Kun ihastuu siihen tinderin pahimpaan playeriin
Eikä sen jälkeen kuukaan muu oikein tunnu miltään. Järjettömän komea ja seksi oli niin hyvää! Nyt on taso asetettu liian korkeelle😑
Kommentit (26)
teitä kutsutaan alfaleskiksi. Onnea kissan hankintaan.
Kuvaile tämä tyyppi, millainen oli?
Vierailija kirjoitti:
:D
Vierailija kirjoitti:
Piripäinen Tauski, sydän suli heti ensi hetkinä.
Vierailija kirjoitti:
Mukava, hauska, ystävällinen ja sairaan komea.
Ja tietysti todella itsenäinen. Haluaa olla yksin ja tinderissä edelleen.
Kiitti kauniisti, suuteli pehmeästi ja hävisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta en pidä kissoista. Ajattelin hankkia lemmikki betan, joka voi tyydyttää minun läheisyyden kaipuuni silloin kun haaveilen alfasta. ;)
heti piti antaa toosaa vaikka saa sitä kymmeniltä muiltakin. nauti sukupuolitaudeistasi.
Mulla sama ongelma, paitsi ettei mies ollut tinderistä eikä alfa. Lyhyt, hintelä, isonenäinen ja pienimunainen työtön pönttö, jonka kanssa vaan munasarjat tuli vatsanahasta läpi heti kun tavattiin. Ja seksi oli todellisuudessakin aivan upeaa. Kukaan muu ei tunnu enää ikinä miltään. :(
Vierailija kirjoitti:
kiitti seksistä :D
Kohtelias mies kiittää jopa reikää.
Tyypillinen ho ro. Ja ei muka laasanen ollut oikeessa!
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ho ro. Ja ei muka laasanen ollut oikeessa!
Olet epäkohtelias.
Vierailija kirjoitti:
heti piti antaa toosaa vaikka saa sitä kymmeniltä muiltakin. nauti sukupuolitaudeistasi.
Tietysti. Kyllä mä tiedän pelin hengen ja haluan seksiä siinä missä miehetkin. Tuolle antaisin uudestaan ihan koska vaan, tuhmasti ja useasti ja se tietää sen kyllä. Tottakai saa muilta, niin saan minäkin. Nyt on vaan taso niin korkealla ettei muut oikein pääse sinne.
Tämä oli sitä housut sulaa päälle osastoa.
Ap
Tämän takia en edes yritä naisia. Ei mulla ole mitään tarjottavaa naiselle mitä nainen ei olisi kokenut alfan kanssa. Pelkäksi perheen mahdollistajaksi en halua.
tavismies
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en edes yritä naisia. Ei mulla ole mitään tarjottavaa naiselle mitä nainen ei olisi kokenut alfan kanssa. Pelkäksi perheen mahdollistajaksi en halua.
tavismies
Ei se nyt ole ihan noinkaan. Saattaisit yllättyä jos tietäisit. Itse en alfaksi sanonut, eikä kavereiden mielestä ollut niin komea kun omasta.
Ei mitään kaikille naisille toimivaa hunksia ole olemassakaan. Jollekin tämäkin on ihan väärä ja epäkiinnostava.
Ap
Jep jep... Juuri kun pääsin yli niin hän otti yhteyttä ja nyt menee taas aikaa, että lakkaan ajattelemasta häntä.. Tosin en anna seksiä, mutta kuitenkin. Hirveä himotus ja tuska..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavismies
Ei se nyt ole ihan noinkaan. Saattaisit yllättyä jos tietäisit. Itse en alfaksi sanonut, eikä kavereiden mielestä ollut niin komea kun omasta.
Ei mitään kaikille naisille toimivaa hunksia ole olemassakaan. Jollekin tämäkin on ihan väärä ja epäkiinnostava.
Ap
Silti en yltäisi samalle tasolle hänen kanssaan.
tavismies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavismies
Ap
Silti en yltäisi samalle tasolle hänen kanssaan.
tavismies
Ei sun tarvi yltää jonkun toisen tasolle kun ihan omalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep... Juuri kun pääsin yli niin hän otti yhteyttä ja nyt menee taas aikaa, että lakkaan ajattelemasta häntä.. Tosin en anna seksiä, mutta kuitenkin. Hirveä himotus ja tuska..
Samoin. Saatko sinäkin paidattomia kuvia?
Ap
I feel you sister. I feel you..