Hankinta, jota kadut?
Mulla on Dolce Gusto -kapselikeitin ja adapteri Cupsolo -kahveille. Ostin keittimen aikanaan uteliaisuudesta, en laiskuudesta. Halusin päästä maistelemaan niitä kehuttuja kahveja, onhan ne tosi hyviä mutta se jätteen määrä... Mua kaduttaa vaikka olen vähentänyt kapselikahvien juontia, ja lähinnä ostelenkin vain erikoiskahvikapseleita.
Voiko niitä kapseleita edes laittaa muovinkeräykseen? Mä oon laittanut mutta oon poistanu niistä purut. Nyt kuulin jutun, että Suomessa noita kapseleita ei saisikaan kierrättää vaan ne pitäis vaan heittää sekajätteeseen...
Kommentit (27)
400 e järkkäri. Eipä oo tullut käytettyä/matkoilla raahattua mukana kun on iPhone ja sen kamera.
Pleikkari. Ostin kolmosen kohta vuosi sitten hetken huumassa vanhojen pelien nostalgian vuoksi, mutta olen pelannut sillä ehkä kolmesti. Enemmän tulee kulutettua Netflixiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä olen ostanut alennuksesta, vaan sen alennuksen vuoksi. -70%! No sitten! Kyllähän minä tätä voin käyttää, vaikka yleensä en sinapinkeltaisesta tykkää. Mutta kun se maksaa vaan muutaman euron! Vähänkö säästän rahaa!
...paitsi että joudun silti maksamaan siitä 30%, ja se vie tilaa minun asunnossani. Ja kun jätän kaikki alennuslöydöt hankkimatta, voin ostaa sillä hinnalla yhden jutun, mistä oikeasti pidän, joka on ihanan värinen ja jota oikeasti käytän.
Mä ostan aina vaan tarpeeseen, en siksi että jotain saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Dolce Guston kone oli turha, hävitin sen ja ostin tilalle Nespresson koneen enkä ole katunut hetkeäkään.
Harmitti kun ostin Balmuirilta pari huivia ja Vuittonilta laukun ennen niiden suurta suosiota, ja sitten bloggaajat pilasivat ne jotenkin "alemmalle massatuotetasolle".
Kaikki kapselikeittimet ovat täysin turhia ja tulevat käytössä h e l v a t u n kalliiksi, järjettömämpää ostosta on vaikea keksiä.
Kaikki toisen auton jälkeen ostetut autot (eka auto oli oikeastikin niin huono, että eikun paaliin vaan). Siis sitä toista autoa olisi voinut vaan pitää kunnossa ja ajaa sillä näihin päiviin asti. Opel Kadett vm 1976. Yksinkertainen tekniikka, jota oli helppoa itsekin korjata. Osat halpoja ja niitä oli saatavilla. Rahaa olisi säästynyt autonvaihtorumbalta muuhun valehtelematta ainakin 200 000 euroa.
Ap tässä hieman nostaa :D Pauligin Cupsolo-kapselit voi näköjään kierrättää, pitääpä siirtyä kokonaan niihin, ne harvat kerrat kun kapselijuomia juon.
Ne samperin karkkipussit. Ja varsinkin kun niitä syö.. Nyt se loppuu tähän (ainakin hetkeksi )