Linda Lampenius 47v. kysyttiin paperit alkoholia ostaessa.
Kommentit (28)
Ruotsissa kysytään kaikilta "alle 30-vuotiaiden näköisiltä", eli sääntö tai ainakin sen toteutus on tiukempi kuin Suomessa.
Olisikohan Lindan soveliasta käyttää termiä 'nuorekas' deitti-ilmoituksessa, koska häntä kerran luullaan alle 18-vuotiaaksi?
Lippis päässä näytti todella nuorelta. Linda pääsi hyviin naimisiin. Juristi mies.
Ei ole kuulkaa nofilter hahahaha!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa kysytään kaikilta "alle 30-vuotiaiden näköisiltä", eli sääntö tai ainakin sen toteutus on tiukempi kuin Suomessa.
Eli täysin sama sääntö kuin Suomessa.
Muistin muuten, että Ruotsissa olis sääntö, että aivan kaikilta kysytään paperit alkoholia ostaessa.
Noihin poskiin on kyllä jotakin täytettä ruiskuteltu kun on tuollaiset epäluonnolliset pallot.
"Hei, oon 98 v. nainen ja kävin ostaa kossua lippis päässä, aurinkolasit silmillä ja paksu tuubihuivi kaulalla (leaualla, puolella kasvoista...), kysyttiin paperit. Näytänkö siis alle 18-vuotiaalta?"
No, okei oon vähän alle 98, mutta huomannut, että pukeutuminen, asusteet yms. vaikuttaa papereiden kysymiseen. Naama on ryppyinen ja kroppa lösahtänyt. Papereiden kysyminen saa itselläni aikaan lähinnä nolostuneen ajatuksen, että taasko olin jotenkin teinixmäisesti asustanut itseni. Teinix ei ole mielestäni mikään hienostuneisuuden ilmentymä...