Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskallat matkustaa Turkkiin?

Vierailija
12.09.2017 |

Maassa on edelleen voimassa poikkeustila vallankaappausyrityksen jälkeen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin matkustaa vain kouluttamaton wt-väki. Eivät he seuraa uutisia.

Vierailija
2/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks en uskaltais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki ei kiinnosta, ainoastaan Istanbul voisi olla kiinnostava, toki Turkkia on mutten sinne uskalla mennä. 

Vierailija
4/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin varmaan mennä jonnekin perusturistikohteeseen, mutta toisaalta en Erdoganin touhuja kyllä halua tukeakaan. Ja mikä vallankaappaus... ennemminkin vain puhdistus.

Vierailija
5/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankaappausyritys tapahtui ennen puhdistusta.

Ap

Vierailija
6/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallankaappausyritys tapahtui ennen puhdistusta.

Ap

Jos tapahtui. En ole ihan vakuuttunut siitä, että tästä on mitään objektiivisia todisteita. Moni uskoo, että kyseessä on pelkkä puhdistus.

Vierailija
7/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joka vuosi matkustanut Turkkiin, poikkeustiloista huolimatta. Tänä vuonna olen ehtinyt jo 6 kertaa matkustamaan kyseiseen maahan.

Vierailija
8/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen joka vuosi matkustanut Turkkiin, poikkeustiloista huolimatta. Tänä vuonna olen ehtinyt jo 6 kertaa matkustamaan kyseiseen maahan.

Kylmähermoista toimintaa.

Vierailija
9/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sukulaiseni asuvat Turkissa, niin reissuja saattaa kertyä vuoden mittaan. :)

Vierailija
10/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei? Uskallan matkustaa myös Yhdysvaltoihin, Venäjälle, Israeliin tai vaikka Egyptiin. En sen sijaan lähtisi turistimatkalle esimerkiksi Somaliaan, Syyriaan tai Afganistaniin.

Vierailija
11/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sukulaiseni asuvat Turkissa, niin reissuja saattaa kertyä vuoden mittaan. :)

Tiedoksi vaan, että turkkilaiset ovat saastaa.

Vierailija
12/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se riippuu omasta käytöksestä. Se yksi 20 vuotias tyttö raiskattiin juuri Roomassa, kun ei suostunut pelkäämään. Meni laittoman turvapaikanhakijan kyytiin, joka raiskasi.

Vierailija
13/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa se riippuu omasta käytöksestä. Se yksi 20 vuotias tyttö raiskattiin juuri Roomassa, kun ei suostunut pelkäämään. Meni laittoman turvapaikanhakijan kyytiin, joka raiskasi.

Aika rohkea pitää olla. Turvis löi kivellä päähän ja uhkasi tappaa. Sitten toteutti fantasiansa vaalealla kinkulla.

Vierailija
14/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkea pitää olla. Turvis löi kivellä päähän ja uhkasi tappaa. Sitten toteutti fantasiansa vaalealla kinkulla.

4chanissa oli tuon heppatytön kuva. Aivan lapsi.

Vierailija
15/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vaan, että turkkilaiset ovat saastaa.

Miksi?

Vierailija
16/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4chanissa oli tuon heppatytön kuva. Aivan lapsi.

Naiset väittävät, että tytöt kehittyvät aikaisin.

Vierailija
17/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulut riskiryhmään. Sinut saatetaan pidättää, jos sukulaisesi äänestävät väärin. Älä mene Turkkiin. Lue Saksan matkustustiedote.

Vierailija
18/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tukea moista valtiota. Autenttisille alueille en tohtisi mennä, ja turistikohteissa ei kiinnosta mikään mielistely.

Vierailija
19/19 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen lukemaan ja tutkimaan asioita ja jättää netissä roikkumisen vähemmälle. Ja sit muutama vuosi kun olette kasvaneet aikuisiksi, tulkaa sitten kommentoimaan lisää.

Matkustelu avartaa oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi