Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako kukaan enää Muumi-mukeja?

Vierailija
13.09.2017 |

Kuvat ovat ihan eri luokkaa kuin vanhemmissa mukeissa ja hinnat pompsahtaneet yli kahteenkymppiin.
Mä olen ostanut niitä ennen alle 15 eurolla. Mieluummin lähemmäs 10 euroa. Nyt viimeisenä vuotena en ole ostanut ainuttakaan, kun en periaatteestakaan aio maksaa mukista 20 euroa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan ne, joista tykkään. Kaupasta. 

Vierailija
2/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huoli muumimukeja edes ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt ihmiset ostaa. Minä en koska en ole wt.

Vierailija
4/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin ennen kaikki mukit mistä tykkäsin ja tietty kaupasta ja meillä ne on käytössä eikä vitriinissä.

Nyt tosiaan jättänyt mukit kauppaan. Luulis kauppojen kohta tajuavan, että jos laatu laskee, ei voi nostaa hintoja tai tuotteet jää myymättä.

Ap

Vierailija
5/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä pikemminkin myydään! Villitys menossa ohi?

Vierailija
6/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukivillitys on aiheuttanut sen, että noita mukeja tuupataan nyt markkinoille aivan liian tiuhassa tahdissa. Pitäisi tehdä vain yksi muki/vuosi eikä sitten enää lisää samaa, eli olisivat ns. vuosimukeja, niin keräilijöiden kiinnostus pysyisi paremmin.

Omin rahoin en noita enää osta, mutta joulupukki varmaan tuo taas yhden.

Vierailija
7/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah haa.

Luuletko nyt olevasi parempi ihminen.

Kupin ostaminen tai ostamatta jättäminen ei kerro mitään ihmisestä.

Vai luuletko muuta?

Vierailija
8/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku siinä vaiheessa kun kaikki tuotanto siirrettiin pois Suomesta Thaimaan hikipajoihin, ja yt-neuvoteltiin työntekijät Suomesta. Tuotantokustannusten lasku ei luonnollisesti näkynyt hintojen laskuna vaan nousuna. Ei kiinnosta kerätä Thaimaalaista tavaraa.

Kovin harmi, tykkään muumeista ja tykkäsin Suomessa valmistetusta arabiasta.

Vierailija
9/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin tylsää kuin muumimuki. Tulee mieleen ne liikkeet, joissa niitä myydään! Tulee mieleen melkein ruoanlaitto ja kaikki muu tylsä. Hyi olkoon, astiat ovat kyllä tylsintä mitä on. Ja niihin kun yhdistää vielä muumit niin avot.

Vierailija
10/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se syötävän söpöjä, mutta en tosiaan keräile niitä.

Vierailija
11/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen ne liikkeet, joissa niitä myydään!

En oikein ymmärrä tätä. Muumimukeja myydään vaikka millaisissa eri liikkeissä laidasta laitaan. Ilmeisesti sinulla on aika paljon kauppoja ja myymälöitä, joita inhoat :D 

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen melkein ruoanlaitto ja kaikki muu tylsä. Hyi olkoon, astiat ovat kyllä tylsintä mitä on.

Eli inhoat kaikkia astioita ja koko ruoanlaittoa, et pelkkiä muumimukeja.

.

On kyllä hankala elämä, jos noin paljon oksettaa ajatuskin kaikista myymälöistä tai astioista :D 

Vierailija
12/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ihmisillä intohimoja muumimukeja kohtaan.

On meilläkin kaapissa muutama, ihan käytössä ovat. Ihan sopivan neutraali tupari- synttäri tms lahja.

Vierailija
13/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerätään. Ex anoppi toi minulle ekat mukit ja kulhot kun lapset oli pieniä. Jostain syystä sitten siitä on tullut luulo, että niitä kerään ja nyt yks jos toinen kantaa mulle tuomisiksi muumimukeja ja pyyhkeitä. Olen selvästi sanonut etten tykkää varsinkaan näistä nykyisistä thaikkumukeista tai uuden mallissa pyyhkeistä, mutta niitä silti mulle tuodaan.

Vierailija
14/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni maku siinä vaiheessa kun kaikki tuotanto siirrettiin pois Suomesta Thaimaan hikipajoihin, ja yt-neuvoteltiin työntekijät Suomesta. Tuotantokustannusten lasku ei luonnollisesti näkynyt hintojen laskuna vaan nousuna. Ei kiinnosta kerätä Thaimaalaista tavaraa.

Sama juttu mulla! Onneksi Kalevalakorut ja Jopot tehdään vielä Suomessa. Ostelen niitä :D

Vierailija
15/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mulla! Onneksi Kalevalakorut ja Jopot tehdään vielä Suomessa. Ostelen niitä :D

Joo ahneus pilasi arabian, suuren suomalaisen brändin. Toki muitakin.

Vierailija
16/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaiset ihmiset ovat aitoja, oikeita Wt-ihmisiä.

Itse eivät vain huomaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan