Mies makoili pää vatsani päällä, vatsani murahti, ja hän löi minua vatsaan
Todeten vielä että "no hiljenihän se" kun murina loppui. Minua sattui. Ei pyytänyt anteeksi. Sanoin hetlen päästä ettei se tuntunut kivalle. Ei silti pyytänyt anteeksi.
Kommentit (24)
Tarvitsetko nyt av:ta tsemppiä, jotta pysyt jättämään tyhmän miehesi vai miksi kirjoitit tuon aloituksen?
Entäs seuraavan kerran, kun sulla murisee korvien välissä ja nukutte poskikkain?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko nyt av:ta tsemppiä, jotta pysyt jättämään tyhmän miehesi vai miksi kirjoitit tuon aloituksen?
Halusin kertoa anonyyminä jonnekkin. Ei lyönyt kovaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähtenyt ja jättänyt häntä?
Vajaa 4v yhdessä ja yhteinen koira. Eka kerta kun noin teki. -ap
Vierailija kirjoitti:
Todeten vielä että "no hiljenihän se" kun murina loppui. Minua sattui. Ei pyytänyt anteeksi. Sanoin hetlen päästä ettei se tuntunut kivalle. Ei silti pyytänyt anteeksi.
Mitä jos olisit sanonut, että se sattui ja loukkaannuit siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole oppinut, että pitää lähteä ensimmäisestä kerrasta? Todistit juuri hänelle, että hän voi kohdella sinua kuin paskaa.
Sen verran provo alotus, että toivottavasti ens kerralla makoilee sun naaman päällä ja toimii samoin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää viimeiseksi jos ei kerran anteeksi pyytänyt.Koira on irtainta omaisuutta. Kumman nimissä se oikeasti on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos olisit sanonut, että se sattui ja loukkaannuit siitä?
Sanoim että se sattu, että ei ny leikilläänkään tartte noin kovaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole oppinut, että pitää lähteä ensimmäisestä kerrasta? Todistit juuri hänelle, että hän voi kohdella sinua kuin paskaa.
Ei tämä ole mitään exääni verrattuna. -ap
Vierailija kirjoitti:
Sen verran provo alotus, että toivottavasti ens kerralla makoilee sun naaman päällä ja toimii samoin..
Sen jos tekee niin kyllä kans tietää tehneensä. Se ei ole enää edes leikkiä siinä vaiheessa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää viimeiseksi jos ei kerran anteeksi pyytänyt.Koira on irtainta omaisuutta. Kumman nimissä se oikeasti on?
Minun nimissä. Anoppi sanoi kerran (kun oli nuista syistä ero lähellä), että hän ottaa koiramme.jos me eroamme. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte näitä valopäitä?
:D Iltateet purskahti suusta.
plot twist, se olikin mahassa asuva vauva joka murahti ja mies murhasi sen nyrkin iskulla ja yöllä vauvan ruumis ryömii sinun pinpistä ulos sängyn päätyyn jossa se katselee sinua ja miestäsi
:::D