Maksutonta salaista seuraa naisesta, voiko sellaista löytää?
Avaampa tässä aluksi vähän taustoja. Olen 32v, parisuhteessa asuva perheellinen mies ja asun 100km oulusta alaspäin. Olen tyytyväinen tilanteeseeni ja rakastan naistani. Olen kuitenkin tullut tässä parisuhteessa petetyksi, enkä ole saanut asiasta tunnustusta. Avovaimoni ei sitä kertakaikkiaan ole uskaltanut tehdä. Noh, asian olen jättänyt sikseen ja pitkän morkkiksen jälkeen olen antanut emännälle anteeksi, kyllä hänkin säikähti tilannetta ja on tehnyt kovasti töitä jotta päästään asiasta yli..
Sen verran (myös tämä pettämiskeissi vaikuttaen) on kuitenkin alkanut parisuhdeseksi kyllästyttää että olen aika-ajoin selaillut netistä ilmoituksia, toiveissa löytää salainen seuralainen joka olisi kiinnostunut samasta aiheesta (iskuri, seksitreffit, kaikenmaailman pettämissivustot jne.) Joko sivustot ovat täyttä paskaa tai täynnä maksullisia naisia, puhdasta salaseuraa ja siitä tyydytystä hakevaa naista en ole tätä kautta löytänyt.
Omassa parisuhteessa seksiä on aina ollut harvoin ja alkuaikoina siitä mökötinkin usein. Ajan myötä vaakakupissa on kuitenkin alkanut painaa enemmän muut asiat kuin pelkkä seksi, minkä vuoksi olemme yhdessä nyt ja tästä eteenpäin. Mutta ei niistä haluista noin vain pääse, olen aina ollut seksuaalisesti vilkas henkilö.
Mutta tuo seuran löytäminen netin välityksellä.. aluksi uskoin löytämiini ilmoituksiin ja kiihkeällä kirjoitusvauhdilla kirjoittelin esittelyviestejä itsestäni, osaan liitin jopa kuvan! :D (en tietenkään naamasta). Jos vastauksen sai, yleensä alkoi että "150€/1h"...
Maksulliset naiset ei kiinnosta eikä paikallisissa ravintoloissa voi hakea seuraa ilman että joku puolituttu ei tunnistaisi.
Uskon ettei ulkonäköni tuota seuralaiselle ongelmaa. En ole kovin ronkeli salaisen seuralaisen ulkonäöstä tai iästä. Tärkeämpää olisi samanlaiset halut ja tahto pitää asia kahdenkeskeisenä.
Onko tällaisia naisia olemassa?
Kommentit (20)
Okei. Otetaan vielä tällainen lisäosio tähän ketjuun, eli jos netti on hakukeino niin miltä sivustoilta kannattaa etsiä? Toisenlaisetkin keinot ja ohjeet on tervetulleita!! :)
Hyi vittu mikä pettäjäsika. Niin on naisesikin, mutta olisit mieluummin vain eronnut heti.
Hei ap.
Tilanteessasi on paljon samoja elementtejä kuin omassanikin. Itse olen myös hakenut salaseuraa, mutta sikäli kun eivät ole maksullisia, niin ovat feikkejä tai jänistävät lopulta. Yhden kerran tosin oli aika lähellä...
Itse harrastelen vain maksullisia, koska niissä on lukuisia etuja... luotettavuus, turha sähläys jää pois ja huolella valittu (positiivistä rapsaa sihteeriopistossa saanut) ei aiheuta pettymyksiä. Lisäksi maksullisen saa itse valita omien mieltymystensä mukaan...
Kun sitten vertaa maksullista ja amatööriä, niin puntit kääyntyvät vahvasti ensiksi mainitun hyväksi...
Varmasti etsimiäsi naisia löytyy, mutta veikkaan, että enemmistö naisista, jotka haluavat vierasta eivät kuitenkaan ole niin suoraviivaisia, että hakisivat seuraansa netistä. Sitten on vielä paikka ongelma, eli jos löydät jonkun liittoonsa kyllästyneen naisen, niin missäs peuhaatte....
Niin muuten, itse asun alle 100 km päässä sinusta ja olen miettinyt joskus, että olisi mukavaa löytää kaveri, jonka kanssa puhua kaikenlaista ja vaikka käydä yhdessä hupakoimassa :)
Ne maksulliset on hyviä just sen takia että ne maksaa. Se karsii pahimmat feikit pois vaikka ei tietenkään takaa mitään.
Victoria Milan
Ja siis ei maksulliset naiset, vaan saitit.
Pettäjäsika tai ei, omahan on asiani.
Ei nuo victoria milanit yms. vain jaksa kiinnostaa, pelkkää rahastusta. Jatkan kuitenkin etsimistä, pakkohan se on vastaavanlaisilla tarpeilla varustettu nainen löytyä!
Victoria Milanilla noin 3000 miestä yhtä naista kohden. Onnea etsintään.
Voi löytää. Minulla on ollut jo monen vuoden ajan 28 vuotta nuorempi rakastaja. Puramme vain toistemme paineita ja siinä kaikki. Tarkat säännöt, ei turhia keskusteluita, ei rakastumista... sitoutuminen vain toisen tyydyttämiseen ja tilanteen säilyttämiseen tällaisena. Toimii paremmin kuin voisi kuvitellakaan.
Olen kauan yrittänyt löytää Etelä-Pohjanmaalta sopivaa keski-ikäistä, hellää naista , jonka kanssa voisi silloin tällöin rakastella kiihkeästi ja nauttia estoitta ilman sitoumusta kummankaan puolelta. Olen siisti, keski-ikäinen, hyväkuntoinen ja seurallinen mies. Olen hellä ja huomaavainen.
On vain todella vaikeaa löytää sellaista naista mistään. Olen siis varattu ja kaipaan ja tarvitsen omista syistäni lisää. Jos täällä on sellaisia naisia , kertokaa.
Ei löydy edes kirjoitteluun naista kaveriksi ilman että maksua pyydetään. Onkohan sellaista naista olemassakaan joka haluaisi kirjoitella varatun miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy edes kirjoitteluun naista kaveriksi ilman että maksua pyydetään. Onkohan sellaista naista olemassakaan joka haluaisi kirjoitella varatun miehen kanssa?
Ei ole! Herää unestasi ja ryhdistäydy. Miksi kukaan kiinnostuisi sinusta?
Elä sellainen elämä, joka johdattaa sinut naisten luo. Muuta elämäsi. Kirjeiden kirjoittaminen ei ole toimiva keino. Ulos kämpästä, mars mars!
Mitä, pyydetään maksua kirjoittelusta???
Nyt en ymmärrä , miten?
Miksi varattu mies haluaa kirjoitella naisten kanssa????
Seksistisiä viestejä , kuvia jne???
Mitä saat siitä mies itse?
Kiinnostava aihe
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mitä, pyydetään maksua kirjoittelusta???
Nyt en ymmärrä , miten?
Miksi varattu mies haluaa kirjoitella naisten kanssa????
Seksistisiä viestejä , kuvia jne???
Mitä saat siitä mies itse?
Kiinnostava aihe
T. Nainen
Niin, mä ainakin tykkäisin kirjotella naisen kanssa. Ehkä sitten joskus tavatakin. TV. M39
Lompsii vaan tonne kirjekaverii ym.vipinää palstalle lukemaan niin löytyy kirjotuskaveri jos nyt sattuu kelpaamaan
Minä (N) olen etsinyt aivan pelkkää seksiseuraa. Hakusessa on ollut vakipano. Ei parisuhdetta, ei sitoumuksia. Vain hyvää seksiä. Ei se ole helppoa naisenkaan löytää. Koskaan ei tiedä, kuka ja millainen ilmoituksen takana on. Harhaanjohtavaa mainontaa on ollut. Myös sitä, että puheet kovat mutta tavatessa aivan laimeaa, surkeaa, estoista seksiä. Moni ei myöskään ole miettinyt loppuun asti asiaa ja sitten omatunto on alkanut kolkuttaa. Täytyy miettiä asia etukäteen valmiiksi, onko lopulta valmis sellaiseen. Sekin on outoa ja epäkohteliasta, että viestitellään ja yhtäkkiä toisesta ei enää koskaan kuulu mitään. Liekö sitten ajatus, että kun ei kerro, että onkin löytänyt toisen, mieluisemman tms, niin jättää vielä mahdollisuuden palata, jos uuden kanssa ei syystä tai toisesta sujukaan hyvin.
Rasittavaa ja riskaabelia hommaa.
Neuvon miehiä laittamaan oman ilmoituksen, Iskuriin tai minne ikinä. Naisena luen miesten ilmoituksia ja seulon sieltä potentiaalisimmat, minua oletusarvoisesti miellyttävät miehet. Vastaan näille ja siitä se sitten joko alkaa, tai ei. Itse en ikinä laittaisi omaa ilmoitusta sinne feikkien ja maksullisten sekaan, joko se hukkuisi sinne, ja/tai olisi ihan älytön duuni käydä läpi kaikki miesten vastaukset ja ottaa selvää minkälainen kroppa (tärkeää!) tyypillä on jne. N47
Sama kuin edellinen. Olen vastannut muutamalle lupaavimmalle. Nyt kun mietin, millainen ilmoitus miehellä olisi hyvä: No ekaksi, ei saa valehdella itsestään. Sitten muutakin kuin yhden lauseen "Seksiä etsin". Kerro millaista. Kerro mistä erityisesti tykkäät, mitä haluat naiselle tehdä, mitä toivot, että sinulle tehdään. TÄRKEÄÄ: kerro, onko sinulla paikka. Mitä pidempi ilmoitus, sen parempi. Kuva on oikein hyvä asia. Kerro, etsitkö satunnaista seuraa vai vakituisempaa. Kerro, haluatko parisuhteen vai et.
Oma kokemukseni, kun vastasin kolmelle:
1) Hirveä epäonnistuminen. Aivan erilainen kuin kertoi. Jos olisi jääty tekstaritasolle niin olisi ollut kuumaa. Tosielämässä ei. Mitä Opin: Kannattaa tavata nopeasti eikä jäädä viestittelemään. Ensitapaaminen vaikkapa kahville julkiselle paikalle.
2) Todella upea, hyväkroppainen, taitava.
3) Todellisuudessa ei mitään paikkaa. Vaikutti innostuneelta ja yhtäkkiä ei vain kuulunut mitään. Kuviakaan ei ehditty vaihtaa. Näyttää uusineen ilmoituksensa. Mitä tapahtui, en varmaan koskaan tule tietämään.
Kapitalistisessa valtiossa ei kukaan ole niin hölmö että tekisi mitään ilmaiseksi.
Itse kyllä löysin useankin vastaavan salarakkaan netin kautta, esim suomi24 ja iskuri. Täällä etelässä on ihmisiä vähän enemmän. Useita naisia jotka on naimisissa mutta seksi ei oman puolison kanssa toimi. Itse pitää olla oikeasti hyvä kumppani koska tarjontaa naisille on paljon.