Mitä ajattelet ihmisestä, joka vuokraa leffoja vuonna 2017?
Ajassa jälkeenjäänyt? Ei osaa tietokoneita käyttää?
Kommentit (30)
Kertokaapas että missä Netflixissä/Viaplayssä/HBO:ssa on yhtä suuri leffavalikoima esim. uutuusleffojen suhteen kuin isoimmissa Makuuneissa ja Filmtowneissa? Ja onhan erikseen myös ne Viaplay/Elisa/jne.-vuokraamot netissä, mutta ihan saman hintaisia ne yksittäiset vuokraleffat siellä on, kuin vaikka Makuuneissa. Elokuvien lataaminen on kuitenkin edelleen laitonta Suomessa, ei kiinnostaa alkaa vastaanottamaan mitään kiristyskirjeitä lakifirmoilta sen vuoksi, että olen katsonut yhden leffan.
Mieluummin maksan sen 5 euroa DVD:stä ja ostan irtokarkit hyvästä valikoimasta, kuin alan säätämään johtojen ja piuhojen ja ilman tekstityksiä olevien huonolaatuisten laittomien latausleffojen kanssa. Netflix ja HBO meiltä löytyy, mutta kun on jo pari vuotta niitä tilannut, niin alkaa olla jo aika läpikatsottu kaikki itseä kiinnostavat. Uusia leffoja noihin tulee harvoin.
Meillä ainakin tietsikan näyttö pieni ja kone on pöytäkone, siinä edessä istutaan epämukavilla tuoleilla rivissä. Tai aletaan piuhoja yhdistelmään tv. Hen siinä vaiheessa on jo monta kertaa kipaissut hakea filmin makuunista sekä pussi irttikisiä tietysti😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka viitsii tihrustaa läppäriltä tai viritellä siitä telkkuun tmv. On elämässä muutakin tekemistä kuin nuo kaikenmaailman laitteet.
onpa iso homma liittää hdmi-piuha koneeseen ja telkkariin..
Ja ihminen joka vuokraa leffan omaa myös dvd-laitteen (en muista nimeä :D)
Mulla on sen niminen kuin Writemaster. Jos nimi sua kerran kiinnostaa.
Se on Toshiban tekemä. Lisää nimiä: Sony, Philipps, Asus
En ole ikinä ymmärtänyt Netflixin suosiota. Sen tarjonta on ihan p.....stä.
Minä!
Ihan vaan sen takia, että lenkkeily on tylsää, mutta jos siihen asettaa palkinnon: saa vuokrata elokuvan ja olla kolme tuntia sohvalla niin sitten lähden tämän tavoitteeni perään. Seuraavana päivänä (tai koska palautusaika onkaan) sama juttu, mutta pakon edessä: kävellen tekemään palautusta.
Tykkään, kun vuokraamossa saa katsella niitä elokuvien kansia, ei tarvitse etukäteen tietää mitä lähtee vuokraamaan. Voi tulla itsellekin ihan yllätyksenä, mitä illalla katsotaan.
Enkä halua tehdä telkkarin töllöttämisestä liian helppoa.
PS. Lainaan elokuvia jopa kirjastosta.
Blu-ray-elokuvissa, 4K Ultra HD Blu-ray-elokuvista puhumattakaan, on paljon parempi kuvan- ja äänenlaatu kuin esim. Netflixissä parhaimmillaankaan. Minulla on laadukkaat kaiuttimet ja televisio, joten miksi en haluaisi katsoa elokuvia parhaalla mahdollisella laadulla? Sarjat ja sellaiset elokuvat, joita ei makuunista tai filmtownista löydy, katsotaan sitten netflixistä ja hbo:sta.
pankkikortillakin saa vuokrattua elokuvia netistä, ei siihen luottokorttia tarvite
Tottakai on!
Ja on meitä jotka järjestävät perinteisiä leffailtoja kaveriporukalla kotonaan , mässypussien kera!
Kauan eläköön FILMTOWN ja MAKUUNI!!!!!