Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankinta, jota kadut?

Vierailija
13.09.2017 |

Mulla on Dolce Gusto -kapselikeitin ja adapteri Cupsolo -kahveille. Ostin keittimen aikanaan uteliaisuudesta, en laiskuudesta. Halusin päästä maistelemaan niitä kehuttuja kahveja, onhan ne tosi hyviä mutta se jätteen määrä... Mua kaduttaa vaikka olen vähentänyt kapselikahvien juontia, ja lähinnä ostelenkin vain erikoiskahvikapseleita.
Voiko niitä kapseleita edes laittaa muovinkeräykseen? Mä oon laittanut mutta oon poistanu niistä purut. Nyt kuulin jutun, että Suomessa noita kapseleita ei saisikaan kierrättää vaan ne pitäis vaan heittää sekajätteeseen...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi. Olen sairastunut lapsen myötä masennukseen. Vaikka eihän tätä saisi ääneen sanoa.

Vierailija
2/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Dolce Gusto -kapselikeitin ja adapteri Cupsolo -kahveille. Ostin keittimen aikanaan uteliaisuudesta, en laiskuudesta. Halusin päästä maistelemaan niitä kehuttuja kahveja, onhan ne tosi hyviä mutta se jätteen määrä... Mua kaduttaa vaikka olen vähentänyt kapselikahvien juontia, ja lähinnä ostelenkin vain erikoiskahvikapseleita.

Voiko niitä kapseleita edes laittaa muovinkeräykseen? Mä oon laittanut mutta oon poistanu niistä purut. Nyt kuulin jutun, että Suomessa noita kapseleita ei saisikaan kierrättää vaan ne pitäis vaan heittää sekajätteeseen...

Ja vielä kaupan päälle tuet Nestleä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce Guston kone oli turha, hävitin sen ja ostin tilalle Nespresson koneen enkä ole katunut hetkeäkään.

Harmitti kun ostin Balmuirilta pari huivia ja Vuittonilta laukun ennen niiden suurta suosiota, ja sitten bloggaajat pilasivat ne jotenkin "alemmalle massatuotetasolle".

Vierailija
4/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kaupan päälle tuet Nestleä :(

Mikä vika Nestlessä? Tuottaa meille herkkuja. Vai oletko joku läskifoobikko?

Vierailija
5/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa. Tulin sille yllättäen allergiseksi muutama vuosi sitten ja harmittaa kun en voi antaa sille niin paljon huomiota kuin se haluaisi, juurikin tuon allergian ja karvan määrän takia. Asun myös aika sivussa joten matkustelisin mielelläni paljon mutta aina pitää etsiä kissalle hoitopaikka.

Tuo onneksi on oppinut "omat paikkansa" eikä nuku sohvilla tai tule koskaan sänkyyn joten pärjään vielä allergian kanssa. En haluaisi luopua koska tykkään siitä silti ja haluan kantaa vastuun kun olen sen ottanut, vaikka vakava allergia onkin ihan hyvä syy mielestäni etsiä uusi hyvä koti. Vielä ei ole sellaisen aika minun kohdallani.

Inhoan välinpitämättömyyttä eläimiä kohtaan.

Vierailija
6/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se designer-lasikuutiovalaisin jonka sisällä on hehkulampun mallinen kolo ja jonne laitetaan pieni uuninlamppu johdon päähän.

Muuten siistin näköinen mutta ne lamput kärähtävät turhan tiuhaan tahtiin.

Annoin sen lopulta kaverilleni, ja hän alkoi käyttää sitä jalkojen alla, kuulemma lämmittää mukavasti samalla kun istuu ja katselee telkkaria :D

Vierailija
7/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia 820-puhelin. Toimi muutaman viikon ja sitten alkoi huoltokierre. Kaksi uutta puhelinta tuli takuuseen ja laite lakkaa toimimasta heti kun siihen laittaa sim-kortin. Toimittanut taskulampun virkaa, kun ei muuhun käy.

Vierailija
8/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki vaatteet, mitä olen viimeaikoina ostanut. Ärsyttää, kun melkein mistä tahansa kaupasta ostetut vaatteet nyppyyntyvät tai menevät piloille muutaman käytön/pesun jälkeen. Sanonta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa ei toimi, kun ei ole varaa ostaa kallistakaan.

Vierailija
9/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto 🚗

Vierailija
10/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnoitettu paistinpannu. Ei varmaankaan tarvitse erikseen perustella....

Vierailija
11/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky. Olisin pärjännyt aiemmalla patja lattialla -ratkaisullakin. Olisi muutossa niin paljon kätevämpi...

Vierailija
12/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo.

Vierailija
13/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies!

Vierailija
14/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri tv-taso. Hankala siirrettävä siivotessa.

Vierailija
15/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä olen ostanut alennuksesta, vaan sen alennuksen vuoksi. -70%! No sitten! Kyllähän minä tätä voin käyttää, vaikka yleensä en sinapinkeltaisesta tykkää. Mutta kun se maksaa vaan muutaman euron! Vähänkö säästän rahaa!

...paitsi että joudun silti maksamaan siitä 30%, ja se vie tilaa minun asunnossani. Ja kun jätän kaikki alennuslöydöt hankkimatta, voin ostaa sillä hinnalla yhden jutun, mistä oikeasti pidän, joka on ihanan värinen ja jota oikeasti käytän.

Vierailija
16/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus vauva-palstaan. Vie liikaa aikaa....

Vierailija
17/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänky. Olisin pärjännyt aiemmalla patja lattialla -ratkaisullakin. Olisi muutossa niin paljon kätevämpi...

Patjan pitää päästä tuulettumaan alta, muuten se homehtuu. Jos ei korkeaa sänkyä halua, niin vähintään joku futonkehikko on kuitenkin oltava. Ihan hyvän hankinnan siis teit! :)

Vierailija
18/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulberryn bayswater-laukku. Liian painava jo tyhjänäkin. Ei jaksa kaupungilla raahata, menen mieluummin Longchampin halpisnylonshopperilla.

Vierailija
19/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmatäytteinen makuualusta vaelluskäyttöön. Onhan se solumuovia mukavampi nukkuessa, mutta se oli hemmetin kallis ja sitä joutuu aina varomaan esimerkiksi kipinöiltä ja kaikelta terävältä.

Vierailija
20/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumia 820-puhelin. Toimi muutaman viikon ja sitten alkoi huoltokierre. Kaksi uutta puhelinta tuli takuuseen ja laite lakkaa toimimasta heti kun siihen laittaa sim-kortin. Toimittanut taskulampun virkaa, kun ei muuhun käy.

Joo, lumia 520. Mikään ei oikein toimi, av:n lukemisessa on ongelmaa, sovelluksia on huonosti, suosituimmat pelit eivät tulleet (joo, lapsillakin on lumiat, toisella eri malli), facebook ei toimi, näkyy puoli sivua ja lataa vain pari ensimmäistä uutista... 

En enää koske mihinkään microsoftiin, niin paljon on harmia ollut vanhenevista käyttiksistä jne. Enkä kyllä koske nokiaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi