Kiinnostunut mies ottaa pian yhteyttä?
Nettitreffailevat kaverit vakuuttivat minutkin kokeilemaan sitä.
Nyt on sitten kesän kolmannet treffit takana.
1 Miehelle kerroin ettei meillä tainnut tarpeeksi olla kiinnostusta toisiamme kohtaan ja toivotin hyvää jatkoa.
1 mies kertoi palanneensa exänsä kanssa yhteen, vaikka olin kuulemma hyvin potentiaalinen kumppani hänelle.
Nyt näin keskiviikkona yhden miehen, josta olisin ollut kiinnostunut.
Hänestä ei ole kuulunut sanaakaan treffiemme jälkeen.
Onko teidän mielestä niin että kiinnostunut mies ottaa melko nopeata treffien jälkeen yhteyttä?
kaverit kehottivat unohtamaan koko tyypin ja laittamaan uutta matoa koukkuun, vaikka en edes itse ole hänen suuntaan ollut yhteydessä.
Seurustelin vuosia ja nyt uusiosinkkuna tuntuu jotenkin oudolta, kun en oikein osaa etikettiä. Toisaalta ajattelen, että kumpi vain voi olla yhteydessä, mutta toisaalta mielestäni herrasmies kyllä osoittaa sopivalle kumppaniehdokkaalle suhteellisen nopeata kiinnostuksensa. Edesmennyt exäni oli todellinen kultakimpale, joka ensimmäisten treffien jälkeen heti laittoi viestiä kuinka hänellä oli hyvä olla kanssani. Se rohkaisi minuakin, koska olin aika epävarma ja mielestäni jäykkä treffiemme aikana.
Mitä mä teen? Odotanko hänen yhteydenottoa, vai unohdanko koko miehen?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi itse laittaa viestiä?
Toivoisin, että mies joka on minusta kiinnostunut ilmaisisi sen itse. Suurin osa kavereidenkin miesystävistä ovat tehneet aloitteen kavereita kohtaan ja niin teki exänikin. Jotenkin tuntuu, että miehen aloitteenteko on sellainen herrasmiesmäinen ele vielä nykyäänkin. Sitä mieltä 3/4 kaveristanikin.
Mä en ikinä ota naiseen yhteyttä etten vaikuta takertujalta ja tarvitsevalta (needy). Mut nolattiin teininä niin pahasti vain koska olin todella ihastunut erääseen tyttöön. Jäi siitäkin trauma. Itseasiassa kaikki traumani johtuvat naisten vittumaisuudesta, ihan omasta äidistä lähtien. Pthyi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että mies joka on minusta kiinnostunut ilmaisisi sen itse. Suurin osa kavereidenkin miesystävistä ovat tehneet aloitteen kavereita kohtaan ja niin teki exänikin. Jotenkin tuntuu, että miehen aloitteenteko on sellainen herrasmiesmäinen ele vielä nykyäänkin. Sitä mieltä 3/4 kaveristanikin.
Eli 3/4 naisista on passiivisia vätyksiä, jotka pelkäävät pakkeja.
Jos tyyppi on sinusta kiinnostava niin ota yhteys. En voisi itse jäädä odottamaan.
Voihan mies sitten jatkaa taas lisää?
Kyllä. Kiinnostunut mies ottaa treffien jälkeen yhteyttä. Yleensä lähes välittömästi. Jopa tälläinen burgerimies kuin minä tekee niin.
Moni mies oppii kantapään kautta ettei naiselle kannata soittaa. Mies saatetaan nöyryyttää julkisesti ihan suotta.