Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkitsija paikalla?

Kiusaantunut
12.09.2017 |

Näen todella todella usein unta: Joku toinen mies haluaa minut elämäänsä, mietin ja mietin ja loppupeleissä valitsen oman aviopuolisoni. Miehet on välillä tuttuja ja välillä tuntemattomia tai exiä. Kiusaa jo, kun näen tätä toistuvasti. Miehet vaihtuu, mutta oma avipuoliso pysyy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen viesti klo 7:03

Nukutko yöt nykyään?

Vierailija
2/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat pettää miestäsi, jakorasia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, unien tulkinta on pelkkää viihdettä. Mitään tekemistä sillä ei ole todellisuuden kanssa.

Minä muuten näen jatkuvasti unta, että eräs mies yrittää ottaa yhteyttä ja tunnen oloni kiusaantuneeksi, koska en halua loukata omaa aviopuolisoani. Tätä unta olen nähnyt paljon ja viime aikoina uni on päättynyt niin, että olen vaihtanut oman mieheni tuohon toiseen mieheen.

Vierailija
4/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sanotaanko että normaalissa elämässä työkaverin kanssa oli sanaharkkaa ja sitten seuraavana yöönä näin hänestä seksiunia.... ja oli ihan hyvä uni mutta eipä se oikeastaan tarkoittanut mitään.... en tiedä mistä moinen uni tuli.... :D enkä kyllä kerro ikinä tälle henkilölle... itsekin olin äimänkäkenä....näköjään ne riidat hoidetaan makuukammarin puolella:D

Vierailija
5/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet pitää tulkita omaa elämäänsä vasten. Siksi tulkitsen tämän unen siten mitä se minulle merkitsisi.

Eli symbolit ovat eri ihmisille eri. Mutta merkitykselliesessä (kaikki unet eivät sellaisia ole) unessa kaikki ihmiset ovat sinä itse.

Eli tässä unessa yritän yrittää muuttua. Ottaa itselleni jotain uusia piirteitä/tapoja/käyttäytymisiä. Jotain voimakkaampia, mitä minä itse olen. Aina lopulta päädyn kuitenkin samaan vanhaan.

Vierailija
6/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt välillisesti perunoita. Ne ovat hedelmällisyyden symboli ja luvassa on siis paljon lempeä!

T: Sari - selvänäkijä

Vierailija
7/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nähnyt välillisesti perunoita. Ne ovat hedelmällisyyden symboli ja luvassa on siis paljon lempeä!

T: Sari - selvänäkijä

Hah, nää on kyllä hauskoja :D

Vierailija
8/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä uni on jokin tunne jota koet. Niin kauan kuin tunne pysyy arjessa, uni toistuu.

Joko sinulla on jokin tunne aviopuolisoasi kohtaan, jota selvittelet tai jokin muu valintaan liittyvä tunne.

Tuo voi tarkoittaa jopa sellaista, että mietit työpaikan vaihtamista, mutta haluat pysyä vanhassa tutussa. Kukaan muu ei voi tietää tunnettasi ja symbolit ovat kaikilla ihmisillä erilaiset.

Itselläni on yksi tietyissä tapauksissa toistuva uni: jos minulta varastetaan lompakko tai pudotan avaimet tai hukkaan jotain muuta tärkeää, näen aina sen jälkeen unta, että  minulla on vauva, josta en muista pitää huolta ja se on aina hukassa ja nälkäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi