluun. Jos molemmat haluaa niin ok. Joskus voi olla vuosia ennen kuin löytää uuden kumppanin. Täytyyhän seksuaalisen ihmisen saada läheisyyttä ja seksiä. Piste. Eikä kaikkia yksityiskohtia tarvitse uudelle kumppanille kertoa. En ole itse kiinnostunut kenenkään ex-elämästä
Onko oikein syödä vain kerran yhdessä ravintolassa, onko oikein käydä salilla vain kerran?
Ei ole. Itse en ainakaan pystyisi sellaisen miehen kanssa seurustelemaan. Jokainen päättää itse, mutta toisen ihmisen käyttäminen ja esim. sen jälkeen jättäminen on väärin.
N26