*** ENSIKOT keskiviikkona (05.04.´06) ***
Kommentit (24)
Pitäähän se nyt kaverinkin mainita, eli:
T: Ull-Maij & Pikku Pupu rv 17+2
Paljon on tullut taas " kirjeitä" tänne Eskareitten pinoon, kiva kiva!! =)
ERITTÄIN PALJON ONNEA JA TARRASUKKIA LARALEILLE!!!!! :)
Eli tänään tein sitten sen " viimeisen" testin (5:es ovistesti) ja ei just minkään näköstä viivaa tullu. Eli tilanne taitaa nyt sitten olla niin, että mä en ovuloi ollenkaan. Huomenna soitan sinne lääkärille ja pyydän päästä tutkimuksiin.
Löysin netistä sivun missä on jollakin lähelle " sama ongelma" kun mulla. Tässä kysymys ja vastaus:
Kysymys:
Olen syönyt pillereitä n. 7 vuotta ja jätin ne pois nyt toukokuussa 2005. Vauva on enemmän kuin tervetullut. Pillereiden lopetuksen jälkeen kuukautiskiertoni on ollut 26-30 päivää. Tässä kierrossa olen tikuttanut ovulaatiota. Lh huippua ei vain ole tullut. Onko mahdollista, että en ovuloi ollenkaan?
Vastaus:
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi.
Olet käyttänyt pitkään ehkäisytabletteja ja munasolun kypsyminen on estynyt ehkäisystä johtuen. Pikkuhiljaa oma hormonitoimintasi palautuu. Todennäköisemmin seuraat ovaulaatiota testejä käyttäen. Mikäli ovulaatiota et havaitse, niin hakeudu gynekologille tai omalääkärille.
Parhainta onnea yritykseen.
Kätilö/EnsiNeuvo24
Eilen illalla meinas oikeesti tulla itku silmään, ku aloin ajattelemaan asiaa siltä kantilta, että mitä jos oikeasti en ikinä voi saada omaa vauvaa. Olisi aivan kamalaa!! =(
Toivon, että pääsen pian selvittämään asian " juuria myöten" .
Pidän Teidät ajantasalla!!
Lisbet
(kp 15/30~43)
Mukavaa, kun joku tuo meille iloisia uutisia. Tuntuu, että viimeaikoina ollaan vähän synkistelty ja monen piinailut ovat tainneet pahkeinen päättyä tädin tulemiseen. Hienoa, että sinulla kävi toisin!
Yritetään saada meille kaikille iloinen mieli ja positiivinen ote tähän yritykseen. Eikun vaan miehiä kaatamaan petiin ja uuteen yritykseen tädin yllättämät ja piinailijoille paljon peukkuja!
(Mie oon ihan toivoton muistamaan teidän nikkejä, mutta yritän opetella kovasti)
Tuisku kp 8/34-42
Ensinnäkin onnittelut Laraleille myös tänne puolelle :)
Oli pakko tulla kurkkaan teidän pino, kun mulle tuli sellanen tunne että Naksu on palannut ja niihän olikin. Ihana kuulla sinusta. Toivottavasti saat syyn selville tuohon haamu hommaan.
Kaikille muillekkin tutuille ja tuntemattomille enskoille aurinkoista kevättä!
Plussatuulia kaikille :)
T: Ull-Maij