Elämä lapselle 2017
Ajattelin tehdä ketjun valmiiksi. Konsertti telkkarissa kolmosella klo 20.
Ketään menossa paikan päälle?
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Artistit esiintyy ilmaiseksi hyvän asian puolesta, ja täällä dissataan jatkuvasti. Haistakaa mammat piiiiitkä kakka!
siis "esiintyy". Keikkuu lavalla taustanauhan kanssa.
JVG:n esitys järkyttävää huutamista. Ei ole edes musiikkia.
Jare näyttää ihan spedelt.. Niinkun hesalaiset sanois
Olipan Anan ja Erinin esitys huono. Meni jopa hieman mauttomuuden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Eiks JVG ollu jo?
Kaikki "parhaat" (lue: turhimmat) on toki monesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuisku ja Erin: voimaton, innoton ja tylsä playback. Epäreilua että toiset saa taustanauhat ja toiset vetää itse. Ja haukut saa ne jotka laulaa itse.
Ihan yhtä kamalalta nämä kaikki illan variaatiot on kuulostanut.
Oho, nyt taisi näiltä mumisijoilta unohtua naiskiekuja johonkin.
En meinannuees tunnistaa tätä Meri-Tuulia. Oon tainnu kattoo aika vanhoja remppaohjelmia, mutta etuhampaat ei oo muuttunu :)
No Robin yhä parhaita, vaikka biisi aika kuultu onkin. Jenni varmasti myös hoitaa homman kotiin.
On se saateri sentään kumma,että sairaille lapsille pitää tv konsertilla kerätä rahaa ja kaikenmaailman hieta läpsyttelijät vaan napsauttaa sormia niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artistit esiintyy ilmaiseksi hyvän asian puolesta, ja täällä dissataan jatkuvasti. Haistakaa mammat piiiiitkä kakka!
siis "esiintyy". Keikkuu lavalla taustanauhan kanssa.
Luuletko että noita 10-12 vuotiaita pissiksiä yleisössä kiinnostaa vaikka musiikki tulisi Antin hanurista?
Böllö kirjoitti:
Hei oliko se niin, että artistit esiintyy ilmaiseksi?
Esitysten tasosta päätellen ainakin. Halvallakaan ei saa hyvää, saati sitten ilmaiseksi.
Apua, toivottavasti pikkutyttö ei pyörry tonne lavalle.
Miksi noilla lapsilla ei ole tuolla konsertissa korvatulppia?
Luulin hetken että MG laulaisi livenä mutta ei - sieltähän se playback paljastui...Parhaita vetoja silti tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Luulin hetken että MG laulaisi livenä mutta ei - sieltähän se playback paljastui...Parhaita vetoja silti tähän asti.
Ei se ollu playback
Tää Lucas on miespuolinen Evelina.
Voi Lucas, niin sulonen poika, mutta ihan kauhee tyyli.
Vitsi noilla penskoilla on kyllä paska musiikkimaku.
Eiks JVG ollu jo?