Ostatko K-menu ja/tai X-tra tuotteita?
Kommentit (39)
Köyhät ostaa tommosia. Minä satsaan laatuun ja ostan Tescoa!
Vierailija kirjoitti:
Nuo on jo liian luokattomia. Seuraava taso eli Pirkka ja Rainbow menevät vielä.
No tuo ei toimi alkuunkaan. Tällä sektorilla tuotekohtaiset erot ovat paljon suurempia kuin brandikohtaiset.
Kyllä ostan. Halvempaa ja olen ollut tyytyväinen. Perus ruokatarvikkeita ostan. Kahvin tosin täytyy olla muuta kuin K - menun.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ostaa tommosia. Minä satsaan laatuun ja ostan Tescoa!
Laatu ja Tesco? Öh...
Eiköhän nuo S-ryhmän halpismerkit ole laadultaan heikkoja. Verratkaa vaikka Lidlin 1 kg:n lihapullapakkauksia S-ryhmän vastaavaan X-tra merkkiin. Lidlin lihapullat eivät ainakaan ole kalliimpia, mutta paljon parempia. K-ryhmässä kaikki on liian kallista että sitä edes kannattaisi harkita. Samaten Rainbow suklaakeksit ovat laadultaan heikkoja verrattuna Lidlin vastaaviin.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo S-ryhmän halpismerkit ole laadultaan heikkoja. Verratkaa vaikka Lidlin 1 kg:n lihapullapakkauksia S-ryhmän vastaavaan X-tra merkkiin. Lidlin lihapullat eivät ainakaan ole kalliimpia, mutta paljon parempia. K-ryhmässä kaikki on liian kallista että sitä edes kannattaisi harkita. Samaten Rainbow suklaakeksit ovat laadultaan heikkoja verrattuna Lidlin vastaaviin.
T. Lidl-mies.
Terveellisesti elävä ihminen ei syö valmispullia tai suklaakeksejä.
X:tra salaattijuustokuutiot öljymarinadissa ovat erinomaisia hintaansa nähden (ovat silti vaikka hintaa ei huomioida). K-menun lihat ovat todellista pohjasakkaa vaikka huomioi hinnan.
Toisaalta kumpikin tuotemerkki on alansa pohjasakkaa.
X-tra kivennäisvesi. 0,67 eur/1,5 l. Kelpaa minulle.
Xtran katkarapuja maistoin kun oli paljon halvempia kuin muut merkit. Ihan hyviä oli pizzan päällä. K menun lonkkua ja siideriä tuli kokeiltua kesällä, ei eronnut juurikaan Rsinbowsta, meni alas:D
Kmenu fetajuusto. Karseeta. Ei ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
T. Lidl-mies.
Paha verrata kun lidliin on vähintään 50 km.
Mies toi noita K menu maapähkinöitä, minusta näyttää vähän oudolta. Olen itse ostanut Sallisen pähkinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolle yhdelle voisi joku kertoa, että monessa tuotteessa ainoa ero on pakkaus. Halpa ja kallis tuote voivat olla ihan samaa tavaraa jopa samasta tehtaasta. Juuri ostin k-menun vehnäjauhoja, joissa ei todellakaan ole mitään eroa verrattuna sunnuntaihin. Ostan aina perustuotteet edullisesti. Sitten voi hyvällä omallatunnolla ostaa sen herkullisimman ranskalaisen juuston😎
Mä olen myös ihmetellyt miten erilainen pakkaus saa tasan saman tuotteen maistumaan "rahan arvoiselta" tai "luokattoman huonolta".
Ja juu tiedän että saan lähinnä vain alapeukkuja, kuten viimeksikin.
K menu ja xtra vehnäjauhoja ostan usein. Kuulemma jonkun testin mukaan olivat jopa parempia kun kalliimmat merkit
X-tra kahvi ja pikakaurahiutaleet menettelee. Tiskiaine oli ihan hanurista ja margarinikin näytti sisältävän vain kaikenlaisia haitta-aineita.
X-Tra pyttipannu on ihan kelvollinen.