Mies makoili pää vatsani päällä, vatsani murahti, ja hän löi minua vatsaan
Todeten vielä että "no hiljenihän se" kun murina loppui. Minua sattui. Ei pyytänyt anteeksi. Sanoin hetlen päästä ettei se tuntunut kivalle. Ei silti pyytänyt anteeksi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähtenyt ja jättänyt häntä?
Vajaa 4v yhdessä ja yhteinen koira. Eka kerta kun noin teki. -ap
Ei jää viimeiseksi jos ei kerran anteeksi pyytänyt.Koira on irtainta omaisuutta. Kumman nimissä se oikeasti on?
Minun nimissä. Anoppi sanoi kerran (kun oli nuista syistä ero lähellä), että hän ottaa koiramme.jos me eroamme. -ap
Tule ja puserra, anoppikin vielä sekaantumassa! Kerää kamas ja koiras?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole oppinut, että pitää lähteä ensimmäisestä kerrasta? Todistit juuri hänelle, että hän voi kohdella sinua kuin paskaa.
Ei tämä ole mitään exääni verrattuna. -ap
Jaa että sinulla on oikein tapana antaa hakata itseäsi parisuhteissa. No sehän selittää. Mitäs sinä täällä iniset, jos et kerran viitsi tehdä asioille mitään.
En puhunt mitään fyysisestä väkivallasta. Ei mua oo kukaan hakannut. Ex käytti henkistä väkivaltaa. Nykyiseltä ensimmäine huitasu ja ilmeisesti leikillään tarkoitti, mutta voisi kyllä pyytää anteeksi kun minua se sattui. Itse pyydän aina anteeksi jos toista sattuu takiani, eikä ole kyllä tapana huitoa edes leikilöään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää viimeiseksi jos ei kerran anteeksi pyytänyt.Koira on irtainta omaisuutta. Kumman nimissä se oikeasti on?
Minun nimissä. Anoppi sanoi kerran (kun oli nuista syistä ero lähellä), että hän ottaa koiramme.jos me eroamme. -ap
Tule ja puserra, anoppikin vielä sekaantumassa! Kerää kamas ja koiras?
En nyt vielä. Muuten menee hyvon. Mutta ei näköhään tiedosya milloin joku leikkimielinenkin huitasu voi sattua. -ap
Jaa että sinulla on oikein tapana antaa hakata itseäsi parisuhteissa. No sehän selittää. Mitäs sinä täällä iniset, jos et kerran viitsi tehdä asioille mitään.