Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Vierailija kirjoitti:
Miltähän tääkin tyttö on kuulostanu ennen Ellinooran ilmestymistä musamarkkinoille?
Paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Tää Anni Lahe on Sannin eksä, josta tulevassa Vain Elämää-jaksossa puhuu.
Se joka petti jossain mökkibileissä ja josta se Että mitähän vittua sai alkunsa?
Kertoo kyllä ohjelman tasosta, kun yhtä näytetään vartin verran. Mutta todellinen lahjakkuus. Täytyy ihmetellä, ettei ole läytynyt aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi petti kumpaa ja miksi
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä ohjelman tasosta, kun yhtä näytetään vartin verran. Mutta todellinen lahjakkuus. Täytyy ihmetellä, ettei ole läytynyt aiemmin.
Osaa varmasti kyllä, mutta ei ollut aito. Ei minun mielestäni.
No ei tässä nyt oikeasti ole mitään erikoista. Kilpailun huonoon tasoon nähden tietysti loistava. Mutta ei olisi tämäkään päässyt jatkoon ulkomailla, X Factorissa tai American Idolissa.
Tylsä ja persoonaton.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin itse tuon jakson, eikä siitä kenestäkään puhuttu yhtään mitään
Tekoshössötyshtä.
Ässät tuli välillä ihan normaalinkuuloisina ja oli jopa siedettävää, sitten veti itsensä siihen shösshtöttämismoodiin taas.
Eikö se Että mitähän vittua kertonutkaan miehestä? Sannihan on bi.
Minkä tua muija veti, "mä lupaan muistaa sut iholla" jtn,,
No ei tässä nyt oikeasti ole mitään erikoista. Kilpailun huonoon tasoon nähden tietysti loistava. Mutta ei olisi tämäkään päässyt jatkoon ulkomailla, X Factorissa tai American Idolissa.
Tylsä ja persoonaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa varmasti kyllä, mutta ei ollut aito. Ei minun mielestäni.
Ainakin aidoin, jota itse olen vähään aikaan missään kilpailuissa nähnyt. Miten voi olla aidompaa kuin esittää oman kappaleen. Itse jopa liikutuin siitä. Mutta en tiedä onko Idols hänen formattinsa. Luulisi että noin taiteellimen olisi päässyt pinnalle muitakin kautta. Mutta ilmeisesti sitten ei ole tai onko yrittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Että mitähän vittua kertonutkaan miehestä? Sannihan on bi.
http://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201709182200400201_tw.shtml tämän jutun perusteella se puhuu koko ajan "tyypistä" eikä miehestä. En siis ole tota ohjelmaa katsonut
Tykkäsin Annista! Sen omasta biisistä tuli mieleen Sannin Sotke mut.
Joko täältä hävii ihan älyttömästi kommentteja tai vauva sekoilee taas pahemman kerran
Vierailija kirjoitti:
Vau, hieno meriitti olla mitähän vittua -muija?
Menkää muualle jauhamaan Sannin suuntautumisesta.
Aika monta ellinooraa ja sannia....