Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan hirveitä noi limat! Ei kai kukaan anna lastensa valmistaa niitä?

Vierailija
11.09.2017 |

Siis onko ok että lapset lotraavat kotona kovilla kemikaaleilla, astianpesuaineilla ja liimoilla...? Ja vanhemmat vaan kantaa kaupasta lisää kun edelliset on loppu. Puhumattakaan siitä kemikaalikuormituksesta, mikä lapsille tulee kun tuollaista mönjää pyörittelee käsissä. Noita kemikaaleja ei todellakaan tehty leikkimistä varten.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Vierailija
2/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sai tosikot ja tiukkapipot vettä myllyynsä. Kaikki kiva on kiellettävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se nyt kovin eri asia että pyykinpesuaine imeytyy vaatteiden kautta koko vartaloon kuin vain kämmeniin. Ja että partavaahtoa sivellään, hui, kasvoille! Ja liima... onneksi pienten ryhmissä esim. päiväkodissa ei koskaan askarrella!

Vierailija
4/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo kaikki lima ja sen valmistuksessa tyhjentyneet muoviputelit menee sitten roskiin kun sen kanssa on leikitty se 5 min. Yhtä älytön villitys kuin se edellinen missä rikotaan tavaroita kun halutaan tietää miten ne menee rikki ja mitä niiden sisällä on. 

Vierailija
5/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että on jälleen uusi pelättävä asia! 😱

Vierailija
6/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kans, että mitä helvettiä? Ja vielä mikroon laittoivat niitä kemikaalisotkujansa, ei hyvää päivää.

Vierailija
7/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi värjää slimensä elintarvikeväreillä. Nehän ovat suoraan saatanasta.

Vierailija
8/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa tv-uutisten jutussa nyt kummoisia myrkkyjä käytetty. Tavallista erikeepperiä, jota lapset käyttävät askartelussa muutenkin, käsitiskiin tarkoitettu astianpesuaineaine ei voi olla kovin kamala myrkky, koska siinä liotetaan käsiä tiskatessa ja piilolinssinestettä ja silmätippoja laitetaan silmiin, niin tuskin ovat kovin vaarallisia aineita lasten käsille.

Vierailija
9/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kakara julkesi sulattaa steariinia. Vain minä saan askarrella siitä sytykesipsejä prkl.

Vierailija
10/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen kun haluaa tehdä jotain itse. Itse on ohjeet etsinyt ja oppii siinä samalla. Maailman sivu on värkätty ja askarreltu. Iloitsee onnistumisesta. Ihan tavallista liimaa, partavaahtoa, piilarinestettä on käytetty. Jos tästä kuolema tulee niin oli sen arvoista.

Viikkorahoillaan on tarvikkeita ostanut.

Olisin tehnyt lapsena itsekin jos olisi ohjeisiin päässyt käsiksi.

Vierailija
11/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiellettävä tuollainen hauskanpito lapsilta. Lapsilla on kädet puhelimen selaamista varten.

Vierailija
12/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mistä puhut.

Sopiva annos perunajauhoa ja vettä on oivat läträys leikki muksuille. Elintarvikevärit tekee asiasta muheemman.

Vierailija
13/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkin lapsella joku hyvä resepti millä onnistuu? Meillä on kokeiltu monta eri mutta yleensä ei onnistu. Siis erikeeperiä, partavaahtoa, käsisaippuaa, piilarinestettä ym. aineksina. En antaisi mitään myrkkyjä käyttää.

Vierailija
14/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse EI saa kokeilla! On paljon parempi, että lapsi katsoo hauskanpitoa vain toisten tekemistä youtube-videoista! Aistikokemuksen voi ihan hyvin kuvitella!

Vierailija
15/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva annos perunajauhoa ja vettä on oivat läträys leikki muksuille.

Jep. Tuollainen mössö on sentään pehmeää, pinvastoin kuin käpylehmät. Niihin voi oikeasti satuttaa itsensä.

Vierailija
16/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkin lapsella joku hyvä resepti millä onnistuu? Meillä on kokeiltu monta eri mutta yleensä ei onnistu. Siis erikeeperiä, partavaahtoa, käsisaippuaa, piilarinestettä ym. aineksina. En antaisi mitään myrkkyjä käyttää.

Meillä on onnistuttu hyvinkin, mutta ymmärtääkseni enemmän kokeilemalla. Piilarinestettä täytyy lisätä lopussa tosi pieniä määriä kerrallaan. Se oli ihan taikuutta kun tyttö lopulta toi näytille sellaisen ihananvärisen, loputtomiin venyvän ja tarttumattoman läjän. Olin ihan tohkeissani. :D

Vierailija
17/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitiskiaine on oikeasti aika myrkkyä, sain itse sitä silmääni ja päivystykseen ja silmälääkäriin jouduin. Et ainakin kannattaa oikeasti tsekata ettei ne muksut saa silmiinsä tuota.

Vierailija
18/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitiskiaine on oikeasti aika myrkkyä, sain itse sitä silmääni ja päivystykseen ja silmälääkäriin jouduin. Et ainakin kannattaa oikeasti tsekata ettei ne muksut saa silmiinsä tuota.

Juu varmaan tiskiaine vaarallista silmille, mutta ei käsille. Ja vahingossa sinne silmään voi mennä vaikka mitä. Mutta eihän kaikkea voi kieltää sillä perusteella, että jotain VOI sattua.

Vierailija
19/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä oikeasti uskon että täällä palstalla saadaan ongelma aikaan ihan mistä vaan.

Vierailija
20/21 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Mene kukkahattutäti takas pusikkoon.