Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Tää viimeinen kitaranainen oli kyllä jotenkin omahyväinen ja epämiellyttävän oloinen. Yritti esittää vaatimatonta ja yllättynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tää Anni Lahe on Sannin eksä, josta tulevassa Vain Elämää-jaksossa puhuu.
Mistä tiedät, että puhui tästä?
Vikalla laulajalla oli kaunis ääni, mutta oli jotenkin luotaantyöntävän oloinen tämän esityksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Aika yleistä tietoa Sibisläisten keskuudessa ja onhan tästä netissä ja varsinkin Jodelissa puhuttu jo päiviä, vaikkei se mikään luotettavin tietolähde olekaan.
Yök jos tuo itseään täynnä oleva eukko on vielä Sannia pettänyt niin inhoon kahta kauheemmin. Epämiellyttävä.
Nähdyn ja kuullun perusteella nyt on muotia tuo shitä shääät mitä tiläääääät -tyyli ja mikkihiiri-laulu.
Hyvä verrata X Factor Uk:hon, joka nähdään Suomessa samaan aikaan. Tasoero on valtava.
Meillä on jo yksi Sanni. Ei tarvita toista, kiitos hei. Ärsyttävä muija ja tuomarit on sokeita ja kuuroja pässejä.
Mulle tuli Annin laulutavasta heti Sanni mieleen enkä tienny mitään yhteyttä :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Että mitähän vittua kertonutkaan miehestä? Sannihan on bi.
No, ei biisissä oteta mitenkään kantaa pettäjän sukupuoleen. Kerrotaan, että kaapissa on ollut "eyelinerii", mutta jos pettäjänainen ei meikkaa tai käytä eyelinerii... Ja eipähän nuo biisit mitään dokkareita laulajiensa elämästä ole.
Kiinnitin huomiota, että kitaranaisen biisissä laulettiin jotain "saat sotkee mun hiukset", kun Sannilla on biisi, jonka kertsissä hoetaan "sotke mun hiukset".
Jos tuo pettämisjuttu on totta, niin aika pahaan saumaan nyt kyllä osui Annilla tämä ensiesiintyminen julkisuudessa, kun juuri samalla viikolla exä sattuu avautumaan telkkarissa tästä petetyksi tulemisestaan. Vaikka ei Sanni tietenkään mitään nimiä mainitsekaan, niin aina löytyy joku, joka tietää tapauksesta jotain ja on halukas jakamaan tietoaan eteenpäin...
Lahjakas tyttö, pakko myöntää, mutta kyllähän toi aika paljon laskee pisteitä ainakin minun silmissä.
Nuo tuomarit ei osaa sanoa MITÄÄN teknisiin asioihin liittyviä kommentteja. Puhutaan fiiliksestä ja muusta paskasta. Ei mitään osaamista kellään. Ei jatkoon noita tuomareita! Ei oikeesti hei.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Annin laulutavasta heti Sanni mieleen enkä tienny mitään yhteyttä :D
Sama. Ei tässä kahta Sannia tarvi. Yhdessäkin on liikaa. Mut onks niillä joku yhteyskin?! Mikä?
Onpa käsittämättömän ärsyttävä tyyppi!
Jos on Sannin exä niin kukahan biisin oli oikeasti tehnyt??
Vierailija kirjoitti:
Nuo tuomarit ei osaa sanoa MITÄÄN teknisiin asioihin liittyviä kommentteja. Puhutaan fiiliksestä ja muusta paskasta. Ei mitään osaamista kellään. Ei jatkoon noita tuomareita! Ei oikeesti hei.
Erin oli sentään rehellinen asiantuntemuksensa rajoista sanoessaan, ettei usko et itse olis päässyt jatkoon laulutaidollaan.
Mun mielestä laulajat ansaitsisivat edes sen yhden tuomarin, jolla olis jotain kompetenssia arvioida sitä laulutaitoa, kun raukat luulevat että sinne tullaan oikeasti laulamaan.
Tämä kausi on täysi pohjanoteeraus.
Onko Anni lahe vasta 24 v? Luulin kymmenen vuotta vanhemmaksi
Hävettää jos joku jenkki tai britti katsois tätä Suomen versioo... Luulis varmaan vitsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo pettämisjuttu on totta, niin aika pahaan saumaan nyt kyllä osui Annilla tämä ensiesiintyminen julkisuudessa, kun juuri samalla viikolla exä sattuu avautumaan telkkarissa tästä petetyksi tulemisestaan. Vaikka ei Sanni tietenkään mitään nimiä mainitsekaan, niin aina löytyy joku, joka tietää tapauksesta jotain ja on halukas jakamaan tietoaan eteenpäin...
Lahjakas tyttö, pakko myöntää, mutta kyllähän toi aika paljon laskee pisteitä ainakin minun silmissä.
Ei oo ensiesiintyminen, onhan se yrittäny pinnalle jo kymmenen vuotta. Ylimielinen ja itseään täynnä, ku mikäkin suuri stara, oli jo 13-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yleistä tietoa Sibisläisten keskuudessa ja onhan tästä netissä ja varsinkin Jodelissa puhuttu jo päiviä, vaikkei se mikään luotettavin tietolähde olekaan.
Mä en ainakaan löydä yhtäkään keskustelua aiheesta?
Tuli sama fiilis niinku olis nähny vaikka Rosin kilpailemassa tuolla. Yrittää mut ei vaan lähe.