Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri nauroi ongelmilleni

Vierailija
13.09.2017 |

Kerroin siitä, että minua on kiusattu, ja se vaivaa edelleen. Kärsin silloin tällöin esimerkiksi unettomuudesta ja peloista. Kerrottuani kaikesta tämä lääkäri nauroi. Nauraen sanoi myös, että enköhän nyt liioittele asioita, vanha juttu, ajattele jotain muuta.

Sen lääkärin oma lapsi on tehnyt itsemurhan aikoinaan. Siinä pakostakin tuli mieleen, että noinkohan suhtautui oman lapsensakin ongelmiin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain apn kuvaus.

Vierailija
22/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos nämä kiusatut suuntaisivat energiansa tulevaisuuteen eikä menneisyyden vatvomiseen? Ups, eihän sitä saa sanoa, kun pitää sympatisoida loputtomiin. Ja "olin koulukiusattu"  kuittaa sitten aikuisenakin ihan kaikki ongelmat niin ihmissuhteissa, taloudessa kuin työelämässäkin.

Ihan kuin kaikki eivät jo tekisi niin jos se olisi aina yksinkertaista.

Mä nyt en enää mieti varsinaisesti kiusaamista, mutta kiusattuna olon aikana alkoivat yhä tähän päiväänkin jatkuvat ongelmat kuten masennus, ahdistus ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Totta kai yritän joka päivä elää niin normaalisti kuin voin, mutta en pysty vain napsauttamaan jotain nappia joka korjaisi aivoissani olevat ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos nämä kiusatut suuntaisivat energiansa tulevaisuuteen eikä menneisyyden vatvomiseen? Ups, eihän sitä saa sanoa, kun pitää sympatisoida loputtomiin. Ja "olin koulukiusattu"  kuittaa sitten aikuisenakin ihan kaikki ongelmat niin ihmissuhteissa, taloudessa kuin työelämässäkin.

Noin voi sanoa kun itsellä on asiat menneet ihan hyvin. Jos on kiusattu lapsena ja teininä eikä ehkä ole ollut kavereitakaan, siellä taustalla ei välttämättä ole hyvää pohjaa jolta ponnistaen vain "jatkaa elämää" ja suunnata energiansa tulevaisuuteen. Ei ole omanarvontunto kehittynyt kun on joutunut vain lytätyksi.

Vierailija
24/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri on nauranut silloin kun pienenä päätin juoda kalanmaksaöljypullosta puolet.

Äiti soitti lääkärille koska oli huolissaan yliannoksestaa, eikä lääkäri saanut hetkeen sanotuksi mitään koska piti asiaa niin huvittavana.

Lopuksi arvioi että ilmeisesti se oli minulle tarpeen ja ohjeeksi ettei yhtään lisää vähään aikaan.

Olin noin neljä ja tajusin jo silloin että jos juon koko pullon, niin nuo huomaavat sen varmasti, mutta puolta pulloa eivät välttämättä huomaa. Kiinni kuitenkin jäin ja oli pakko tunnustaa.

Vierailija
25/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä tajuavan mitä kiusaaminen ihmiselle tekee?

Tule sanomaan tuo sitten kun sinut on vaikka raiskattu ja hakattu että mitä ihmiset oikein valittavat?

Pitää myös muistaa, että lääkärit suojaavat itseään, sillä potilaiden ongelmista tulisi muuten heille liian raskas taakka. Psyykkisen puolen jutuista kannattaa kertoa sen puolen erikoisihmisille.

Vierailija
26/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule sanomaan tuo sitten kun sinut on vaikka raiskattu ja hakattu että mitä ihmiset oikein valittavat?

Pitää myös muistaa, että lääkärit suojaavat itseään, sillä potilaiden ongelmista tulisi muuten heille liian raskas taakka. Psyykkisen puolen jutuista kannattaa kertoa sen puolen erikoisihmisille.

Ja sinne psyykkisen puolen erikoisihmisille mennään mitä kautta?

Niin, aika usein yleislääkärin lähetteellä.

Mikäli lääkäri ei kestä nauramatta ja vähättelemättä potilaiden ongelmia, jos kyseessä on esimerkiksi unettomuus, ahdistus ja pelkotilat, niin hän on väärässä ammatissa, toisin sanoen ei voi työskennellä lääkärinä.

Vierailija
27/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri ja jos tämä on totta, tee valitus. En vaan jaksa uskoa että kukaan olisi oikeasti noin epäammatillinen. Epäilen siis provoksi, varsinkin koska lääkärin hlökoht elämäkin on tiedossa.

Vierailija
28/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu lääkäriksi, jos ei löydä muualta itseään psyykkisesti tsemppaavia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan