Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaako pankki lähimaksukortilla?

Vierailija
10.09.2017 |

Sain toukokuussa pankistani viestin, että luottokorttini lakkaa toimimasta ennen kesää ja minun on otettava lähimaksukortti. Kortissani kuitenkin lukee, että se olisi voimassa vuoteen 2020.

En tehnyt mitään, koska en halunnut mielestäni turvatonta lähimaksukorttia, ja kesä alkoi. Kortti kuitenkin toimi normaalisti. Kysyin pankilta asiasta, ja nyt vastattiinkin, että voimassaoloa on jatkettu kesän loppuun, ja sitten lakkaa toimimasta. Pyysin lähimaksutonta korttia, mutta sen saaminen oli tehty tosi vaikeaksi, minua palloteltiin virkailijalta toiselle, ja lopulta en kuitenkaan saanut sitä korttia (keksittiin kaikkia syitä, jonotettuni puoli tuntia, sanottiin, että tietoni pitää tarkistaa ja siihen menee useita päiviä, soita joskus myöhemmin uudelleen jne.)

Syksy koitti ja tein hädissäni sitten lähimaksukorttihakemuksen, joka on nyt vahvistamista vailla. Kokeilin kaupassa toimiiko kortti vielä ja se toimii ihan normaalisti, vaikka syyskuu on jo pitkällä. Myyjä sanoi, että kyllä kortti on voimassa vuoteen 2020, koska siinä niin lukee, ja että ovat huijanneet minua pankista. Onko tosiaan näin? Pankista en viitsi asiaa tiedustella, koska ei ole oikein luottamusta enää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota lähimaksua tyrkytetään nykyisin urakalla. jostakin olen lukenut, että jokunen vuosi sitten, kun lähimaksu oli vasta tuloillaan, jokin pankki, olisikohan ollut Op, tosiaan halusi vaihtaa kortteja ennenaikaisesti lähimaksullisiin. Vaikeaa kyllä uskoa, että pankki tietoisesti huijaisi, pikemminkin veikkaisin agressiivista markkinointia ryyditettynä epäonnistumisena asiakaspalvelussa. Mikä pankki on kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä