Miehellä taitaa olla vauvakuume
Niin paljon tykkää leikkiä pienten, taaperoiden kanssa. Itse olen liian vanha lasten tekemiseen.
Kommentit (5)
Voi kunpa olisi minunkin miehelläni. On 33v, eikä vielä puhumisen tasolla merkkejä siitä. Tietysti tykkää peuhata siskonpojan kanssa, mutta on tyytyväinen kun "pääsee eroon" hänestä parissa tunnissa.
No olen itse vasta parikymppinen, joten en tällä hetkellä vauvaa haluaisikaan tähän elämäntilanteeseen, mutta parin-muutaman vuoden päästä ehdottomasti. Toivottavasti mies kypsyy ajatuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa olisi minunkin miehelläni. On 33v, eikä vielä puhumisen tasolla merkkejä siitä. Tietysti tykkää peuhata siskonpojan kanssa, mutta on tyytyväinen kun "pääsee eroon" hänestä parissa tunnissa.
No olen itse vasta parikymppinen, joten en tällä hetkellä vauvaa haluaisikaan tähän elämäntilanteeseen, mutta parin-muutaman vuoden päästä ehdottomasti. Toivottavasti mies kypsyy ajatuksen kanssa.
Minä olisin aikanaan halunnut toisenkin lapsen mutta mies ei halunnut. Talouskaan ei kovin hyvä joten siksi myös ihmetyttää.
Lapsirakkaus on kyllä tosi iso turn-off kumppanissa. Sitä alkaaväkisinkin panikoimaan, että alkaakohan se kuitenkin haluta lapsia jossakin vaiheessa.
Up