Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lääkäri väitti, ettei patti ranteessani ole ganglio
13.09.2017 |
Mutta miksi se patti on nyt hävinnyt, jos se ei ollut ganglio? Patti oli siis keskellä ranteen päällä.
Kommentit (2)
Mulle taas lääkäri väitti että patti ranteessa on ganglio, yritti väkisin sitä tyhjentää.. Patti ei ollut ganglio vaan luunpää joka pääsee liikkumaan kun nivelsiteet on revenneet ranteesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minulla on peukalon alla ranteessa myöskin patti ollut toista vuotta. Epäilen ganglioksi, mikä sellaisen aiheuttaa?