Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinun/äitisi kuukautiset alkoivat? Minkä ikäisenä ne loppuivat?

Vierailija
13.09.2017 |

Minulla kuukautiset alkoivat 11-vuotiaana. Äidilläni alkoi 12-vuotiaana.

Äidillä loppui 43-vuotiaana. Minulla ei ole vielä loppunut, olen 36v.

Miten teillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (33v) alkoivat 11-vuotiaana ja jatkuvat vielä. Äidin kuukautisista en tiedä.

Vierailija
2/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juttu mitä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Mistä helvetistä mä voin tietää koska mun äidin kuukautiset alkoi? Ikinä, EI IKINÄ, tulisi mieleen kysyä ja kun yritti udella itseltäni ko. asiaa kun teini olin niin sanoin suoraan että eipä taida kuulua sulle.

Muistaakseni joskus yläasteella tai lukiossa tai jossain kerrottiin jossain terveystiedontunnilla että siitä voi päätellä koska itsellä alkaa vaihdevuodet tai jotain vastaavaa paskaa. Juuh, enköhän mä huomaa sit kun mun menkat ei enää tuu. Ja huomasin kun mun menkat alkoi että jahas, nämä on nyt ne paljon hehkutetut kuukautiset. Ei tarvittua äitiä siihenkään ihmettelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoivat 13v. Äidin alkamisista en tiedä. Loppuivat kun äidiltä poistettiin kohtu hänen ollessaan 32

Vierailija
4/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mutsi ollut 13v ja ne loppui siltä 52v.

Mulla alkoi 12v ja edelleen ne tulee, vaikka kierto onkin nyt juuri pari viikkoa myöhässä, olen 48v.

Vierailija
5/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni alkoi 13 vuotiaana ja loppui ollessaan 55 v.

Itselläni alkoi 14 vuotiaana, nyt 50 vuotiaana ne on itselläni kokonaan loppuneet, tultuaan edelliset neljä vuotta hyvin harvakseltaan. Viimeisistä vuodoista aikaa yli vuosi, eli eiköhän se loppu ole.

Vierailija
6/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v - 47 v

Vierailija
7/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista alkamisaikaa, mutta arvelisin 13-15. Loppuivat vasta kun ylitti 60 vuotta.

Eihän siitä voi päätellä mitään, koska nämähän voi tulla myös isän suvun puolelta. Itselläni ainakin kropan malli on suoraan isän siskoilta.

Vierailija
8/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juttu mitä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Mistä helvetistä mä voin tietää koska mun äidin kuukautiset alkoi? Ikinä, EI IKINÄ, tulisi mieleen kysyä ja kun yritti udella itseltäni ko. asiaa kun teini olin niin sanoin suoraan että eipä taida kuulua sulle.

Muistaakseni joskus yläasteella tai lukiossa tai jossain kerrottiin jossain terveystiedontunnilla että siitä voi päätellä koska itsellä alkaa vaihdevuodet tai jotain vastaavaa paskaa. Juuh, enköhän mä huomaa sit kun mun menkat ei enää tuu. Ja huomasin kun mun menkat alkoi että jahas, nämä on nyt ne paljon hehkutetut kuukautiset. Ei tarvittua äitiä siihenkään ihmettelemään.

No hiukan on surullista, että et ole äitisi kanssa niin läheinen, että voisit tuollaisista luonnollisista asioista hänen kanssaan puhua.

Turha sinun on kuitenkaan ylenkatseellisesti ihmetellä, että suurimalla osalla nykypäivän naisista on sen laatuiset välit omaan äitiin, että ko. aiheesta voidaan hyvin keskustella.

Btw, vaihdevuosien oireisiin kuuluu muutakin kuin menkkojen loppuminen. Yleensä ensin tuleekin niitä muita oireita, yksi taitaa olla tuollainen kärttyisyys eli ettei vaan olis sullakin jo lähellä.

Vierailija
9/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hiukan on surullista, että et ole äitisi kanssa niin läheinen, että voisit tuollaisista luonnollisista asioista hänen kanssaan puhua.

Turha sinun on kuitenkaan ylenkatseellisesti ihmetellä, että suurimalla osalla nykypäivän naisista on sen laatuiset välit omaan äitiin, että ko. aiheesta voidaan hyvin keskustella.

Btw, vaihdevuosien oireisiin kuuluu muutakin kuin menkkojen loppuminen. Yleensä ensin tuleekin niitä muita oireita, yksi taitaa olla tuollainen kärttyisyys eli ettei vaan olis sullakin jo lähellä.

Juu, ihan kuinka vain äitsykkä..

Vierailija
10/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidistä en tiedä, meillä ei keskusteltu sellaisista asioista koskaan. Mutta pakosti loppui ennen kuin täytti 50, sillä hän ehti kuollakin ennen 50-vuotispäiväänsä.

Minulla alkoivat, kun olin juuri täyttänyt 13, ja loppuviavat kirurgin veitseen 45-vuotiaana, kun kohtu poistettiin myoomien takia.

Vierailija
11/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 10 vuotiaana, nyt ovat loppuneet kun kolme viikkoa sitten poistettiin kohtu, oon nyt 40-v.

12/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidistäni en tiedä mutta itselläni ja tyttärelläni alkoi 12v ikäisenä. Omani loppuivat kohdunpoistoon, joten ei haisuakaan milloin loppuisivat luonnostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi