Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtisitkö vastata nuorelle miehelle?

Vierailija
11.09.2017 |

Hei. Ihan ensialkuun haluan pyytää anteeksi, jos tämä loukkaa jotain. Mut sit vähän taustaa. Olen tässä parikymppinen nuori mies ja kovin kovin huolissani siitä, onko mulla ikinä mahollisuutta löytää suomalaista vaimoa tai muuten elämänkumppania. Mitä olen nyt lukenut keskusteluista netistä( Demi.fi/ jne, eksyin googken kautta) ja olettaisin että ne naisten kirjoittamia, niin tosi monessa kaivataan ulkomaalaista tai tummaa miestä Kelpaako enää tällainen kiltti ja turvallinen nuorimies nykynaiselle? Kovasti haluaisin jonkun ihmisen jonka kanssa viettää ja jakaa aikaa ja ajatuksia. Hetkiä ja tunteita.  Mutta kun olen ehkä siinä mielessä herkkä että saan kokonaiskuvan näiden keskusteluiden perusteella ja nykytilanne kun on mikä on.  Metin että kun kilpailu lisääntyy kun ihmismäärä uusien kansalaisten myötä kasvaa, ( tiedätte kyllä) ,onko mulla enää mahdollisuuksia? Tätä unettomina öinäni mietin. Haluaisin niin löytää ihmisen jolle antaa kaiken tän sisällä olevan rakkauden ja lämmön tunteen.
 Ja pyydän vielä anteeksi jos jotain tämä kirjoitus haittaa. Kiitos jos vastaat :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaihtoehtona on yksin jääminen kilpailen loppuun asti jos elämä niin vaatii. Kaikessa.

Ei se sinkkuna eläminenkään välttämättä ole niin hirveää, moni elää ihan tyytyväisenä omaa itsensä näköistä itsellistä elämää. Pahin virhe mitä voit tehdä on alkaa epätoivon vimmalla metsästää parisuhdetta, "ihan kuka tahansa nainen käy" -mentaliteetilla, ja sellainen asenne on niin suuri turn off että torpedoit itse kaikki todelliset mahdollisuutesi löytää se sinulle sopiva henkilö.

Vierailija
42/48 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. Haluan vielä erityisesti korostaa, että aloitukseni ei ole tarkoutus syrjiä eikä vähentää ketään. Yritin vain mahdollisimman neutraalisti kirjoittaa asioista, joista en muuten uskalla puhua. Jos joku kokee viestit loukkaavana, pyydän anteeksi kovasti. Tälläisena aikana kun on paljon huolta ja kriisiä menossa, en halua yrittää provosoida tai loukata ketään. Toivon, että viesti oli mahd.neutraalisti kirjoitettu. Ainakin yritin.

Kiitos vielä kaikille :) saatan myöhemmin palata kertomaan elämäntilanteestani joko tähän ketjuun, tai johonkin toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. Haluan vielä erityisesti korostaa, että aloitukseni ei ole tarkoutus syrjiä eikä vähentää ketään. Yritin vain mahdollisimman neutraalisti kirjoittaa asioista, joista en muuten uskalla puhua. Jos joku kokee viestit loukkaavana, pyydän anteeksi kovasti. Tälläisena aikana kun on paljon huolta ja kriisiä menossa, en halua yrittää provosoida tai loukata ketään. Toivon, että viesti oli mahd.neutraalisti kirjoitettu. Ainakin yritin.

Kiitos vielä kaikille :) saatan myöhemmin palata kertomaan elämäntilanteestani joko tähän ketjuun, tai johonkin toiseen.

Vierailija
44/48 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakulla on vielä kommentteja, olen vielä paikalla. Asia vain vaivaa minua kovasti, ja mielenterveys on kunnossa, mutta koetuksella monien elämässä olevien syiden vuoksi

Vierailija
45/48 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakulla on vielä kommentteja, olen vielä paikalla. Asia vain vaivaa minua kovasti, ja mielenterveys on kunnossa, mutta koetuksella monien elämässä olevien syiden vuoksi

Aivan varmasti vielä löydät jonkun. Toivottavasti oikein sopivan. Mua on yrittäneet 10 vuotta nuoremmat miehet, olen 40. Houkuttaa kovasti ja sulla täten aikaa vielä ruhtinaallisešti niin vanhempaa kuin nuoriakin ajatellen. Itšelle persoona tärkein ja arvot tietty.

Vierailija
46/48 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kerran neuvoista ja tuesta. Ehkä pelko siitä häipyy

Vierailija
47/48 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti vielä löydät jonkun. Toivottavasti oikein sopivan. Mua on yrittäneet 10 vuotta nuoremmat miehet, olen 40. Houkuttaa kovasti ja sulla täten aikaa vielä ruhtinaallisešti niin vanhempaa kuin nuoriakin ajatellen. Itšelle persoona tärkein ja arvot tietty.

Kiitos :)

Vierailija
48/48 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt kaikille. Painun nukkumaan. Aamulla on työpäivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi