Miksi uskallat matkustaa Turkkiin?
Maassa on edelleen voimassa poikkeustila vallankaappausyrityksen jälkeen.
Kommentit (19)
Turkki ei kiinnosta, ainoastaan Istanbul voisi olla kiinnostava, toki Turkkia on mutten sinne uskalla mennä.
Uskaltaisin varmaan mennä jonnekin perusturistikohteeseen, mutta toisaalta en Erdoganin touhuja kyllä halua tukeakaan. Ja mikä vallankaappaus... ennemminkin vain puhdistus.
Vallankaappausyritys tapahtui ennen puhdistusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vallankaappausyritys tapahtui ennen puhdistusta.
Ap
Jos tapahtui. En ole ihan vakuuttunut siitä, että tästä on mitään objektiivisia todisteita. Moni uskoo, että kyseessä on pelkkä puhdistus.
Itse olen joka vuosi matkustanut Turkkiin, poikkeustiloista huolimatta. Tänä vuonna olen ehtinyt jo 6 kertaa matkustamaan kyseiseen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joka vuosi matkustanut Turkkiin, poikkeustiloista huolimatta. Tänä vuonna olen ehtinyt jo 6 kertaa matkustamaan kyseiseen maahan.
Kylmähermoista toimintaa.
Kaikki sukulaiseni asuvat Turkissa, niin reissuja saattaa kertyä vuoden mittaan. :)
Miksipä ei? Uskallan matkustaa myös Yhdysvaltoihin, Venäjälle, Israeliin tai vaikka Egyptiin. En sen sijaan lähtisi turistimatkalle esimerkiksi Somaliaan, Syyriaan tai Afganistaniin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sukulaiseni asuvat Turkissa, niin reissuja saattaa kertyä vuoden mittaan. :)
Tiedoksi vaan, että turkkilaiset ovat saastaa.
Kaipa se riippuu omasta käytöksestä. Se yksi 20 vuotias tyttö raiskattiin juuri Roomassa, kun ei suostunut pelkäämään. Meni laittoman turvapaikanhakijan kyytiin, joka raiskasi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se riippuu omasta käytöksestä. Se yksi 20 vuotias tyttö raiskattiin juuri Roomassa, kun ei suostunut pelkäämään. Meni laittoman turvapaikanhakijan kyytiin, joka raiskasi.
Aika rohkea pitää olla. Turvis löi kivellä päähän ja uhkasi tappaa. Sitten toteutti fantasiansa vaalealla kinkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkea pitää olla. Turvis löi kivellä päähän ja uhkasi tappaa. Sitten toteutti fantasiansa vaalealla kinkulla.
4chanissa oli tuon heppatytön kuva. Aivan lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että turkkilaiset ovat saastaa.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4chanissa oli tuon heppatytön kuva. Aivan lapsi.
Naiset väittävät, että tytöt kehittyvät aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulut riskiryhmään. Sinut saatetaan pidättää, jos sukulaisesi äänestävät väärin. Älä mene Turkkiin. Lue Saksan matkustustiedote.
En halua tukea moista valtiota. Autenttisille alueille en tohtisi mennä, ja turistikohteissa ei kiinnosta mikään mielistely.
Mä suosittelen lukemaan ja tutkimaan asioita ja jättää netissä roikkumisen vähemmälle. Ja sit muutama vuosi kun olette kasvaneet aikuisiksi, tulkaa sitten kommentoimaan lisää.
Matkustelu avartaa oikeasti.
Turkkiin matkustaa vain kouluttamaton wt-väki. Eivät he seuraa uutisia.