Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idols Suomi 2017 - keskusteluketju

Vierailija
13.09.2017 |

Jutellaan tässä.

Alkoi juuri Nelosella.

Kommentit (2582)

Vierailija
221/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä ohjelman tasosta, kun yhtä näytetään vartin verran. Mutta todellinen lahjakkuus. Täytyy ihmetellä, ettei ole läytynyt aiemmin.

Osaa varmasti kyllä, mutta ei ollut aito. Ei minun mielestäni.

Ainakin aidoin, jota itse olen vähään aikaan missään kilpailuissa nähnyt. Miten voi olla aidompaa kuin esittää oman kappaleen. Itse jopa liikutuin siitä. Mutta en tiedä onko Idols hänen formattinsa. Luulisi että noin taiteellimen olisi päässyt pinnalle muitakin kautta. Mutta ilmeisesti sitten ei ole tai onko yrittänytkään.

Tuli sama fiilis niinku olis nähny vaikka Rosin kilpailemassa tuolla. Yrittää mut ei vaan lähe.

Vierailija
222/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viimeinen kitaranainen oli kyllä jotenkin omahyväinen ja epämiellyttävän oloinen. Yritti esittää vaatimatonta ja yllättynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Anni Lahe on Sannin eksä, josta tulevassa Vain Elämää-jaksossa puhuu.

Mistä tiedät, että puhui tästä?

Vierailija
224/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikalla laulajalla oli kaunis ääni, mutta oli jotenkin luotaantyöntävän oloinen tämän esityksen perusteella.

Vierailija
225/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä tietoa Sibisläisten keskuudessa ja onhan tästä netissä ja varsinkin Jodelissa puhuttu jo päiviä, vaikkei se mikään luotettavin tietolähde olekaan. 

Vierailija
226/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök jos tuo itseään täynnä oleva eukko on vielä Sannia pettänyt niin inhoon kahta kauheemmin. Epämiellyttävä.

Vierailija
227/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdyn ja kuullun perusteella nyt on muotia tuo shitä shääät mitä tiläääääät -tyyli ja mikkihiiri-laulu.

Hyvä verrata X Factor Uk:hon, joka nähdään Suomessa samaan aikaan. Tasoero on valtava. 

Vierailija
228/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo yksi Sanni. Ei tarvita toista, kiitos hei. Ärsyttävä muija ja tuomarit on sokeita ja kuuroja pässejä.

Vierailija
229/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Annin laulutavasta heti Sanni mieleen enkä tienny mitään yhteyttä :D

Vierailija
230/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Että mitähän vittua kertonutkaan miehestä? Sannihan on bi.

No, ei biisissä oteta mitenkään kantaa pettäjän sukupuoleen. Kerrotaan, että kaapissa on ollut "eyelinerii", mutta jos pettäjänainen ei meikkaa tai käytä eyelinerii... Ja eipähän nuo biisit mitään dokkareita laulajiensa elämästä ole.

Kiinnitin huomiota, että kitaranaisen biisissä laulettiin jotain "saat sotkee mun hiukset", kun Sannilla on biisi, jonka kertsissä hoetaan "sotke mun hiukset".

Vierailija
231/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo pettämisjuttu on totta, niin aika pahaan saumaan nyt kyllä osui Annilla tämä ensiesiintyminen julkisuudessa, kun juuri samalla viikolla exä sattuu avautumaan telkkarissa tästä petetyksi tulemisestaan. Vaikka ei Sanni tietenkään mitään nimiä mainitsekaan, niin aina löytyy joku, joka tietää tapauksesta jotain ja on halukas jakamaan tietoaan eteenpäin...

Lahjakas tyttö, pakko myöntää, mutta kyllähän toi aika paljon laskee pisteitä ainakin minun silmissä.

Vierailija
232/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuomarit ei osaa sanoa MITÄÄN teknisiin asioihin liittyviä kommentteja. Puhutaan fiiliksestä ja muusta paskasta. Ei mitään osaamista kellään. Ei jatkoon noita tuomareita! Ei oikeesti hei.

Vierailija
233/2582 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Annin laulutavasta heti Sanni mieleen enkä tienny mitään yhteyttä :D

Sama. Ei tässä kahta Sannia tarvi. Yhdessäkin on liikaa. Mut onks niillä joku yhteyskin?! Mikä?

Vierailija
234/2582 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa käsittämättömän ärsyttävä tyyppi!

Vierailija
235/2582 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Sannin exä niin kukahan biisin oli oikeasti tehnyt??

Vierailija
236/2582 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tuomarit ei osaa sanoa MITÄÄN teknisiin asioihin liittyviä kommentteja. Puhutaan fiiliksestä ja muusta paskasta. Ei mitään osaamista kellään. Ei jatkoon noita tuomareita! Ei oikeesti hei.

Erin oli sentään rehellinen asiantuntemuksensa rajoista sanoessaan, ettei usko et itse olis päässyt jatkoon laulutaidollaan.

Mun mielestä laulajat ansaitsisivat edes sen yhden tuomarin, jolla olis jotain kompetenssia arvioida sitä laulutaitoa, kun raukat luulevat että sinne tullaan oikeasti laulamaan.

Tämä kausi on täysi pohjanoteeraus.

Vierailija
237/2582 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anni lahe vasta 24 v? Luulin kymmenen vuotta vanhemmaksi

Vierailija
238/2582 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää jos joku jenkki tai britti katsois tätä Suomen versioo... Luulis varmaan vitsiksi.

Vierailija
239/2582 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo pettämisjuttu on totta, niin aika pahaan saumaan nyt kyllä osui Annilla tämä ensiesiintyminen julkisuudessa, kun juuri samalla viikolla exä sattuu avautumaan telkkarissa tästä petetyksi tulemisestaan. Vaikka ei Sanni tietenkään mitään nimiä mainitsekaan, niin aina löytyy joku, joka tietää tapauksesta jotain ja on halukas jakamaan tietoaan eteenpäin...

Lahjakas tyttö, pakko myöntää, mutta kyllähän toi aika paljon laskee pisteitä ainakin minun silmissä.

Ei oo ensiesiintyminen, onhan se yrittäny pinnalle jo kymmenen vuotta. Ylimielinen ja itseään täynnä, ku mikäkin suuri stara, oli jo 13-vuotiaana.

Vierailija
240/2582 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä tietoa Sibisläisten keskuudessa ja onhan tästä netissä ja varsinkin Jodelissa puhuttu jo päiviä, vaikkei se mikään luotettavin tietolähde olekaan. 

Mä en ainakaan löydä yhtäkään keskustelua aiheesta?