Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko K-menu ja/tai X-tra tuotteita?

Vierailija
12.09.2017 |

Mitä mieltä? Mitä tuotteita?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-Tra pyttipannu on ihan kelvollinen.

Vierailija
22/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ostaa tommosia. Minä satsaan laatuun ja ostan Tescoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on jo liian luokattomia. Seuraava taso eli Pirkka ja Rainbow menevät vielä.

No tuo ei toimi alkuunkaan. Tällä sektorilla tuotekohtaiset erot ovat paljon suurempia kuin brandikohtaiset.

Vierailija
24/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan. Halvempaa ja olen ollut tyytyväinen. Perus ruokatarvikkeita ostan. Kahvin tosin täytyy olla muuta kuin K - menun.

Vierailija
25/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pirkkaa.

Vierailija
26/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät ostaa tommosia. Minä satsaan laatuun ja ostan Tescoa!

Laatu ja Tesco? Öh...

Vierailija
27/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo S-ryhmän halpismerkit ole laadultaan heikkoja. Verratkaa vaikka Lidlin 1 kg:n lihapullapakkauksia S-ryhmän vastaavaan X-tra merkkiin. Lidlin lihapullat eivät ainakaan ole kalliimpia, mutta paljon parempia. K-ryhmässä kaikki on liian kallista että sitä edes kannattaisi harkita. Samaten Rainbow suklaakeksit ovat laadultaan heikkoja verrattuna Lidlin vastaaviin.

T. Lidl-mies.

Vierailija
28/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme. Liian huonolaatuisia.

Vierailija
29/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo S-ryhmän halpismerkit ole laadultaan heikkoja. Verratkaa vaikka Lidlin 1 kg:n lihapullapakkauksia S-ryhmän vastaavaan X-tra merkkiin. Lidlin lihapullat eivät ainakaan ole kalliimpia, mutta paljon parempia. K-ryhmässä kaikki on liian kallista että sitä edes kannattaisi harkita. Samaten Rainbow suklaakeksit ovat laadultaan heikkoja verrattuna Lidlin vastaaviin.

T. Lidl-mies.

Terveellisesti elävä ihminen ei syö valmispullia tai suklaakeksejä.

Vierailija
30/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

X:tra salaattijuustokuutiot öljymarinadissa ovat erinomaisia hintaansa nähden (ovat silti vaikka hintaa ei huomioida). K-menun lihat ovat todellista pohjasakkaa vaikka huomioi hinnan.

Toisaalta kumpikin tuotemerkki on alansa pohjasakkaa.

Vierailija
31/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tra kivennäisvesi. 0,67 eur/1,5 l. Kelpaa minulle.

Vierailija
32/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtran katkarapuja maistoin kun oli paljon halvempia kuin muut merkit. Ihan hyviä oli pizzan päällä. K menun lonkkua ja siideriä tuli kokeiltua kesällä, ei eronnut juurikaan Rsinbowsta, meni alas:D

Vierailija
33/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kmenu fetajuusto. Karseeta. Ei ikinä enää.

Vierailija
34/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Lidl-mies.

Paha verrata kun lidliin on vähintään 50 km.

Vierailija
35/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi noita K menu  maapähkinöitä, minusta näyttää vähän oudolta. Olen itse ostanut  Sallisen pähkinöitä. 

Vierailija
36/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle yhdelle voisi joku kertoa, että monessa tuotteessa ainoa ero on pakkaus. Halpa ja kallis tuote voivat olla ihan samaa tavaraa jopa samasta tehtaasta. Juuri ostin k-menun vehnäjauhoja, joissa ei todellakaan ole mitään eroa verrattuna sunnuntaihin. Ostan aina perustuotteet edullisesti. Sitten voi hyvällä omallatunnolla ostaa sen herkullisimman ranskalaisen juuston😎

Mä olen myös ihmetellyt miten erilainen pakkaus saa tasan saman tuotteen maistumaan "rahan arvoiselta" tai "luokattoman huonolta".

Ja juu tiedän että saan lähinnä vain alapeukkuja, kuten viimeksikin.

Vierailija
37/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-menu siskonmakkarat on hyviä.

Vierailija
38/39 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K menu ja xtra vehnäjauhoja ostan usein. Kuulemma jonkun testin mukaan olivat jopa parempia kun kalliimmat merkit

Vierailija
39/39 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tra kahvi ja pikakaurahiutaleet menettelee. Tiskiaine oli ihan hanurista ja margarinikin näytti sisältävän vain kaikenlaisia haitta-aineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi