Voi mammat, AUTTAKAA MUA, edes ajatuksissa.
Pitäisi soittaa taas kerran kunnon työpaikasta. Olen soittanut viime marraskuusta joka kuukausi, käynyt haastattelussa, vienyt hakemuksen... Työtilanne huono ja joka kerran kun soittaa ja vastaus on EI OO niin itsetunto romahtaa asteen verran alas päin :(
Viime kuussa soitin ja käski johtaja soittaa huhtikuun alussa, silloin on kuulemma vuoden budjetti tiedossa voiko palkata.
ARRGGH. olen siirtänyt soittoa..nyt pelottaa!! auttakaa ja tsempatkaa ja neuvokaa mulle fiksut sanat. Voin tulla sitten kertomaan mitä sanottiin kun olen soittanut.
Kommentit (11)
Minulla täällä samoja paineita, mutta yritän olla ottamatta stressiä niistä. Ajattelen, että soittaminen on helppoa sikäli, kun ei tarvitse punastella haastattelijan edessä vaivaantuneena ;)
Tsemppiä ap! Tule kertomaan kuinka kävi!
Tsemppiä! Aivan varmasti sinulle löytyy vielä jostain mielekäs työ!
Oikeasti tuli ihan kyynel silmään, että on täällä vielä välittäviäkin ihmisiä. Saa muistaa rukouksessa, tottakai!
On jotenkin niin nöyryyttävää soittaa jo todella monennen kerran.. pelkään sanonko tyhmästi ja tiedän etukäteen melkein jo vastauksen.. " joo ei tällä hetkellä" , " talon ulkopuolelta on vaikea päästä hommiin" " määräaikaiset ovat etusijalla" " nyt ei ole kyllä rahaa palkata" ... :(((
Tämä aiheuttaa sen, että itsetunto murenee ja ennen aktiivinen työnhakija alkaa pelkäämään, miettimään mitä vikaa minussa on ja soittokynnys on korkeampi ja korkeampi...
Mietin et sanoisinko näin: X . X täällä hyvää päivää. Soittelin kuukausi sitten työpaikasta ja te pyysitte minua soittamaan uudelleen huhtikuun alussa?
Kuulostaako hyvältä? Vai mitä sanoisin? sitten pomo jo tietääkin asiani kun olen soitellut pitkin vuotta... kädet tärrää ja jännittäää...
ap
Joo ja miten moooonta kertaa oles saanut kuulla minäkin, että " nyt ei ole mitään, mutta voin ottaa nimen ylös...plää plää..."
Tsemppiä! -3-
Terveisin ex-määräaikainen, nykyään vakituinen
Ei taida enää nykyään mihinkään päästäkään ilman m . a ekaksi?
ap jolla aivan maha kipeenä kun jännittää...
Minäkin lähetin ainakin 80 työpaikka hakemusta ja kävin n. 60 haastattelussa ennenkuin sain nykyisen työpaikan.
Samaa se on kaikille.
Kohta olet entistä kipeämpi jos siellä istut ja mietit!
Hop hop! ;D
Toivottavasti saat pian töitä.