Mitä ihmettä tapahtuu? Vartija on seurannut minua pitkin kauppakeskusta
Ja nyt tuijottaa tuolla, kun juon kahvia! Olen siis saikulla, kävin kaupassa ja apteekissa ja nyt kulutan aikaa bussin lähtöön.
En keksi mitään syytä, miksi tuo vartija roikkuu juuri minun perässäni, flunssaisen akan ?! En omasta mielestäni ole epäilyttävän näköinen, ehkä vähän zombie mutta kai sen nyt näkee ja kuulee kilometrin päähän että mulla on nuha.
Kommentit (15)
Jätä seuraavalla kerralla röijy ja hame kotiin, Sabina.
Jos vaikutat hänen mielestään humalaiselta, kun olet niin kovassa flunssassa?
epäilee että olet ainessa ja pölliny jotain?
Mulle kävi kerran samoin, olin näkyvästi raskaana ja mukana taapero. Aina kun menin johonkin hyllyn väliin niin se kuikki mua muka huomaamatta :D En tiedä miksi, olen normaali vaalea suomalaismamma, en kuulu hametta käyttävään etniseen ryhmään enkä todellakaan ole koskaan varastanut mitäön! Näytin varmaankin pahoinvoivalta kun olen aina raskaana oksennellut loppuun asti. Eipä ole tarvinnut siihen ostoskeskukseen enää mennä.... On se nyt hemmetti jos ei lapselleen saa vaatteita rauhassa ostaa!
Mee aivastamaan suoraan kasvoille. Johan kaikkoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kerran samoin, olin näkyvästi raskaana ja mukana taapero. Aina kun menin johonkin hyllyn väliin niin se kuikki mua muka huomaamatta :D En tiedä miksi, olen normaali vaalea suomalaismamma, en kuulu hametta käyttävään etniseen ryhmään enkä todellakaan ole koskaan varastanut mitäön! Näytin varmaankin pahoinvoivalta kun olen aina raskaana oksennellut loppuun asti. Eipä ole tarvinnut siihen ostoskeskukseen enää mennä.... On se nyt hemmetti jos ei lapselleen saa vaatteita rauhassa ostaa!
Mammat rattaineenhan ne nimenomaan pahimpia pöllijöitä ovat.
Mua seurasi kerran isokokoinen miesmyyjä yhdessä kaupassa, työkaverinsa heitti sille "näytät pelottavalta" johon vastasi "se on tarkoituskin", viitaten selvästi minuun. En ole eläissäni varastanut, tosin silloin olin liikkeellä pyörällä ja mulla oli selässä iso (tyhjä) reppu ostoksille, en keksinyt muuta epäilyttävää itsestäni. En ostanut mitään ko. kaupasta ja boikotoin sitä jatkossa (mennyt jo konkkaan, Anttila siis kyseessä).
Olisi ehkä kannattanut satsata asiakaspalveluun perässä hiippailun sijaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Ja usein se vatsakumpu sisältää ihan jotain muuta kuin vauvanalun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Ja usein se vatsakumpu sisältää ihan jotain muuta kuin vauvanalun...
Mikä hullujen kokoontuminen täällä on?
Olette ihan oikeasti häiriintyneitä.
Tästä muistinkin että näin unta viime yönä just siitä että vartija seurasi minua :D Tai ei oikeastaan seurannut, vaan käveli ihan kyljessä kiinni, vedin muka kauheat kilaritkin vaikka tosielämässä luultavasti huvittuisin.
Pue seuraavaksi jotain muuta päälle kuin se rahtihame.
Kai se jotain epäilee, mutta mitäs se haittaa? Työtähän se tekee ja jos et ole mitään pahaa tehnyt niin jatkat päiväsi viettoa normaalisti.
Tai jos se on salaa ihastunut sinuun? 😁
Vilkuta sille :D