Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, millaiset välit teillä on ex-puolisonne vanhempiin?

Vierailija
10.09.2017 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri minkäänlaiset. Suhteen aikana kohteliaat välit, mutta ei läheiset. Nyt ehkä korkeintaan juhlapäivinä lähetään joku viesti. Ei muuta.

Vierailija
2/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni mummo on meille rakas ja tärkeä. Vietämme paljon aikaa yhdessä. Myös hänen puoliso on ihan yhtä rakas, vaikka biologisesti ei olekaan isovanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät. Ei tosin olla juurikaan tekemisissä, mutta silloin tällöin ex -anoppi soittaa jos vaikka haluaa ostaa lapsille jotain tai jos nähdään jossain niin kyselevät aina että mitä kuuluu ja miten voin. Todella Ihania ihmisiä.

Vierailija
4/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät välit, 150km.

Vierailija
5/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut kumpaakaan sen päivän jälkeen, kun muutin pois.

Vierailija
6/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän vanhempiin ei enää minkäänlaiset kun on molemmat kuolleet niin aikaisin ettei lapsetkaan ehtineet tutustua.

Eksään asialliset välit koska yhteiset lapset emmekä eronneet vihoissa. Eksän veljeen perheineen hyvät välit, ovat toisen lapsen kummeja. Eksän siskoon hyvät välit.

Elämä on niin paljon helpompaa ja kevyempää kun ei kanna eikä haudo turhia kaunoja. Kun yhdessä ei voitu olla, ei voitu. Ei se ole vihaamisen syy!

Vierailija
7/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olemassa. Asuvat kauempana, joten ei olla juuri tekemisissä. Kerran-pari vuoteen lasten myötä, jolloin asialinjalla mennään.

8/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen eroa hyvät ja läheiset välit. Eron jälkeen eivät ole halunneet olla missään tekemisissä. Ja olen kuullut minusta puhuttavan pahaa. Tästä olen päätellyt, että en ollutkaan pidetty miniä vaan minua vain siedettiin. Liitto kesti yli 20 vuotta ja kävin ex-anopin kanssa yhdessä ostoksilla, kahvilla, lounailla, juttelimme puhelimessa ja minä olin se joka lomaili heidän kanssaan mökillä lasten kanssa. No enää en ole tervetullut mökille, joten lapsetkaan eivät siellä enää käy, kun ei ole ketään joka veisi heitä sinne.

Vierailija
9/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät, asialliset. Asuvat nykyään niin kaukana ettei juurikaan tule nähtyä. Joskus joudun soittamaan ex-anopille jos eksä keksii jonkun älyttömän tempauksen. Viesti menee vaihtelevasti perille.

Olen ollut liian lempeä erossa, mutta en ole halunnut polttaa siltoja takanani, koska he ovat tärkeitä ihmisiä lapsilleni.

Vierailija
10/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat jo kuolleet. Ex-appiukko oli kyllä läheinen. Pari viikkoa ennen kuolemaansa kävin taas kerran sairaalassa hänen luonaan yhdessä exän kanssa (ex-appiukko oli saanut monta aivoinfarktia ja enää pelasi vain pää, joskin mm. lukutaito hävisi).

Mukana oli vuoden vanha lapseni.Ex-appi ei pystynyt enää edes puhumaan, mutta katseesta näin, että hän oli iloinen vierailustamme. Suutelin häntä poskelle lähtijäisiksi ja hän itki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi