Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Nää yrittää ihan liikaa. Menee komiikan puolelle. :D
"Minä suojelen sinua kaikelta Evelinan versiona" = "en osaa oikeasti laulaa tätä, mut laulan kuitenkin"
Vierailija kirjoitti:
Nää yrittää ihan liikaa. Menee komiikan puolelle. :D
Sen yhen ärinä biisin lopussa... voi jessus
Voi Ultra Bra sentään, grrrrr.
Vierailija kirjoitti:
"Minä suojelen sinua kaikelta Evelinan versiona" = "en osaa oikeasti laulaa tätä, mut laulan kuitenkin"
Siis Ellinooran*
Turha mua syyttää siitä, että suomalaiset naisartistit nimeävät itsensä niin tyhmästi.
Vähän sellaset Lana Del Rey-huulet tolla muijalla
Kun ellinoora tapasi anni lahen, näytti aivan siltä kuin hän olisi nähnyt kaverinsa. Vaikutti siltä että on juuri kiljahtamassa että voi iik! Sinä täällä, ihanaaa! Mutta sitten muisti kamerat ja veti takaisin.
Muut ovat tähän mennessä esittäneet aika hyvin biisinsä, mutta Vadelmaveneen esittäjä oli surkea.
Hyi saakeli nuita Tuiskun ilmeitä ja eleitä. Näyttää siltä että harrastais seksiä.
Miksi pitää liioitella. Teennäistä.
Antti Tuisku taas kyynelehtii vaikka toi Kevin on oikeasti ihan keskitason laulaja. EI mitään hätkähdyttävää. Katotaan niin jatkoon pääsee, tuolla on paljon parempiakin laulajia!
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201710042200437140_vd.shtml siis onko tätä kalastajatyttöä edes näkynyt koko kartanoviikolla? Nimi tai naama ei sano yhtään mitään :D Tää on kyllä kaikkien aikojen surkein kausi.
Tosi monella noista tytöistä on ihan kamala ilme, ihme irvistys, naamalla kun laulavat. Onhan se joo kiva eläytyä ja tulkita, mutta kyllä niitä naaman ilmeitä jotenkin pitäis pystyä hallitseen jos artistin uralle tähtää..
Onko vika minun tv:ssä vai miksauksessa, kun välillä en kuule mitään ja välillä äänet pärähtää kovalla?
Onko ohjelman äänityksessä jotain vikaa, vai meidän tv:ssä? Nytkin kun Tuisku puhuu, välillä kuuluu kovalla ja välillä hiljaisella.
Siis tämän päivän jakson jälkeen ketuttaa vaan entistä enemmän tuo eilinen Marin tippuminen! Äsken kattelin tytön instagramista lauluvideoita ja on kyllä ihan mielettömän lahjakas laulaja ja toivottavasti saa hyvän uran jotain muuta kautta!
Vierailija kirjoitti:
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201710042200437140_vd.shtml siis onko tätä kalastajatyttöä edes näkynyt koko kartanoviikolla? Nimi tai naama ei sano yhtään mitään :D Tää on kyllä kaikkien aikojen surkein kausi.
Onpa täällä monta, jotka eivät ole katsoneet kovin tarkkaan tätä ohjelmaa. Näkyi selkeästi monessa kohtaa, tippui ryhmätehtävän jälkeen.
Tää on ihan fiasko koko homma.
ja pääsihän se KEvin jatkoon kun Peräruisku siihen on niin kuumana. Säälittävää. Mä oon varma että Jurek ja Erin on ollu eri mieltä. Ei ole hyvä laulaja mitenkään päin.
antti on varmaan ihastunut Mikeen ja siihen leuattomaan poikaan, joten pitää niitä siksi mukana.