Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari Sillanpää kärysi amfetamiinista!

Vierailija
13.09.2017 |

Omikin Vain elämää jaksoissa sekavan oloinen.

Kommentit (1601)

Vierailija
181/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kokemusta on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piri ja Jarin pöhöttynyt ulkonäkö eivät täsmää. Tai ehkä Jartsa on pirikuurilla ja sillä yrittää hoikistua?

Jos ryyppää samalla, niin ei se piri pöhötystä poista.

Ei kun ensin Jari kokeili marihuanaa pääsärkyyn (Hortonin neuralgia?) ja se lisää ruokahalua. Homma toimi tai ei toiminut ja nyt täytyy saada sen tuomat kilot äkkiä pois. Tämä on ihan selvä peli!

Mutta älkää huolestuko! Jari on kaikissa (!!!) lehdissä antamassa avautumishaastatteluja. Tai sitten se on Rita Tainola, joka on jo hyökännyt Jarin kimppuun yksinoikeudella. :D

Vierailija
182/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiiniin voi kehittyä voimakas psyykkinen riippuvuus. Toleranssi aineen vaikutuksille kasvaa käytön myötä. Tällöin annoksen kokoa on kasvatettava halutun vaikutuksen aikaansaamiseksi.

Amfetamiinin käytön lopettamisesta seuraa yleensä voimakasta väsymystä, uupumusta, masentuneisuutta, itsetuhoisuutta ja vainoharhaisia ajatuksia.

Oireet johtuvat amfetamiinin vaikutuksesta välittäjäaineisiin: keho ikään kuin pyrkii korjaamaan amfetamiinin käytön aiheuttamat vauriot. Tämä tapahtuu yleensä jo yksittäisen käyttökerran jälkeen.

Pitkään jatkuneen käytön lopettamisesta voi seurata vakavia mielenterveysongelmia, joista selviytymiseen tarvitaan yleensä ammattilaisen tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Sillanpää saa asiansa kuntoon.

Tämähän nyt on iso uutinen, että joku viihdemaailmassa käyttää huumeita, viinaa, naisia tai rahaa... Kovat on kuitenkin laulujen lunnaat ja toivon sydämestäni, että kohta näemme Jarin joka näyttää hyvinvoivalta.

Vierailija
184/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä alkuunkaan sitä että jos joku on tykännyt pitkään jonkun, vaikkapa nyt Jarin musiikista, niin miten se nyt muuttuukin ihan shaisseksi jos ja kun on paljastunut että se käyttää jotain päihteitä? Miten se sitä musiikkia muuttaa mihinkään?

Mut eiköhän aika moni muukin muusikko, laulaja tms käytä jotakin päihteitä, asia vaan ei koskaan tule julkisuuteen. Ja ette kai te kuvitelleet ettei se käytä edes alkoholia, on vaan sympaattinen laulaja? Päihde se on alkoholikin.

Kuka nyt ei siis enää pidä Sillanpään musiikista huumekäryn takia? No, ehkä joku ei pidä. Mutta fanit ovat kai pitäneet henkilöstäkin. Jos ei enää pidä hänestä, niin sehän on ihan ymmärrettävää. Eihän fanittaminen ole jokin avioliitto tai vanhemmuus, johon sitoudutaan loppuelämän ajaksi. Joillekin fanittaminen merkitsee tietysti kaiken kauheankin ymmärtämistä ja rakkautta yli kaiken. Henkilökohtaisesti en fanita ketään. Kaikki ihmiset ovat vain ihmisiä.

Onhan täällä ollut kommentteja, että ura taitaa olla ohi ja että mites kun kohta ois alkanut kiertue? Jos joku on aikonut mennä keikalle niin nytkö ei sit mene? Miksi ei? Enkä mä puhunut varsinaisesti fanittamisesta vaan vain siitä että jos on ennenkin tykännyt hänen musiikista niin mitä tämä nyt muuttaa?

Jokainen päättää itse, mihin rahansa käyttää. Jos olen aina käynyt kampaajalla X, en ole sitoutunut menemään sinne enää uudelleen, jos kampaaja ei enää miellytäkään. Kyllä se kampaajakin sen tietää. Elämä on arvaamatonta meistä itse kullekin. Jari tuskin joutuu puille paljaille, vaikka nyt joku kiertue peruuntuisikin. Luulisi sitä paitsi olevan muutakin mietittävää tuossa jamassa kuin ihmisten tykkäämiset. Tämä saattoi olla terveellinen pysäytys hänelle ja ehkä jopa jollekin muullekin.

Vierailija
185/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsulla surullinen olo ollut. Kyllähän se surulliseksi miehen vetää kun tajuaa, että nuoruusvuodet oli ja meni, ja että alamäki on kaikinpuolin edessä, rupsahtaahan kaikki. Ura ei kestä ikuisuutta. Ymmärtäisi lopettaa ajoissa ennen kuin lopullisesti elähtää.

Se on kyllä kumma, että miehellä on rahaa ku roskaa, ja silti pitää julkisuudess itsensä uuvuttaa. Julkisuudessa on paineita olla komea ja hoikka.

Vetäytyisi vaan julkisuudeseta ja eläis siellä Espanjassa.

Tietty siinä on riski, että syrjäytyis kuin Laila Kinnunen.

Vierailija
186/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vähättele tapausta, mutta kiinnostaisi tietää monellako viihdealan kärkinimellä käry kävisi, jos nyt vietäis testeihin.

Vierailija
187/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä alkuunkaan sitä että jos joku on tykännyt pitkään jonkun, vaikkapa nyt Jarin musiikista, niin miten se nyt muuttuukin ihan shaisseksi jos ja kun on paljastunut että se käyttää jotain päihteitä? Miten se sitä musiikkia muuttaa mihinkään?

Mut eiköhän aika moni muukin muusikko, laulaja tms käytä jotakin päihteitä, asia vaan ei koskaan tule julkisuuteen. Ja ette kai te kuvitelleet ettei se käytä edes alkoholia, on vaan sympaattinen laulaja? Päihde se on alkoholikin.

Noh meitä on moneen junaan. Poistihan muutama radiokanava Kasmirin tuotannon pois soittolistoilta imagotappion pelossa. Ja häädettiin tanssikilpailusta ulos.

Vierailija
188/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nytkö vasta tuli ilmi et siltsu vetää huumeita? Muutamia vuosia kun on oman homokaverin kanssa tullu mestoilla käytyä niin sehän on ihan perus kauraa näissä piireissä että vedetään milloin mitäki. Siltsu kun on sattunut myös painamaan mun kaveria - niin tietää aika hyvin myös mitä siellä muutakin on otettu. Eikä se nyt pelkästään amfetamiiniin jää...

Vierailija
189/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Uutiset/Hurja-muodonmuutos-Jari-Sillanpaa-tanakoi…

kun tuota kuvaa katsoin aikoinaan seiskasta niin aattelin ja näin sieluni silmin George Michael II:n.

Vierailija
190/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi tosi huolestuttava tilanne Sillanpään kannalta:( Päihdekoukussa ja nyt vielä tämä julkinen häpeä. Kuninkaasta rosvoksi. Toivon todella ettei tule Myllylän kohtaloa. Vaikka muut mammat tuntuu ajattelevan mustavalkoisesti että niin makaa kun petaa niin kyllä mulla nousi päälimmäisenä huoli ja sääli kun kuulin uutisen.

Vierailija
191/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari: "Vain elämää kuvauksissa tunnelma oli rento - aurinkokin oli pilvessä."

Ai kauheeta!🤔 😂😎

Vierailija
192/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltsulla surullinen olo ollut. Kyllähän se surulliseksi miehen vetää kun tajuaa, että nuoruusvuodet oli ja meni, ja että alamäki on kaikinpuolin edessä, rupsahtaahan kaikki. Ura ei kestä ikuisuutta. Ymmärtäisi lopettaa ajoissa ennen kuin lopullisesti elähtää.

Se on kyllä kumma, että miehellä on rahaa ku roskaa, ja silti pitää julkisuudess itsensä uuvuttaa. Julkisuudessa on paineita olla komea ja hoikka.

Vetäytyisi vaan julkisuudeseta ja eläis siellä Espanjassa.

Tietty siinä on riski, että syrjäytyis kuin Laila Kinnunen.

Miksi ei voi lopettaa huipulla. Ton ikäinen iskelmätähti oli uransa huipuilla ajat sitten.

Miltä sitten tuntuu kun levyt ei myy, eikä keikalle tuu ketään. Lopeta jo Jari !

Vierailija
193/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ilmankos Jarin mielestä kaikki on aina niin IHANAA.

Saa nähdä, onko tällä vaikutusta ensi perjantain Vain elämää -jakson esittämiseen.

Vierailija
194/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on ollut tiettyjen piirien tiedossa jo vuosia. Ei kukaan hikoile noin paljon ellei vedä jotain... herätys. Julkkikset ovat muutenkin niin roskaa .. joko kaapissa tai vedetään huumeita.

Vierailija
195/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi tosi huolestuttava tilanne Sillanpään kannalta:( Päihdekoukussa ja nyt vielä tämä julkinen häpeä. Kuninkaasta rosvoksi. Toivon todella ettei tule Myllylän kohtaloa. Vaikka muut mammat tuntuu ajattelevan mustavalkoisesti että niin makaa kun petaa niin kyllä mulla nousi päälimmäisenä huoli ja sääli kun kuulin uutisen.

Ei se kyllä ole yleisön vika, jos artisti käyttää päihteitä. Päihdeongelmainen toki näkee syyn aina muissa, mutta muiden ei pidä mennä siihen mukaan.

Vierailija
196/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama vaikka vetäisi koko arsenaalin huumeita ja snorttaisi mummunsa tuhkat päälle. Kunhan ei mene rattiin piripäissään, SE tässä se ällöttävä asia on. Addiktiota voi puolustella sentään jollain tavalla mutta päihtyneenä ratin taakse istumista ei millään, koskaan.

Vierailija
197/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että sillä on oikeesti rahaa kun roskaa?:O Olen elännyt siinä uskossa ettei noi suomessa miljoonia tienaa.

Vierailija
198/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama vaikka vetäisi koko arsenaalin huumeita ja snorttaisi mummunsa tuhkat päälle. Kunhan ei mene rattiin piripäissään, SE tässä se ällöttävä asia on. Addiktiota voi puolustella sentään jollain tavalla mutta päihtyneenä ratin taakse istumista ei millään, koskaan.

TÄMÄ on juuri se pointti. Kun vaarantaa sivullisten ihmisten hengen narkkipäissään ajaessaan, laskeutuu sontaläjän tasolle. Muuten ei kiinnosta Siltsun sekoilut yhtään.

Vierailija
199/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että piri ja amfetamiini on eri aineita. Kyllä av:llakin jotain oppii.

Aina täällä jotain oppii, kun täällä on paljon viisaita (ja paljon viisaampia kuin itse) kommentoimassa.

Vierailija
200/1601 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko että sillä on oikeesti rahaa kun roskaa?:O Olen elännyt siinä uskossa ettei noi suomessa miljoonia tienaa.

Sillanpään eka levy on suomen kaikkien aikojen myydyin. Siis oikeasti myydympi kun Queen, Beatles tai kukaan mukaan! Top 10 sillä tais olla yks tai kaks muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä