Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee...mieheni saa palkankorotuksen

Vierailija
05.04.2006 |

Heiltä jää työntekiä eläkkeelle minkä johdosta kaikkien työtehtäviä tarkistetaan...samoin palkkoja tarkistetaan ylöspäin.

Jee. Ei korotus varmastikkaan kovin suuri ole. Mutta kun mies on nyt minimipalkalla niin pienikin korotus on jo plussaa =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies sai just palkankorotuksen mikä tulee kyllä tarpeeseen! Kivat " tulot" mulla itselläni, miehen palkankorotus oli suurempi mitä mun koko kuukauden tulot!!!

Vierailija
2/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sai palkankorotuksen ja kun kuulin siitä etukäteen hypimme kattoon ja olimme onnesta soikeina, mutta kun tilinauha tuli oli korotusta 25 senttiä tunnilta, siinä pääsi kyllä pari ärräpäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkankorotusta tänä keväänä noin 130 euroa/kk!

Vierailija
4/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli verotuksen progressio takaa sen, että korotuksesta ei välttämättä jää juuri mitään käteen.. Toimii kyllä onneksi myös toisinpäin: teen tällä hetkellä 30 h työviikkoa ja käteen saan 100 euroa vähemmän kuin jos tekisin täyttä viikkoa.. Tähän vielä KELAn osittainen hoitoraha ja tulos on aika lailla plus miinus nolla. Eli minun ei ainakaan kannata tehdä täyttä viikkoa ellen saa tuntuvaa korotusta.