Ei nuo "meikittömät" kuvat vaan toimi, kun on kulmien ja ripsien kestoväri, ripsenpidennys ja huulitäyte
Kommentit (47)
Harvalle naiselle sopii huulitäytteet. Varmaan kuvissa vielä menee, mutta luonnossa tosi omituisen näköistä ja tekevät henkilöstä hieman kalan näköisen. Iskevät silmään, koska ovat niin epäsuhtaiset muihin kasvonpiirteisiin nähden. Muhkeat huulet näyttävät kauniilta sellaisilla naisilla, joilla ne luonnostaan ovat. Silloin ne istuvat täydellisesti heidän muihin kasvonpiirteisiinsä.
Esim. Rosie Huntington-Whiteley:
http://www1.pictures.zimbio.com/bg/Rosie+s+transformation+cUeREBvuxuul…
https://i.pinimg.com/originals/40/73/7a/40737a463a7131534229eba7438e4ed…
https://i.pinimg.com/736x/48/34/6b/48346be5dd57003305505a86289fb1b4.jpg
Vaikkei kapeista huulista tykkääkään, niin kyllä se vain niin on, että se oma luonnollinen suu yleensä istuu parhaiten myös niihin muihin omiin kasvonpiirteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama jos väittäisi kestovärjättyä tukkaa luomuksi koska on juuri pessyt sen shampoolla.
Tyhmä vertaus. Pesussa lähtee kuitenkin ripsivärit, meikkivoiteet, huulipunat, puuterit jne. jne. Shampoopesussa ei lähde oikeastaan mitään.
Millaista shampoota sulla oikein on? Kyllä mulla lähtee geelit, lakat, glitterit, sprayvärit jne. (mutta se kestoväri ei).
Ongelma on se, että vaikka kuvan henkilö käytännössä olisi meikitön, niin näiden kuvien sanoma yleensä yrittää olla "Look at me, tässä oon luonnonkauniina". Laittakoon mieluummin vaikka #pesinpakkelit tai jotain, ymmärtänette kai, että on tekopyhää (ja nuorille vaarallista) antaa itsestään luonnollisuuden mielikuva huulitäytteillä tai kestopigmentoinneilla. Tee mitä haluat naamallesi, mutta älä osallistu tällaisiin kampanjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta kasvot ovat kasvojen puhdistuksen jälkeen meikittömät. Vai pitääkö ne huulitäytteet ja ripsien kestoväri ottaa yöksi pois, ettei menisi meikit naamalla nukkumaan?
Eipä sillä nukkumaan menolla väliä ole, mutta tekopyhää laittaa kuva jossa on ehostuksia ja kirjoittaa siihen meikitön.
ap
Mä värjään itse kulmakarvat, mutta muuten en yleensä käytä mitään meikkiä ja kyllä pidän itseäni meikittömänä.
No et ole meikitön.
No sinähän se olet kunnon ääliö jos et tajua mitä meikki on. Kulmien kestovärjäys ei ole meikkiä, eli jos ihmisellä ei mitään muuta naamassaan ole niin kyllä se meikitön naama on. Sitä paitsi kulmia värjäämällä ei edes saa mitään ihmeitä aikaan, joten se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
+ monien luurien etukameralla otettuihin kuviin tulee joku automaattinen kaunennus, jolloin iho näyttää kirkkaalta ja virheettömältä..
"Kaunennus" :D
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on ollut taas "meikitön" kuva?
Amanda Harmipolla, mutta onhan siitä aikaa. Tissit piti saada mukaan siihen kuvaan, siksi vino kuvakulma. Ihan vahingossa varmaan kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta kasvot ovat kasvojen puhdistuksen jälkeen meikittömät. Vai pitääkö ne huulitäytteet ja ripsien kestoväri ottaa yöksi pois, ettei menisi meikit naamalla nukkumaan?
Eipä sillä nukkumaan menolla väliä ole, mutta tekopyhää laittaa kuva jossa on ehostuksia ja kirjoittaa siihen meikitön.
ap
Mä värjään itse kulmakarvat, mutta muuten en yleensä käytä mitään meikkiä ja kyllä pidän itseäni meikittömänä.
No et ole meikitön.
No sinähän se olet kunnon ääliö jos et tajua mitä meikki on. Kulmien kestovärjäys ei ole meikkiä, eli jos ihmisellä ei mitään muuta naamassaan ole niin kyllä se meikitön naama on. Sitä paitsi kulmia värjäämällä ei edes saa mitään ihmeitä aikaan, joten se siitä sitten.
"Ei saa ihmeitä aikaan"? Lol, blondina saanen olla hieman eri mieltä. Yleensä en muuta meikkaakaan kuin kulmat, koska ero on niin dramaattinen.
Hauskoja nämä huomautukset, että meikittömäksi voi kutsua kasvoja, joissa on kestopigmentoinnit, mutta ei meikkiä. No ei ne pigmentoinnit varsinaisesti olekaan meikkiä, mutta tuo huomautus on yhtä järkevä kuin vaikkapa se, että jollain on kohotetut rinnat, mutta ei silikoni-implantteja ja sitten kehuskellaan, että ei oo silikoneja, luomua ovat! No ovathan ne rinnat silikonittomat, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että niitä on korjattu/paranneltu muilla menetelmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No et ole meikitön.
Eli jos laitat kulmakynällä väriä kulmakarvoihisi, niin se on mielestäsi meikkiä. Mutta nyt kun olet laittanut saman sävyn kestovärjäyksellä kulmakarvoihisi, niin oletkin yhtäkkiä meikitön ja luonnollinen? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No et ole meikitön.
Eli jos laitat kulmakynällä väriä kulmakarvoihisi, niin se on mielestäsi meikkiä. Mutta nyt kun olet laittanut saman sävyn kestovärjäyksellä kulmakarvoihisi, niin oletkin yhtäkkiä meikitön ja luonnollinen? :D :D :D
Itse miellän meikin niihin tuotteisiin jota voi kaupan meikkiosastolta ostaa. Värjäykset on, noh, värjäyksiä. En miellä hiusten värjäämistäkään meikkaamiseksi. Kuvassa ilman pakkelia oleva värjättyine hiuksineen/kulmineen on meikitön, mutta ei luonnollinen/luonnontilassa.
Huulitäytteet on aina kamalat! Eroa luonnollisiin pusuhuuliin kuin yöllä ja päivällä. Ja kyllä ne viivahuuletkin on kivat ettei naisen kauneus ole huulista kiinni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No et ole meikitön.
Itse miellän meikin niihin tuotteisiin jota voi kaupan meikkiosastolta ostaa. Värjäykset on, noh, värjäyksiä. En miellä hiusten värjäämistäkään meikkaamiseksi. Kuvassa ilman pakkelia oleva värjättyine hiuksineen/kulmineen on meikitön, mutta ei luonnollinen/luonnontilassa.
Kyllä omasta mielestä kulmien kestovärjäykset, ripsipidennykset yms. menevät meikistä. Samaa lopputulostahan niillä haetaan kuin meikkiosaston meikeistä. Kestävämpää tulosta vain. Meikkaaminen on kuitenkin kasvojen ehostamista, ja sehän on myös noiden kestovärjäysten tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No et ole meikitön.
Kyllä omasta mielestä kulmien kestovärjäykset, ripsipidennykset yms. menevät meikistä. Samaa lopputulostahan niillä haetaan kuin meikkiosaston meikeistä. Kestävämpää tulosta vain. Meikkaaminen on kuitenkin kasvojen ehostamista, ja sehän on myös noiden kestovärjäysten tavoite.
Ok😊
No eihän periaatteessa ole meikkiä naamassa, jos ne pesee pois ja jäljelle jää ripsipidennykset ja microblading -kulmat. Mutta typerää silti musta olla meikittömänä kuvassa kun kuitenkin ripset ja kulmat on 24/7. Helppo se keikistellä meikittä, kun joka tapauksessa on ne ripset ja kulmat. Ilman niitä olisi mitäänsanomaton harmaa hiirulainen ilman kulmakarvoja. Ja filtterillä vielä suodatetaan tummat silmänaluset ja kasvojen punoittavat kohdat. Esimerkkinä Sara Sieppi,neidillä todellisuudessa ei ole ripsiä ja kulmia ollenkaan, olisi ihan eri näköinen ilman. Kai nyt kuka vaan näyttää meikittä näyttävältä kun on ne tuuheat tummat ripset ja laitetut kulmat.
Näinhän se on. Muistan, kun kokeilin aikoinaan ripsienpidennyksiä, iholla kevyttä itseruskettavaa jne, niin toden totta olin "meikittömänä" aivan eri näköinen, kuin täysin luomuna. Ei siinä mitään, jokainen saa olla puolestani vaikka minkälainen, mutta turha on silloin väittää olevansa meikitön.
Toinen hyvä esimerkki on kestopigmentoidut kulmat, huulirajaukset, silmien kajalrajaukset.., sitten ollaan kovasti meikittömiä kuvissa.
M30 kirjoitti:
Huulitäytteet on aina kamalat! Eroa luonnollisiin pusuhuuliin kuin yöllä ja päivällä. Ja kyllä ne viivahuuletkin on kivat ettei naisen kauneus ole huulista kiinni :)
Huulitäytteet on sama juttu kuin hiustenpidennykset ja peruukit.
Aina huudellaan ettei hyvin tehtyjä muka ole koskaan nähty ja syy on siinä, että kun ne tehdään ammattitaidolla ja liioittelematta, ei niitä erota aidosta. Jos huulentäyttö tehdään ammattilaisella maltillisesti viivahuulelle, ei lopputulos ole överi ankka. Jos hiustenpidennys tehdään hyvällä kampaajalla laadukkaista materiaaleista, et huomaa sinettejä ja teippejä ja oman ja pidennyksen eroja, vaan näyttää aidolta.
Toinen yhteinen tekijä näillä on, että miehet erottaa vain ne överit tapaukset, eivät todellakaan tunnista muita. Mutta ovat kovia huutelemaan kyllä näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on ollut taas "meikitön" kuva?
Amanda Harmipolla, mutta onhan siitä aikaa. Tissit piti saada mukaan siihen kuvaan, siksi vino kuvakulma. Ihan vahingossa varmaan kuitenkin
Mailis Penttilä eilen... http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709102200384364_vd.shtml
Hastageissa on maininta mm. microblaidingista ja itse olin siinä ymmärryksessä, että monet menee siihen sen takia, että ei tarvitse enää meikata kulmia. Mutta Mailis on kuitenkin aika vahvasti alemmassa kuvassa muotoillut kumiaan, joten mitä hyötyä microblaidingista lopulta hälle oli?
Ihmettelen myös meikatussa kuvassa huulien ympärystää, että onko hän rajannut ihon huulten ympäriltä valkoisella kynällä, kun ihan oudon näköinen tuo on...
Tuo Mailis kun malttaisi jättää huuliensa pumppaamisen, olisi hän kaunis nainen.
Viis ripsien- tai kulmien kestolaitosta, mutta tuo suu...
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ☝☝☝
Itse lainatun ripsenpidennykset, koska omani ovat onnettomat ja ripsari varisee aina pois.
Nyt en käytä mitään muuta meikkiä kuin huulipunaa tai rasvaa.
Ja koen olevani täydessä tällingissä..ainakin näyttää siltä 😎👌
Meikitön en siis koe olevani ripsissäni..minulle se on meikkiä, koska en tarvitse enää ripsari enkä luomiväri ja silti näytän huolitellulta aina 😉
Peitevoiteita tai puuteria en jätä koskaan.
ap
No et ole meikitön.
Tämäkin tänään ip-lehdessä ollut Mailis Penttilä olisi huomattavasti kauniimpi ilman silareita, huulitäytteitä, sekä todella kirkuvaa huulipunaa ja ihon peittävää maskia. Kun meikittömästä kuvasta peittää järjettömäksi turvotetut huulet, takaa paljastuu kauniit kasvot ja silmät. Kulmat ja ripset vähän vielä liian muotoillut, mutta ei liian häiritsevällä tavalla. Alempi kuva taas... hyi ja hui.
- Mies