Paras tonnikala merkki? Suosittele!
Minkä tonnikalapurkin olette hyväksi todenneet? Tuntuu että niissä nykyään usein tummia huonoja kohtia ja nahkahippusia, yök. Jopa Abban vaaleat tonnikalat auringonkukkaöljyssä purkissa. Suositelkaa hyvää tonnikalaa!
Kommentit (29)
Minäkin ostan Rainbow-tonnikalaa, lähinnä tillillä maustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka tonnikalapalat
Öljyssä
Tonnikalassa ei ole merkkiä, vaikka eri merkkisiä merissä elääkin.
Sinkkumies
Tonnikalan syönti on epäeettistä. Miten joku vielä oikeesti syö sitä?!
Calvo tai pirkka. Pikkupurkkia söin töissä taukotuvassa ja työkaverit päivitteli järkyttynein ilmein, että nyt se syö jo kissanruokaa. Köyhä opiskelija. 😂
Vierailija kirjoitti:
Calvo tai pirkka. Pikkupurkkia söin töissä taukotuvassa ja työkaverit päivitteli järkyttynein ilmein, että nyt se syö jo kissanruokaa. Köyhä opiskelija. 😂
Ja tonnikala sun mielestä on halpaa opiskelijaruokaa? :D
John Westin "no drain". K.o. tonnikalaa ei tarvitse valuttaa, koska öljyä ei käytännössä edes havaitse.
Suurin osa öljyisiä tonnareita on auringonkukkaöljyssä, joten valitsen aina tonnarin vedessä. Rasvaan sen sitten tarvittaessa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tonnikala sun mielestä on halpaa opiskelijaruokaa? :D
Ei enää, oli aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa öljyisiä tonnareita on auringonkukkaöljyssä, joten valitsen aina tonnarin vedessä. Rasvaan sen sitten tarvittaessa itse.
Lidlissä on joskus ollut tonnikalaa oliiviöljyssä, olen kyllä ahkerasti etsinyt muualtakin ja olisin siitä valmis maksamaankin vähän enemmän. Veteen säilötty ei mielestäni ole hyvää.
Mä en osta muita kuin Rainbow vaaleita tonnikalapaloja öljyssä. Muut on pahoja :D
Minä syön mitä vaan kunhan ei ole salaattitonnikalaa. Kuka paholainen senkin on keksinyt?