Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen on tämmöinen?

Vierailija
10.09.2017 |

Pidetty pikkuflirttiä jonkin aikaa ja nyt ajattelin että voisin pyytää ulos tai kysyä numeroa. Ujo olen mutta tää nainen on saatava. Se on kuitenkin alkanut ihan erilaiseksi. Ei katso silmiin kun äkkiä, ja on virallinen kun nähdään. Ennen oli rumasti sanottuna jops vähän tyrkky.
Tarviin nyt naisten vinkkejä, mikä tätä vaivaa ja vieläkö voin pyytää ulos tai numeroa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole baarissa tätä naista tavannut vaan harrastuksen parissa. Puhui ja killitti silmiin ja kyseli apuja. Liekkö sanoistani loukkantunut mutta ei enää ole niin tyrkky. Katsoo kyllä perään ja silleen. Vai oliko se vaa leikkiä, olen tavallinen mies.

Mistä sanoistasi hän olisi loukkaantunut?

Vierailija
22/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole baarissa tätä naista tavannut vaan harrastuksen parissa. Puhui ja killitti silmiin ja kyseli apuja. Liekkö sanoistani loukkantunut mutta ei enää ole niin tyrkky. Katsoo kyllä perään ja silleen. Vai oliko se vaa leikkiä, olen tavallinen mies.

Mistä sanoistasi hän olisi loukkaantunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen puhui sinulle, katsoi silmiin ja pyysi apua. Ja tämä on mielestäsi tyrkkyä käytöstä?? Nyt on pakko kysyä, että millä tavalla sinä hänelle sitten flirttailit, jos tuollainen pieni perusflirtti on mielestäsi tyrkkyä? Etkö sinä sitten puhunut hänelle tai katsonut häntä silmiin? Vastasit vain kysymyksiin ja tuijottelit seiniä, niinkö?

Jos minä olen kiinnostunut miehestä, kokeilen juuri tuollaista pientä kevyttä flirttiä, eli juttelen mukavia ja katson silmiin jutellessani. Ja saatan pyytää johonkin apua, jolloin tosiasiallisesti on pikemminkin tarkoitus saada ns. yhteinen hetki miehen lähellä. Jos mies ei vastaa tällaiseen kevyeen flirttiin, tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi ja lopetan itsekin flirttailun, jotta en menisi sille tyrkky-asteelle. Miksi ihmeessä jatkaisin yksipuolista flirttailua, jos toinen ei vaikuta kiinnostuneelta. En minä ketään halua ahdistella kuitenkaan, ja jollei joku mies musta kiinnostu, niin ei voi mitään. Se on osa elämää.

Vierailija
24/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat selville vai kokeilemalla! Nyt kysyt sitä treffeille! Pahinta, mitä voi tapahtua, on pakkien saaminen, mutta lopputulos on sama jokatapauksessa, jos et kysy.

Onnea matkaan!

En suosittele kysymään treffeille. Aivan liian ahdistavaa. Paljon, paljon parempi vaihtoehto on heittää jotain tyyliin "olen menossa perjantaina katsomaan x-elokuvan/baariin/x-bändin keikalle/jne, kiinnostaisiko sinua lähteä mukaan?" Silloin nainen ei koe, että nyt pitää tietää olenko varmasti kiinnostunut tästä tyypistä vai en.

Vierailija
25/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus naisella syventynyt, niin alkanut ujostuttaan, Veikkaisin minä. 

Tämä vastaus on ap:n kirjoittama

Vierailija
26/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tavannut miehen, joka tajuaa ja osaa parruttaa eikä vain tuijottele koiranpennun lailla kuukausia jopa vuosia.

Tässähän sen näkee millaisia nyky naiset on, heti pitää saada mulkkua luukkuun. Itse tykkään kilttinämiehenä kuukausien ajan kasvattaa jännitettä ja romanssia mikä sitten lopuksi laukaistaan koko yön kestävään kuumaan ja tuliseen sexiin.

Tuottaako tällainen kuukausien odottelutaktiikka hyvin tulosta?

Mietin samaa. :D En jaksaisi jäädä odottelemaan, että mitäs jos mikälie pikku tavara tai taidottomuus olisikin edessä. Koeajolle ennen turhaa pussien muhimista.

Mulla ei seksi ole tuossa mitenkään päällimmäisenä mielessä, mutta en viitsi kuukausimääriä kuitenkaan odotella, että mies sen verran vaivautuu kiinnostusta osoittamaan, että numeroa tai treffeille pyytää. Seksiä harrastan itse mieluiten vasta sitten kun vähän paremmin tunnetaan, mutta eihän tuossa edes treffailuasteelle edetä kohtuullisessa ajassa, jos mä saan yksinäni ylläpitää keskustelua ja silmäpeliä monta kuukautta, kun mies mielestään "kasvattaa jännitettä ja romanssia" tekemättä tosiasiallisesti mitään asioiden etenemiseksi.

Vierailija
27/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen täytyy seivästää mulkulla heti, jos katsoo silmiin. Muuten peli on menetetty.

Vierailija
28/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katosi...

Vierailija
29/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, onko esim joku silmiinkatsominen monenkin mielestä oikeasti flirttiä? Minä katson kaikkia silmiin, hymyilen ja juttelen oma-aloitteisesti ja nauran herkästi. Onko tämä monelle oikeasti romanttisen kiinnostuksen merkki? 🤤

Vierailija
30/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua sinua, siitä oli vain hauska flirttailla. Seuraava kysymys.

Vierailija
31/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan myös menoihin mukaan pyytämistä. Jokin kevyt ja helppo vaihtoehto, ei mtn tylsää paikallaan istumista kahvilassa. Huoleton ja itsevarma heitto, lähdetkö muuten mukaan, oon menossa? Aina on hyvä tuntea ihmisiä ja saada kavereita, jos jutusta ei kehkeydy syvempää. Älä edes yritä päästä naisen pään sisään, ei se onnistu kuitenkaan :D Onnea matkaan!

Vierailija
32/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei passaa enää katsoa ketään silmiin, ettei mies heti tuo haisevaa tihkukyrpäänsä tyrkylle.

Vierailija
33/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä loukkaavaa sanoit?

Vierailija
34/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
35/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, onko esim joku silmiinkatsominen monenkin mielestä oikeasti flirttiä? Minä katson kaikkia silmiin, hymyilen ja juttelen oma-aloitteisesti ja nauran herkästi. Onko tämä monelle oikeasti romanttisen kiinnostuksen merkki? 🤤

Jos olisit katsonut minua silmiin, olisin seivästänyt sinut mulkullani heti.

Vierailija
36/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu?? Minne hävisit?

Vierailija
37/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele jos ei katso sinua enää silmiin, kun tulkitset silmiin katsomisen itsensä tyrkkyttämiseksi.

"nainen on saatava.." Öö nainen ei ole koskaan mikään "saatava" "omistettava" "alistettava" "kontrolloitava" miehen omaisuus.

Puhut naisesta halventavaan sävyyn ja olet tulkinnut hänet alun alkaen väärin. Jätä hänet rauhaan.

Vierailija
38/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku maalaisjuntti, joka luulee normaalia tasa-arvoista keskustelua tyrkyttämiseksi. Itse en edes uskalla jutella maaseudulta tai pikkupaikkakunnilta kotoisin oleville miehille mitään small talkia edes, kun tulkitsevat sen kuitenkin väärin.

Vierailija
39/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pelkää alistua tahtoosi!

Vierailija
40/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kiinnostunut sinusta. Annan hänen olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi