Elämä lapselle 2017
Ajattelin tehdä ketjun valmiiksi. Konsertti telkkarissa kolmosella klo 20.
Ketään menossa paikan päälle?
Kommentit (200)
Lucakselle sopii paljon paremmin semmonen mies ja kitara- tyylinen musiikki, jota se aluks tekikin, mutta nyt se on sitten siirtyny tommoseen massamusatyyliin.
Luca (ikinä ees kuullu) ja tää ihmeen Lindeman aiheutti mulle just ikäkriisin.
Lindemanilla on omien sanojensa mukaan keikkaa vuodessa niin paljon, että 60 000 km tulee täyteen. Missä se keikkailee?
Vierailija kirjoitti:
Onko mun telkassa vika, vai miks tuntuu, että aika moni on vetäny playbackinä tänään? :/ Antti ja Erin, Robin(oman osansa, Nelli laulo oikeesti?) Ja ehkä joku oli vielä..?
Ainahan näissä yhden biisin "keikoilla" vedetään playbackina.
Eiii miks tää Lindeman on mun telkkarissa!? Pysyis vaan siellä tubessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin hetken että MG laulaisi livenä mutta ei - sieltähän se playback paljastui...Parhaita vetoja silti tähän asti.
Ei se ollu playback
Miksi sitten ajoittain laulu kuului vaikka suu oli kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mun telkassa vika, vai miks tuntuu, että aika moni on vetäny playbackinä tänään? :/ Antti ja Erin, Robin(oman osansa, Nelli laulo oikeesti?) Ja ehkä joku oli vielä..?
Teflonit ja Mariska, Robin, Ellinoora lauloivat livenä vaikka onkin "yhden biisin keikka".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti on aina joku joka ei vedä, esim. Robin. Kyllä se jotain kertoo taidoista ja uskalluksesta, kun pakko ei ole playbackinä vetää.
Konsertti on sisätiloissa mutta nää on silti toppatakeissa lavalla.
Ihan totta, oli kyllä mauton Antin ja Erinin tuolinraiskaus esitys... Kuitenkin kyseessä hyväntekeväisyyskonsertti lapsille niin voisi ehkä vähän miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teflonit ja Mariska, Robin, Ellinoora lauloivat livenä vaikka onkin "yhden biisin keikka".[/quote
Jare ja Elakin räppäsi livenä.
Mitä tuolla tekee Matula sata kertaa lavalla, ku muutama hyväkin ois??
Miten tää Nelli on taas lavalla?
Tämä Matulan seksisaapasesitys on anaalikanavasta. Ja playback tietysti mikä muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Matulan seksisaapasesitys on anaalikanavasta. Ja playback tietysti mikä muukaan.
Playback ei ole, mutta muuten kaameaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolla tekee Matula sata kertaa lavalla, ku muutama hyväkin ois??
robin ois huoletta voinut heittää pari lisäbiisiä ja profeetatkin ilman Nelliä, tämän sijasta.
Kuka lie tää moppitukka? Arvostan kyllä, ettei käytä kokoaikasta taustanauhaa vaan "naukuu" itekki siihen päälle