Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni siivoja on kullanarvoinen lapsiperheessä, jos vain siihen on varaa!

Vierailija
13.09.2017 |

Onko täällä muita joiden kotona käy siivoja? Meillä käy siivooja kahden viikon välein. Hän on kullanarvoinen. Pyyhkiit tasot ja ovet . kiillottaa tiskialtaat ja hanat. imuroi, pesee lattian, pyyhki pölyt,pesee peilit, kaivaa hukkuneet lelut sohvan alta. Joka toinen viikko vai imuroimme ja puistelemme petivaatteet.

Mies tekee pitkää päivää töissä ja läppärillä töitä myös viikonloppuisin. Itse olen kotona lapsen kanssa ja odotan toista. Olemme valmiita käyttämään rahaa vähemmän tavaroihin ja enemmän palveluihin. Voin suositella muillekin!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sanalla HYVÄ siivooja. Minulla on kokemusta monesta siivoojasta ja kyllä oikeasti on ollut iloa vain niistä jotka eivät pelkää koskea tavaroihin ja vaikka taittelevat pyykkejä ym yleistä järjestelyä. Sellainen siivooja on kullanarvoinen.

On nimittäin kiva jos joskus ei ehdi itse siivota ennen siivoojaa ja sitten on vain kierrelty nätisti leluja ym. pöydille tai lattialle jääneitä tavaroita ja perästä tulee yhtä iso lasku kuin aina.

Siivoojalta vaatisi vähän pelisilmää ja joustavuutta millaista siivousta kukin asiakas toivoo, jos mielii parantaa markkinoitaan.

Vierailija
22/29 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt kotisiivoojana ja vihasin sitä pskaa koko sydämestäni. Pakko oli pari kuukautta alentua tekemään sitä työtä. Kyllä säälittää niiden puolesta jotka tekevät sitä vuodesta toiseen. On todella ärsyttävää siivota laiskojen ihmisten koteja. Varmaan sen takia kun se on henkilökohtaisempaa kuin yleiset tilat. Kaikki se sotku saa kasvot.

Joku osaa nauttia tuostakin ja pyörittää hyvää bisnestä sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla paskaista, jos siivoaja käy kerran kahdessa viikossa ja vain silloin kaivetaan sohvan alta lelut ja siivotaan vessan lavuaarit yms.

Ja ap kuulema vain tämän lisäksi kerran viikossa imuroi ja puistelee vuodevaatteet.

En ole himosiivoaja, mutta kuulostaa aika karmealta minusta. 

Vierailija
24/29 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen pitää olla sairas tai laiska, että jonkun muun pitää tulla siivoamaan teidän sotkut. Uusavuttomuutta parhaimmillaan, heti valmiiksi pilkottujen HK:n sinisten jälkeen.

Kyllä minä ainakin mielelläni käytän sen ajan lapsiini mikä mulla menis siivoomiseen.

En ole sairas enkä laiska vaan tykkään leikkiä lasteni kanssa ennemmin kuin siivota.

Kyllä siinä on iso tekniikka virhe, mikäli aikuiset eivät onnistu pitämään omaa kotiaan siistinä, vaikka lapsia olisikin. Lasten palvomiseen perustuu tuollainen elämä! Kyllä lasten pitää kasvaa siihen että vanhemmat eivät kaikkea aikaa leiki heidän kanssaan, vaan siivoavat myös kotia! Elämään lapset pitää kasvattaa, ei pelkkään leikkiin!

Vierailija
25/29 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino sanalla HYVÄ siivooja. Minulla on kokemusta monesta siivoojasta ja kyllä oikeasti on ollut iloa vain niistä jotka eivät pelkää koskea tavaroihin ja vaikka taittelevat pyykkejä ym yleistä järjestelyä. Sellainen siivooja on kullanarvoinen.

On nimittäin kiva jos joskus ei ehdi itse siivota ennen siivoojaa ja sitten on vain kierrelty nätisti leluja ym. pöydille tai lattialle jääneitä tavaroita ja perästä tulee yhtä iso lasku kuin aina.

Siivoojalta vaatisi vähän pelisilmää ja joustavuutta millaista siivousta kukin asiakas toivoo, jos mielii parantaa markkinoitaan.

Ihminen joka tarvitsee omien paskojensa siivoamiseen siivoojan, on minun mielestäni rikki! Elämän hallinta ei ole kunnossa jollei ole aikaa siivota omia sotkujaan itse. Sellainen ihminen joka ei edes omia paskojaan kykene siivoamaan, ei minun mielestäni kelpaa mihinkään muuhunkaan!

Vierailija
26/29 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka tarvitsee omien paskojensa siivoamiseen siivoojan, on minun mielestäni rikki! Elämän hallinta ei ole kunnossa jollei ole aikaa siivota omia sotkujaan itse. Sellainen ihminen joka ei edes omia paskojaan kykene siivoamaan, ei minun mielestäni kelpaa mihinkään muuhunkaan!

En tiedä millaisessa kodissa sinä asut, jos joudut sieltä omia paskojasi koko ajan siivoamaan. Meillä ei sitä itseänsä ole koskaan missään! Ainoa paikka, jossa sitä voisi olla, on wc-pytty ja sen tietenkin jokainen putsaa jäljiltään.

Mikähän sinussa on rikki, kun kirjoitat tuollaisia kommentteja?

Vierailija
27/29 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siivoojkäy parin viikon välein, kuinka pitkä on käyntikerta? Paljon suunnilleen maksaa?

Vierailija
28/29 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kaikkeen tämä pätee? Onko ihminen rikki myös jos kuljetuttaa jätteensä lajitteluun/kaatikselle jätehuoltofirmalla? Tai jos pesettää matot pesulassa? Tai hiotuttaa keittiönpöydän ammattilaisella, antaa huoltoyhtiön haravoida pihan, heittää rikkinäiset vaatteet lumppuihin korjaamisen sijaan ja teettää pintarempat ammattilaisella?

Vierailija
29/29 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi siivooja, kun lapset olivat pieniä. Jos olisi varaa, palkkaisin kokin. Tai jonkun näppärän köökki-ihmisen, joka tekisi viikon ruoat kerralla. Hyi hitto, että inhoankin ruoan laittoa. Mutta siivoamisesta tykkään, joten sen hoidan mielelläni itse. Kannatan itse kaikenlaisten palvelujen käyttöä.