Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies ei voi olla puolestani iloinen

Vierailija
10.09.2017 |

Kerroin miehelle kuulleeni eilen työkaveriltani, että minut oli rankattu työryhmäni parhaaksi ja johtotason tyypit olivat hehkuttaneet osaamistani ja työpanostani. Halusin iloita asiasta mieheni kanssa ja olla asiasta innoissani. Kuka ei olisi tyytyväinen kuultuaan jotain tuollaista? Miehen reaktio oli kuitenkin: "Oliko se joku äijä joka tämän kertoi?" Ja kyllä, työkaverini on mies. "No se yritti vaan tehdä vaikutuksen"... Miksi asia pitää kääntää heti negatiiviseksi ja vetää iloinen ja hyvä asia ihan lyttyyn? Luulin että mies olisi puolestani iloinen ja olisin voinut fiilistellä asiaa hänen kanssaan. Ottaa niin päähän että tämäkin kiva asia meni sitten ihan päin persettä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli mustis, eikä siten kyennyt reagoimaan asiaan oikein.

Olen kokenut samanlaisia fiiliksiä, kun olen hehkuttanut jostain ja odottanut miehen reagoivan myös iloisesti, mutta... no, tätä ei ole tapahtunut vain miehen kohdalla. Sellaisia me ihmiset ollaan, ihme möllejä.

Vierailija
2/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kusipää miehenä? Tuskin päästää sua yksin edes ikinä mihinkään ravintolaan koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos heti ekana pitää kysyä kertojan sukupuolta... Miten tuollainen voi tulla edes mieleen?

Vierailija
4/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mielestänne merkitystä että työkaveri kertoi tämän vapaa-ajalla työporukan illanvietossa?

AP

Vierailija
5/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin sanoa noin, olen kaikille kateellinen vähän kaikesta. Joku ystävä tai puoliso ei ole minä, en juuri kykene iloitsemaan toisten puolesta. Joillain tämä on tilannekohtaista ja johtuu siitä jos itsellä menee sillä hetkellä huonosti uralla tms

Vierailija
6/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Mies ei kestänyt sitä, että olin paremmin koulutettu ja koska kunnianhimoinen ja eteenpäin pyrkivä olen, lähdin opiskelemaan eteenpäin.

Niin paljon otti miehen itsetunnolle että ero tuli.

Enkä mitään menettänyt. En halua miestä jonka itsetunto rakentuu sille, että hän on "parempi" ja "ylempänä". Kyseessä ei ollut kilpailu, hänellä itselläänkin oli mahdollisuus yrittää eteenpäin, ei halunnut eikä kuulemma jaksanut. Oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä