Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon vauvakuumeesta

Vierailija
13.09.2017 |

Minulla on lapsia. Minulla on myös epävakaa pää, elämäntilanne itse asiassa kuitenkin suht vakaa. Olen pian 26 vuotta,

Minuun iski järjetön vauvakuume. Mitä teen? En voi hankkia lisää lapsia. Enhän? Miksi hankkisin? Tämä tunne on vain raastava eikä sille ole mitään järkiperäisiä syitä. Tuntuu vain että kuolen siihen tuskaan, jonka tietoisuus siitä etten koskaan saa pitää omaa pientä nyyttiä sylissä aiheuttaa.

HV, biologinen kello, ei ollut nyt ollenkaan hauska temppua. Tajuatko sen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 26 vuotta

Itse asiassa 36 vuotta.

Ap

Vierailija
2/4 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä yöllistä rääkymistä. Olet juuri saanut vauvan viimein nukahtamaan ja otat mukavan asennon sängyssä. Vauva alkaa taas kiljumaan. Rauhoittelet, imetät, vaihdat vaippaa silmät ristissä. Vauva rauhoittuu viimein mutta vain sinun syliisi. Makaat siinä sitten sängyllä vauva päälläsi ja pelkäät että se putoaa sängylle jos nukahdat tai menehtyy kätkytkuolemaan, joutuu peittosi alle tms.

Kohta vauva herää kohta taas ja olet ihan k.o.

Aamulla on pakko nousta valtavien silmäpussien takaa herättämään koululaisia ja lähettämään kouluun. Vauva herää ja huutaa ja rauhoittuu vasta sylissäsi. Kampaat tyttösi hiuksia vauva sylissä, todella vaikeaa. Ruoanlaitto, tiskikoneen/pyykkikoneen täyttö, kaikki todella hankalaa ja hidasta sillä vauva on sylissä. Suihkussa et voi käydä kuin illalla kun mies on kotona ja pitelee vauvaa. Vessanpöntölläkin käyt vauva sylissä.

Hypätään ajassa eteenpäin. Vauva konttaa. Tyhjentää kaikki kaapit, heittelee sohvatyynyt lattialle, vetää kaiken pöydiltä lattialle. Heittelee tavarat vessanpönttöön. Vetää wc-rullan tyhjäksi ja heittää pönttöön. Kun yrität tehdä ruokaa vauva tyhjentää keittiön kaapit ja jos laitat niihin lukkoklipsit niin vauva huutaa ja kitisee ja haluaa olla sylissä. Teet ruokaa 10 kg vauva lantiolla istuen. Kun pitää kaataa kuuma vesi kattilasta siivilään lasket vauvan lattialle hetkeksi ja saat kuunnella hirveää protestihuutoa. Samoin jos haluat leikata elintarvikkeita veitsellä, kahta kättä käyttäen.

Pyykin silitys ei onnistu, lapsi vetää johdoista tai haluaa syliin.

Muista myös hampaiden tulo ja ylimääräiset huudot ja kitinät päivin ja öin. Ja rokotuksista mahdollisesti tulevat huudot.

Kun isompi lapsi pyytää jotain niin sanot yleensä "Odota vähän, nyt en voi, mulla on vauva sylissä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/4 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, numero 2. Tuo oli kyllä täysin todenmukainen kuvaus tilanteesta. Mutta se kun kerrot siitä miten taaperi tyhjentää kaapit ja heittelee tyynyjä aiheuttaa vain vaistomaisen "oiiii miten suloista" -reaktion.

Olisikohan tähän pilleriä? Sellainen "chill the fuck out dude, are you mad??!" -pilleri.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi