Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ala sopii tyhmälle ihmiselle?

Vierailija
12.09.2017 |

Haen amikseen keväällä, koska olen liian typerä lukioon ja huono myös käytännön töissä. Mitä alaa suosittelette heikkolahjaiselle ja kömpelölle, huonokuntoiselle urpolle?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksa

Vierailija
2/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa nimenomaan on käytännön töitä. Ja se on paljon parempi vaihtoehto kuin lukio, jossa saa vain yleissivistystä. Amiksesta saa ammatin ja paljon todennäköisemmin heti töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laborantti.

Vierailija
4/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse menin kauppikseen. Toimistotöissä ei tarvita fysiikkaa, laskut hoituvat laskentaohjelmilla. Aluksi piti teeskennellä reippaampaa ja osaavampaa kuin mitä olenkaan, mutta nyt kun on töissä oppinut rutiinit niin kaikki sujuu hyvin. (Ja tähän voisi varmaan vielä lisätä että olen opiskellut korkeakoulussakin, ja kyllä sielläkin on tyhmiä ihmisiä. Eivät vaan tiedä olevansa tyhmiä. Minä sentään tiedän olevani.)

Vierailija
5/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkeskopuristimen käyttäjä. (Ei työkaluasettaja.)

Vierailija
6/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja

Vierailija
7/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja

Vierailija
8/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi, kampaaja, kosmetologi, lähihoitaja, kone- ja metalliala, puhdistusala(siivooja)

Vierailija
9/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka. Puolueessa, jota minä en äänestä, jääköön nimi nyt tässä mainitsematta tilan säästämiseksi.

Vierailija
10/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täydellisen soveltuva lähihoitajaksi.

Vierailija
11/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tyhmä ja hidas oppimaan uusia asioita, mutta ihan hyvin olen työelämässä pärjännyt. Kun opin hommat (vaatii vaan riittävästi toistoa), suoriudun töistä jopa tehokkaasti. Teen toimistohommia.

Vierailija
12/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden heikkolahjaisen ihmisen ja hän kävi heikkolahjaisten ala ja yläasteen ja sitten vielä jonkun erikoisamiksenkin. Normi amikseen on hakenut monesti muttei ole päässyt sisään. Valmistui 10 vuotta sitten ja siitä lähtien elänyt sossun tuella. Päivääkään ei ole töitä tehnyt.

Vierailija
13/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen akateemisesti lahjaton, mutta minusta tuli hyvä taiteilija.

Vierailija
14/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastonhoitaja.

Vierailija
15/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen ammattikoulun voit unohtaa kun ei kerran käytännön hommatkaan suju. Siivoojaksi oppisopimuksella?

Vierailija
16/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta ihmisestä paha antaa noin totaalista kommenttia, muita ei kannata uskoa, jos joku tosiaan sanoo noin, oltava itse harvinaisen viisas.  Tyhmyys pitää ensin määrittää, kömpelyys ei ihan sama asia.

Vierailija
17/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikka. Puolueessa, jota minä en äänestä, jääköön nimi nyt tässä mainitsematta tilan säästämiseksi.

Politiikassa on tyhmä ainoastaan ihminen, joka ei ymmärrä, että se touhu on täynnä kompromissien tekemisiä. Puolueesta riippumatta. Kun yhdessä asiassa voitat, toisessa häviät.

Vierailija
18/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkeskopuristimen käyttäjä. (Ei työkaluasettaja.)

Kaikki metallialan työt kannattaa unohtaa. Helpot ja yksinkertaiset työvaiheet on automatisoitu jo vuosikymmeniä sitten. Nykyiset tietokoneohjatut koneet vaatii jotain käyttäjältään.

Nykyisin yksi ammattilainen tekee yksin sen mitä viisikymmentä vuotta sitten sata ihmistä sai aikaan.

Hitsaaminen taas ei sovi kömpelölle. Vaatii taitavaa kädentaitoa.

Vierailija
19/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturi, kampaaja, kosmetologi,

Eikös noiden alojen työntekijöille tule usein kaikenlaisia kremppoja huonojen työasentojen takia? Lisäksi voi herkistyä erilaisille tököteille ja saada allergian.

Vierailija
20/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin myymäläpäällikkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme