Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä oikein harrastaa seksiä ennen kuin on jotenkin vakiintunut ihmiseen?

Vierailija
13.09.2017 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itse en ainakaan pystyisi sellaisen miehen kanssa seurustelemaan. Jokainen päättää itse, mutta toisen ihmisen käyttäminen ja esim. sen jälkeen jättäminen on väärin.

N26

Vierailija
2/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi väärin, jos molemmat sitä haluavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa ole. Joidenkin kans vain on pelkkää seksiä, ei suhdetta.

Vierailija
4/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei seksi ole mitään ylimaallista mystiikkaa, joka vaatii suuria tunteita. Minä en esimerkiksi halua parisuhdetta, mutta seksiä kyllä säännöllisesti haluan.

Vierailija
5/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutut olisivat aika mahdottomia, jos pitäisi jotenkin vakinaistua ensin. Kaltaiselleni nymfomaanille sinkkuajat olisivat olleet helvettiä ilman yhden yön juttuja, kun sitä munaa on ihan kiva saada silloinkin. Joskus seksi on myös hauskempaa, kun ei tarvitse miettiä mitään tunteita tms., voi panna vaan ja pitää hauskaa. Olen ollut nyt kolme vuotta parisuhteessa ja joskus vähän kaipaankin tuota sinkkuaikojen hurjastelua ja sitä, kun periaatteessa sai aina, kun teki mieli. Nyt joutuu kärttämään tuolta yhdeltä ja näkemään kamalasti vaivaa.

Henk.koht. en itse ymmärrä ihmisiä, joiden pitäisi jotenkin kamalasti tutustua toiseen ennen seksin harrastamista. Kuulostaa kauhean rajoittuneelta ja vaikealta. Mut joo, kukin tablaa tyylillään.

Kondomin käyttö suositeltavaa, ennen kuin on vakiintunut seksipartnerinsa kanssa. ;)

N29

Vierailija
6/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys koska jokainen päättää itse.Ei voi  kysyä onko oikein. Oisit kysynyt mieluummin onko fiksua harrastaa seksiä jne.

Itse en halua painia sängyssä kenen tahansa kanssa ja jos mies painostaa seksiin, se saa jatkaa matkaansa ilman sitä.

Vierailija
7/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Enkä itse pystyisi sellaiseen. Tuskin pystyn vaikka olisin vakiintunut :p

Vierailija
8/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti. Ei kaikki johda aina seurusteluun. Jos molemmat haluaa niin ok. Joskus voi olla vuosia ennen kuin löytää uuden kumppanin. Täytyyhän seksuaalisen ihmisen saada läheisyyttä ja seksiä. Piste. Eikä kaikkia yksityiskohtia tarvitse uudelle kumppanille kertoa. En ole itse kiinnostunut kenenkään ex-elämästä

Vierailija
9/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein syödä vain kerran yhdessä ravintolassa, onko oikein käydä salilla vain kerran?