Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen on tämmöinen?

Vierailija
10.09.2017 |

Pidetty pikkuflirttiä jonkin aikaa ja nyt ajattelin että voisin pyytää ulos tai kysyä numeroa. Ujo olen mutta tää nainen on saatava. Se on kuitenkin alkanut ihan erilaiseksi. Ei katso silmiin kun äkkiä, ja on virallinen kun nähdään. Ennen oli rumasti sanottuna jops vähän tyrkky.
Tarviin nyt naisten vinkkejä, mikä tätä vaivaa ja vieläkö voin pyytää ulos tai numeroa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos katsekontaktin ottaminen, reipas hymy ja ystävällinen jutustelu on flirttiä, niin sittenhän mä tyrkytän itseäni kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Luulin aloituksen perusteella, että nainen oli hieronut ryntäitään ap:n naamaan tai jutellut riettauksia.

Vierailija
42/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut flirttiä salilla erään miehen kanssa. Olen naimisissa, joten se on ollut vain flirttiä minun taholtani. Kun huomasin, että mies alkaa tehdä lähestymisyrityksiä, niin otin takapakkia eli en enää jatkanut flirttiä entiseen malliin. Kyse ei ole siitä, ettenkö olisi kiinnostunut, mutta en halua pilata hyvää avioliittoani sekoilemalla oikeasti muiden miesten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä olikaan flirtin ja kiinnostuksen ero?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi