Ehtisitkö vastata nuorelle miehelle?
Hei. Ihan ensialkuun haluan pyytää anteeksi, jos tämä loukkaa jotain. Mut sit vähän taustaa. Olen tässä parikymppinen nuori mies ja kovin kovin huolissani siitä, onko mulla ikinä mahollisuutta löytää suomalaista vaimoa tai muuten elämänkumppania. Mitä olen nyt lukenut keskusteluista netistä( Demi.fi/ jne, eksyin googken kautta) ja olettaisin että ne naisten kirjoittamia, niin tosi monessa kaivataan ulkomaalaista tai tummaa miestä Kelpaako enää tällainen kiltti ja turvallinen nuorimies nykynaiselle? Kovasti haluaisin jonkun ihmisen jonka kanssa viettää ja jakaa aikaa ja ajatuksia. Hetkiä ja tunteita. Mutta kun olen ehkä siinä mielessä herkkä että saan kokonaiskuvan näiden keskusteluiden perusteella ja nykytilanne kun on mikä on. Metin että kun kilpailu lisääntyy kun ihmismäärä uusien kansalaisten myötä kasvaa, ( tiedätte kyllä) ,onko mulla enää mahdollisuuksia? Tätä unettomina öinäni mietin. Haluaisin niin löytää ihmisen jolle antaa kaiken tän sisällä olevan rakkauden ja lämmön tunteen.
Ja pyydän vielä anteeksi jos jotain tämä kirjoitus haittaa. Kiitos jos vastaat :)
Kommentit (48)
Lopeta tommonen anteeksipyytelevä asenne, ihan järkyttävää oli lukea tuota viestiäsi. Siitä kun tuon tekstin perusteella pääset eroon niin ei sinulla tule vaikeuksia löytää kumppania. Tsemppiä!
Tunnen vain yhden naisen jolla on ulkomaalainen mies ja tämän tapasi kun itse oli Saksassa töissä eli miehen kotimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen rinnastus tuo ulkomaalainen ja tumma vastaan kiltti ja turvallinen. Eikö ulkomaalainen mies muka voi olla kiltti? Eikö turvallinen mies voi olla tumma?
Ei ja ei todellakaan...
Jos ulkomaalainen mies ei voi olla kiltti ja turvallinen, samalla logiikalla kaikki suomalaiset miehet ovat tikittäviä aikapommeja jotka ovat vaarassa tehdä perhesurman.
Minulla oli lukiossa bestiksinä pari hyvin kasvatettua nuortamiestä, jotka aina avasivat minulle oven kun yhdessä liikuttiin. Auttoivat myös takin päälle, jos olin kyläilemässä ja tekemässä lähtöä. Samaten jos saavuin sovituille ruokatreffeille ravintolaan, poukkasivat heti tuoleiltaan ylös ja auttoivat minut istumaan. Tällaiset peruskohteliaat käytöstavat ovat nykyisin niin harvinaisia, että jo tällaisilla pikkujutuilla voi erottautua edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lukiossa bestiksinä pari hyvin kasvatettua nuortamiestä, jotka aina avasivat minulle oven kun yhdessä liikuttiin. Auttoivat myös takin päälle, jos olin kyläilemässä ja tekemässä lähtöä. Samaten jos saavuin sovituille ruokatreffeille ravintolaan, poukkasivat heti tuoleiltaan ylös ja auttoivat minut istumaan. Tällaiset peruskohteliaat käytöstavat ovat nykyisin niin harvinaisia, että jo tällaisilla pikkujutuilla voi erottautua edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos et ole liian ronkeli iän ja ulkomuodon suhteen.
Ei sillä ole niin suurta merkitystä. Kaikki on kauniita omalla tavallan. Sisin on tärkein, vaikka monesti ulkonäköön ihastutaankin
Eiköhän sitten tältäkin palstalta löydy tusinoittain ehdokkaita, luot vaan nimimerkin ja laitat haun vienosti liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tommonen anteeksipyytelevä asenne, ihan järkyttävää oli lukea tuota viestiäsi. Siitä kun tuon tekstin perusteella pääset eroon niin ei sinulla tule vaikeuksia löytää kumppania. Tsemppiä!
Yritän parhaani. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos et ole liian ronkeli iän ja ulkomuodon suhteen.
Ei sillä ole niin suurta merkitystä. Kaikki on kauniita omalla tavallan. Sisin on tärkein, vaikka monesti ulkonäköön ihastutaankin
Eiköhän sitten tältäkin palstalta löydy tusinoittain ehdokkaita, luot vaan nimimerkin ja laitat haun vienosti liikkeelle.
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma tyttäreni otti pellavapäisen kantasuomalaisen pulkannarun. Mukava luonne taisi olla pojan vetovoiman salaisuus.
Ehtii vielä vaihtaa kamelikuskiin.
Mitä alkuperäinen vastaaja ajattelee tästä?
Tämän mäkin haluaisin tietää ??
Vaikka saisitkin suomalaisen tyttöystävän/vaimon niin senki vaan hetkeksi aikaa. Ihmisillä kun on tapa erota ja nykyään erotaan niin pienistä syistä. Kaiken jälkeen haahuilet ehkä monia vuosia yksin.
Ei sua kotoa tule kukaan hakemaan ja se taitaa olla sulle ongelma.
True kirjoitti:
Vaikka saisitkin suomalaisen tyttöystävän/vaimon niin senki vaan hetkeksi aikaa. Ihmisillä kun on tapa erota ja nykyään erotaan niin pienistä syistä. Kaiken jälkeen haahuilet ehkä monia vuosia yksin.
Haahuilet yksin ja maksat ex vaimon kaupungilla paneskelut elareina.
Vierailija kirjoitti:
True kirjoitti:
:(
Vielä lisäystä että jos kilpailua muutenki on nykyään enemmän niin kannattaako itseään laittaa samaan myllyyn? Mitä siitä jää itselle käteen? Olen vain 4 vuotta vanhempi ap:ta ja itse en lähde mukaan.
Hanki hyvä yleissivistys, jotta olisit fiksu keskustelija. Kehitä vuorovaikutustaitojasi, niin että selviät. Monella on pakkomielle kumppanista, joka paikkaisi kaikki puutteet. Kukin on kuitenkin itse vastuussa osuudestaan.
Kehitä sinä itsestäsi monipuolinen, fiksu kaveri.
Ajattele että kyllä tämä elämäni jotenkin sujuu, ja jos löytyy kumppani, niin sujuu vielä paremmin, mutta se ei saa olla pakkomielle.
Kun vaihtoehtona on yksin jääminen kilpailen loppuun asti jos elämä niin vaatii. Kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
True kirjoitti:
Nyt on näköjään alkaneet taas jotkut uliuli-jengin kokoontumisajaot tässäkin keskustelussa.
Ap, jos olet ystävällinen, kohtelias, siisti, juttelet fiksuja ja avoin kohtaamaan uusia ihmisiä (ilman sitä asennetta, että pidät jokaista vastaantulevaa tyttöä potentiaalisena seurustelukummanina johon pakko yrittää tehdä vaikutus) ei ole mitään syytä miksi et voisi saada parisuhdetta. Unohda ne nettipalstat ja -keskusteltut, ne eivät edusta 100% todellista elämää. Kuten huomaat, niin sinullekin trollit ovat ehtineet huudella vaikka mitä - eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Hanki hyvä yleissivistys, jotta olisit fiksu keskustelija. Kehitä vuorovaikutustaitojasi, niin että selviät. Monella on pakkomielle kumppanista, joka paikkaisi kaikki puutteet. Kukin on kuitenkin itse vastuussa osuudestaan.
Kehitä sinä itsestäsi monipuolinen, fiksu kaveri.
Ajattele että kyllä tämä elämäni jotenkin sujuu, ja jos löytyy kumppani, niin sujuu vielä paremmin, mutta se ei saa olla pakkomielle.
Täytyy tehdä näin :)
Kyllä on mahdollisuuksia, älä luule muuta vaikka soraääniä kuuluukin. :) Ei kaikki kaipaa "tummaa ja tulista", vaan enemmän on sillä merkitystä mitä siellä korvien välissä on. Kohtelias käytös ja muiden kunnioittaminen ovat erinomaisia piirteitä.