Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Hyvää yötä kaikille! :) Olkaa iloisia vaikka oma suosikkine ei olisi voittanut <3
Siis olipa lattea loppu.
Ei tuomariston kommentteja, ei laulua, ei mitään. Anniina näytti siltä että ei helvetti, mä sain nyt tän ristin kantaakseni, miten mä pääsen tästä unohdettujen Idols voittajien suosta ylös. Leevi melkein pillitti.
Ja sitten vaan että kiitos tästä mahtavasta matkasta, soon moro.
Vierailija kirjoitti:
Kake kirjoitti:
Ei voittanutkaan Leevi! Hahaa, in your face Antti!
Anttihan toivoi Anniinan voittoa...
Bisnes-Antti toivoi Aiinan voittoa, mutta Antin sydän toivon Leevin voittoa.
Näin on tämä uskomattoman surkea kausi taputeltu ja painettakoon se nyt unholaan! Ei suinkaan unohdeta muita kilpailijoita! Pyhitetään hetki mm. Antin silmäkarkki Kevinille, sanoja unhohtaneelle Mikelle ja muille unohtumattomille kanssakilpailijoille!
Kiitos tästä matkasta!
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Luulisi, että "suosikkijuontajalla" olisi edes hiukan persoonallisempi ote.
"Suosikkijuontaja" just joo. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä jos Leevi voittaa..
Mä en kestä jos toi wannabe räppäri pikkuorava voittas.
Lopeta jo! Tuo on aika väsynyttä. Hoet koko ajan samaa.
Kyllähän aina Idols-formaatin finaalissa voittaja esittää lopussa sen voittobiisinsä uudelleen. Miksei siis nyt? Ylikuumeniko autotune-laite juontajien laulushowsta ja loppuesitys piti siksi unohtaa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttaako anniina vai miksi oranssit hampaat
Oletko koskaan kuullut geneettisesti periytyvästä hammasluun väristä, joka ei läheskään kaikilla ole valkoinen? Omat hampaani ovat about samaa sävyä kuin Anniinalla ja vituttaa tuollaiset kaltaisesi ääliöt.
Mikset valkaise? Itse valkaisisin koska onhan tollaset rumat. Ja läskitkin selittelee läskiyttään geeneillä ja isoilla luilla. Totuus on huonot elintavat, pese hampaasi joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä jos Leevi voittaa..
Mä en kestä jos toi wannabe räppäri pikkuorava voittas.
Lopeta jo! Tuo on aika väsynyttä. Hoet koko ajan samaa.
Täällä on monta muutakin.
Anniina ok laulaja mutta karismaa yhtä paljon kuin Saara Aallolla. Ei saa mitään otetta, hajuton ja mauton tyttö.
Siis mitä v....a. Miksi Idolsia ei näe Ruutu.fi osoitteesta ollenkaan? Ainakin katsomossa suorat lähetykset on kyllä katsottavissa vaikka suoran lähetyksen aikaan, mutta ei ilmeisesti ruuti.fi:ssä?? Ankeeta kyllä jos joudun odottaan jonnekkin tän finaalin katsomista, ja multa spoilattiin kertomalla voittajakin kun googletin miten näen finaalin. Kaikki kun ei ole kotona live-aikaan. V*tuttaa.
Odotin vielä loppuun voittobiisiä. Nyt Anniina jäi orvon näköisenä seisomaan lavalle yleisön poistuessa paikalta. Hileetkin oli ammuttu vahingossa aikaisemmin.. :D
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v....a. Miksi Idolsia ei näe Ruutu.fi osoitteesta ollenkaan? Ainakin katsomossa suorat lähetykset on kyllä katsottavissa vaikka suoran lähetyksen aikaan, mutta ei ilmeisesti ruuti.fi:ssä?? Ankeeta kyllä jos joudun odottaan jonnekkin tän finaalin katsomista, ja multa spoilattiin kertomalla voittajakin kun googletin miten näen finaalin. Kaikki kun ei ole kotona live-aikaan. V*tuttaa.
Nyt näkee! juuri kun pääsin sanomasta.
Kuka oli se megastara jonka piti esiintyä???
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli se megastara jonka piti esiintyä???
Alma
No olipa hyvä ettei Leevi voittanut. Kaveri on yksinkertaisesti liian nuori, kokematon ja ujo voittajarumbaan. Tosin tuskin kuulemme hänestä jatkossakaan. Se kolmanneksi tullut, Julia, on potentiaalisin tulevaisuuden menestyjä. Kolmas se oli Anttikin aikoinaan.
Ei tämä idols-formaatti vaan saa enää tuulta purjeisiinsa, toivottavasti jäi viimeiseksi. Tää finaalikin oli tosi kehno. Minusta kilpailijoiden ei pitäisi laulaa tunnettujen, kokeneiden artistien kanssa vaan esittää yksin itse valitsemansa biisin.
Cheek oli se yllätysesiintyjä
Aivan väärä voittaja, surkeata. Ihanko tosissaan tuota muka äänesti suurin osa? Vaikea uskoa.
Alusta lähtien tää olisikin pitäny ottaa matkailuohjelmana, kartanot ja eri paikkakunnat ja niiden nuoriso. Ei tällä musiikkiosuudella ollut mitään arvoa.