Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan yli 30-vuotias nainen haluaa pitää otsatukkaa?

Vierailija
11.09.2017 |

Se ei todellakaan tee nuoremman näköiseksi, vaan lapsellisemman, ja tulee lähinnä mieleen, että on jotenkin vaikeuksia kasvaa aikuiseksi. Ei vaan voi ottaa vakavasti. Siis sellainen suora otsatukka mallia Anna Puu.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsis sopii loistavasti esim. Ensitreffit alttarilla asiantuntija naiselle

Vierailija
22/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin valmis kampaus. Otsatukka kehystää nätisti kasvoja ja suuntaa katseen silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua että tällainen asia voi häiritä jotakin. Itse olen yli 30 v. nainen ja otsatukka on, aina luullaan nuoremmaksi mutta ei se sen takia ole, vaan omistan korkean otsan. Kasvot näyttävät paremmilta kun saa osan piiloon. Mahtaako vaan häiritä samanikäistä jota ei kehuta nuorekkaaksi?

Näen silmissäni kiukkuisen, polkkatukkaisen "nuorekkaan" tädin, jolla on paksu otsatukka.

Otsatukka on selvästi merkki paikalleen jämähtämisestä,

muutoksenpelosta ja härkäpäisyydestä.😁

No olen mä vielä lähempänä 30v. kuin 40v. että ei kovin täti, iloiseksikin kehuvat :) Outoja ongelmia kyllä joillakin?

Vierailija
24/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä jotkut jaksaa miettiä. Miksi otsatukka olisi muka ruma? Suurimmalla osalla tuntemallani ihmisillä on otsatukka eikä ole tullut mieleenkään, että se olisi jotenkin ruma tai ei muuten sopisi.

Vierailija
25/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimosa Koiranen. Se on myös natseilla trenditukkana samoin ruutupaita miehillä ja tennarit molemmilla.

Vierailija
26/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hime cut. N23

Vierailija
27/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin hiivatin kamalan mallinen hiusraja että ilman otsista en voisi pitää tukkaa kiinni lainkaan. Mutta tämän "vaivan" huomioiden sopivaan malliin leikattu otsis peittää otsan sivuilla olevat kaljut läntit vaikka työ edellyttää että hiukset on kiinni.

Vierailija
29/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka on helpompi kuin tasapitkä kampaus. Nyt aamulla riittää, että hiukset harjaa. Tasapitkässä etuhiukset oli pakko väkertää jonnekin, että näki ja tästä tuli yleensä "lapsellisempi" kokonaisuus. Tykkään muutenkin pitää otsan piilossa.

Vierailija
30/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että monet naiset suora otsatukka tekee lapsen näköisiksi. Oletteko panneet merkille ministeri Annikan Saarikon uuden kampauksen, lyhyen valkaistun sileän tukan ja suoran otsatukan. Kun hän tuossa lookissa ilmestyi ensi kerran telkkarin ruudulle, tuli mieleeni 50-luvun kansakoulun luokkakuvat. Monella tytöllä oli juuri tuollainen "kampaus", vain rusetti puuttuu Saarikon päälaelta. Sellainenhan meillä oli melkein kaikilla sen ajan tytöillä ainakin pyhäisin, kyläreissulla ja koulukuvassa. Jonkinlainen otsatukka on seurannut minua läpi elämän, mutta tuollaista täysin suoraa viivottimella vedettyä ei lievästi luonnonkiharoista hiuksistani saa, joten kuten sellaisen sivuun kääntyvän. En oikein edes tiedä, miksi en ole koskaan kasvattanut otsista pois. Ehkä syynä on ollut pitkä kapea naama, joka vanhemminten on kyllä pyöristynyt. 

Vierailija
31/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka on hyvännäköinen jos muukin osahiuksista on. Ensimmäisenä nyt tuli mieleen Jennifer Lopez kiiltävien hiustensa kanssa ja otsis leikattu nätisti kehystämään kasvoja.

Vierailija
32/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, olispa mullakin noin vähän ongelmia et ehtisin ohimosuonet pullistellen vahdata muiden kampauksia! :D

Noi henkilöön menevät ulvonnat ja kielenkäyttö vaan jotenki pisti nauramaan, paistaa niin selkesti läpi et tää on oikeesti tosi intohimonen asia noin monelle. Mulla on kakka maanantai koska oon kipee ja kaipasin naurua. Kiitos, ootte ihania! c:

Vierailija
33/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta 29-vuotias ja sivuotsista olen pitänyt noin 10 vuotta. En usko että tulen siitä luopumaan. Vihaan otsaani ja haluan edes vähän saada sitä piiloon. Samoin eriparikulmakarvani saan hyvin piilotettua sivuotsiksella kun toinen kulmakarva on aina piilossa.

Vierailija
34/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jonkun matalaotsaisen panettulua, että otsatukkaa ei saisi pitää aikuisetkin ;)

Mitä väliä sillä nyt, miten kukin hiuksensa laittaa? Eiköhän se ole jokaisen oma asia.

Vierailija
35/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liki 50. Otsa alkaa olla sen verran ryppynen, että olen todennut, että meikä ei enää voi olla ilman otsatukkaa. Kun otsan rypyt saa piiloon, niin näytän kymmenen vuotta nuoremmalta, kun missään muualla ei ole ryppyjä.

Vierailija
36/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka ja sivuhiukset =

Salusiini ja sivuverhot.

Mielikuvitukseton, rumentava kampaus. Korostaa ja isontaa ikävästi leukaa ja nenää,

piilottaa silmät.

Vierailija
37/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka tekee helposti kauniistakin naisesta suttuisen noidan näköisen.

https://i2.wp.com/www.howtohairgirl.com/wp-content/uploads/2014/10/7U6A…

Vierailija
38/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys

Vierailija
39/40 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle naamalle sopii otsis ,iästä huolimatta

Vierailija
40/40 |