Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko toinen vain päättää olla tekemättä mitään?

Vierailija
10.09.2017 |

Mites koska toisen voi pakottaa tekemään asioita? Loppui kuin seinään kaikki tekeminen. Tarvisin todellakin miehen apua kotona. Monia pieniä hommia jotka juuri hänen pitäisi tehdä ja suurempiakin. Lapset kaipaa hänen huomiotaan. Minä kaipaan hänen huomiotaan. Mutta kun ei mitään. Tekee työpäivänsä, syö, nukkuu päiväunet, valittaa väsymystä ja pötköttelee loppuillan puhelimen kanssa sohvalla ja ärisee lapsille.
Mitä ihmettä mä teen, eihän tämä näin voi jatkua?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein rakastavalta parisuhteelta ja tasa-arvoiselta avioliitolta...? Olisko kuitenkin paras ap että otat avioeron ja muutat lasten kanssa kerrostaloon. Siinä on pakko sitten talo laittaa myyntiin ja mies saa omassa kämpässään maata sohvalla ja somettaa, ja sun ei tarvi sitä kattella eikä raataa talon töissä. Win-win.

Vierailija
42/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 15 joku ilman omaa tahtoa oleva lammas kun paha nainen tuli ja pakotti parisuhteeseen ja kotileikkiin. Ja ihan väkisin raiskasi ja tuli raskaaksi ja nyt pitäisi vielä kylpyläänkin viedä perhe.

Ihan kamala elämä  joten ei voi kuin uhriutua.

Totuus on et monissa perheissä nainen on se, jonka tahdon mukaan tehdään ja mennään. Kylpylään ei ole mikään pakko mennä just silloin kun Rouva niin haluaa. Kauheesti näkee näitä jyräilijämammoja joka paikassa. Miesparat nykyään. Ei saa olla väsynyt eikä edes kipee, kun tulee vaan haukkuja niskaan. Naiset symppaa toisiaan kyllä, se ei muutu.

Ohis (nainen)

Kaipa jokainen Rouva osaa ajaa sinne kylpylään lasten kanssa ihan ite, ja jos mieheltä on rahaa vailla, sitä rahaa voi mies antaa mukaan Rouvalle tai lapsille, ja jäädä itse kotiin kökkimään, tai tehdä ihan mitä haluaa, aikuinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan sitä kun tajuaa ryssineensä elämänsä alkavalla naisen haluamaan kotileikkiin.

Tänään "noi" haluaisi kylpylöimään yms. OK, eipä siinä mitään mutta itseäni ei huvita ja siitähän möykkä nousi. Mihin minua siellä tarvitaan (muuhun kuin maksajaksi)

Mihinkäs se naispuolinen ystäväsi sinua tarvitsi siellä laivalla? Tai mihin sinä häntä? Sinkkumies-leikkiin? Kyllä on munattomia miehiä nykyään. Tai kyllähän sitä siitoshommat kelpaa, mutta vastuuta ei jakseta hetkeä pidempää kantaa.

Vastuunkantaminen tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Meidän perheessä ei ole pakko lähteä kylpylään, jos ei huvita.

Vierailija
44/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 15 joku ilman omaa tahtoa oleva lammas kun paha nainen tuli ja pakotti parisuhteeseen ja kotileikkiin. Ja ihan väkisin raiskasi ja tuli raskaaksi ja nyt pitäisi vielä kylpyläänkin viedä perhe.

Totuus on et monissa perheissä nainen on se, jonka tahdon mukaan tehdään ja mennään. Kylpylään ei ole mikään pakko mennä just silloin kun Rouva niin haluaa. Kauheesti näkee näitä jyräilijämammoja joka paikassa. Miesparat nykyään. Ei saa olla väsynyt eikä edes kipee, kun tulee vaan haukkuja niskaan. Naiset symppaa toisiaan kyllä, se ei muutu.

Ohis (nainen)

Kaipa jokainen Rouva osaa ajaa sinne kylpylään lasten kanssa ihan ite, ja jos mieheltä on rahaa vailla, sitä rahaa voi mies antaa mukaan Rouvalle tai lapsille, ja jäädä itse kotiin kökkimään, tai tehdä ihan mitä haluaa, aikuinen ihminen.

Mut sehän ei kelpaa täällä! Ei mies saa jäädä poiskaan. Kylpylät on täynnä väkisinraahattuja miehiä. Sen sijaan sellaisiin aktiviteetteihin ei lähdetä minne Rouva ei halua. Esim lätkämatseihin tai milloin minnekin...

Vierailija
45/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä oikeasti kauheaa. Kannattaisi haastaa vaimo oikeuteen tuosta pakottamisesta yhteiselämään ja avioon ja kidnappauksesta ja raiskauksesta. Tuohan olisi ihan valtakunnan uutinen, jos on totta. Mies on varmaan myös huumattu jatkuvasti, jotta tällainen capaudenriisto on onnistunut, kun naiset ovst keskimäärin pienikokoisemoia fyysisesti. Ota hyvä mies heti yhteys asianajajaan ja iltapäivälehteen!

Vierailija
46/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Somettelut pois. Mun mies on sellainen että hukkuu kännykkäänsä, jos sen antaa tapahtua. Mitään ei jaksa, ja vielä tämä yksi peli, tai tämä yksi keskustelu.

Sanoin ihan suoraan että se on nyt kumma, että aikuinen, 35v mies ei osaa laittaa tuollaista vehjettä pois. Että mietippä nyt itsekin vähän. Tässä on meillä koti jossa on sen miljoona asiaa tekemättä, ja sinä päätät istua somettelemassa kaiken vapaa-aikasi? Harmittaako sinua kenties kuolinvuoteella ettet sometellut elämässäsi tarpeeksi, jos et joka jumalan minuuttia joka jää töiltä/muulta pakolliselta vietä siellä.

Meni perille. Siihen loppui sitten väsymys, ja muukin kiukuttelu, kun ruumis alkoi saada työtä, ja joutui käyttämään päätään ongelmanratkaisuun ihan irl.

Vierailija
47/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan sitä kun tajuaa ryssineensä elämänsä alkavalla naisen haluamaan kotileikkiin.

Tänään "noi" haluaisi kylpylöimään yms. OK, eipä siinä mitään mutta itseäni ei huvita ja siitähän möykkä nousi. Mihin minua siellä tarvitaan (muuhun kuin maksajaksi)

Mihinkäs se naispuolinen ystäväsi sinua tarvitsi siellä laivalla? Tai mihin sinä häntä? Sinkkumies-leikkiin? Kyllä on munattomia miehiä nykyään. Tai kyllähän sitä siitoshommat kelpaa, mutta vastuuta ei jakseta hetkeä pidempää kantaa.

Vastuunkantaminen tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Meidän perheessä ei ole pakko lähteä kylpylään, jos ei huvita.

Ei meilläkään, mutta tämän sankarin tilanne vaikutti melkoisen erikoiselta. Emäntä menköön viemään lapset kylpylään, koska miestä HUVITTI lähteä mieluummin laivalle naispuolisen tuttavan kanssa. Ja tietenkin ilman perhettä häiritsemässä..

Vierailija
48/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla miehistä on tuollainen vittumainen tapa käyttäytyä kun ovat kyllästyneet vaimoon, lapsiin ja taloon. Ei osallistuta enää millään tavalla perhe-elämään, talo jää rempalleen, ei puhuta mutta raivotaan kyllä jos toinen ihan oikeutetust pyytää tekemään jotain.

Halutaan siis ero mutta siitäkään ei uskalleta ottaa vastuuta vaan laitetaan se vaimo tekemään sekin ratkaisu.

Ja kun vaimo ottaa eron niin sitten mies esittää viatonta uhria ja paska vaimo jätti ja vei lapsetkin. 

Vierailija
49/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan soittaa paikalliseen omakotitalotalkkaripalveluun ja tilata sieltä kaiken, mitä mies ei suostu/ehdi/viitsi tehdä. Lasku on hyvin asiallinen suhteessa siihen, että työt tehdään kunnolla eikä talkkaripalvelun mies etsi tuntitolkulla oikeita työvälineitä tai pysähdy kesken ränninpuhdistuksen pohtimaan, kannattaisiko sittenkin ottaa ne tikkaat.

Ihan turha nalkuttaa asioista, jotka eivä nalkutuksella muutu. Miehenkin on turha valittaa minulle, että ei ole puhtaita paitoja tai että olohuone on sotkuinen, kun joku on levittänyt sinne tavaroitaan. Hymyilen iloisesti ja totean, että jos ei jaksa siivota, voi tilata siivoojan paikalle. Tämä tosin ei tiedä, mihin sukat pitäisi siitä olohuoneesta viedä enkä tiedä minäkään.

Vierailija
50/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin tuollaisen miehen. Alkuaikoina kun hommaa ei paljon ollut, osallistui kyllä, mutta kun olin esikoisen kanssa kotona tein kaiken, ja se jäi "päälle" kun menin takaisin töihin. Toisen lapsenkin tein vielä kun mies lupasi parantaa tapansa, mutta paskat. Läksin menemään, siinähän jäi ihmettelemään ilman henkilökuntaa. 

Vierailija
51/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa että jotkut parisuhteet ovat kuin äidin ja teinin valtataisteluita. Vaimo-äiti tulee ja ottaa kännykät/pelit pois että mies saa jotain järkevää tehtyä. HUH HUH. Miesten elämä olisi paljon mukavampaa jos kasvaisivat oikeasti aikuisiksi niin kukaan ei kulkisi perässä nalkuttamassa ja vahtimassa. Hommat voisi tehdä ihan itse oma-alotteisesti heti eikä 2 vuoden päästä naama norsunvitulla.

Onneksi meidän parisuhteessa on 2 aikuista ihmistä jotka tasan tarkkaan saa kaikki omat hommat ja yhteiset tehtyä ja elämä on helppoa ja mukavaa kivassa kodissa tyytyväisten perheenjäsenten kesken.

Ap voisi näyttää tämän ketjun miehelle?

Vierailija
52/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään, mutta tämän sankarin tilanne vaikutti melkoisen erikoiselta. Emäntä menköön viemään lapset kylpylään, koska miestä HUVITTI lähteä mieluummin laivalle naispuolisen tuttavan kanssa. Ja tietenkin ilman perhettä häiritsemässä..

Missä noin luki??

Vierailija
53/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut mies, olisin voinut uskoa sinun olevan äitihullun mies.

Vierailija
54/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa että jotkut parisuhteet ovat kuin äidin ja teinin valtataisteluita. Vaimo-äiti tulee ja ottaa kännykät/pelit pois että mies saa jotain järkevää tehtyä. HUH HUH. Miesten elämä olisi paljon mukavampaa jos kasvaisivat oikeasti aikuisiksi niin kukaan ei kulkisi perässä nalkuttamassa ja vahtimassa. Hommat voisi tehdä ihan itse oma-alotteisesti heti eikä 2 vuoden päästä naama norsunvitulla.

Onneksi meidän parisuhteessa on 2 aikuista ihmistä jotka tasan tarkkaan saa kaikki omat hommat ja yhteiset tehtyä ja elämä on helppoa ja mukavaa kivassa kodissa tyytyväisten perheenjäsenten kesken.

Ap voisi näyttää tämän ketjun miehelle?

No joo. Niin oli meilläkin. Hommat hoitui ja taloa ja perhettä hoidettiin yhdessä, nyt homma on muuttunut.

Mies oikeasti nauramatta katselee muutamia vuosia vanhoja kuvia ja sanoo että silloin vielä jaksoi.... On siis jopa 32 vuotta vanha tämä ukkeli!!!:D Ihan naurettavaa.

Vierailija
55/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla miehistä on tuollainen vittumainen tapa käyttäytyä kun ovat kyllästyneet vaimoon, lapsiin ja taloon. Ei osallistuta enää millään tavalla perhe-elämään, talo jää rempalleen, ei puhuta mutta raivotaan kyllä jos toinen ihan oikeutetust pyytää tekemään jotain.

Halutaan siis ero mutta siitäkään ei uskalleta ottaa vastuuta vaan laitetaan se vaimo tekemään sekin ratkaisu.

Ja kun vaimo ottaa eron niin sitten mies esittää viatonta uhria ja paska vaimo jätti ja vei lapsetkin. 

Harvoin asiat on noin yksipuolisia. Usein siinä on molemmilla osansa.

Vierailija
56/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä ap:n mies voi/saa olla väsynyt ja masentunut. Ehkä ap:kin on väsynyt ja masentunut itsekin. Mutta ei voi kuitenkaan jäädä soffalle makaamaan ja raivoamaan. Tilanne on jatkunut kai jo vuosia jos monen vuodet hommat on tekemättä? Eikä mies suostu edes puhumaan!

Noin ei voi vaan enää elää koska on ne lapsetkin jotka tarvitsevat äidin lisäksi sitä isää mutta tämä vain ärisee. Ei ole normaalia eikä tervettä!

Vierailija
57/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla usein toinen kuvittelee oikeudekseen päättää kaikesta ja määritellä muiden tehtävät ja aikataulut.

Vierailija
58/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin tuollaisen miehen. Alkuaikoina kun hommaa ei paljon ollut, osallistui kyllä, mutta kun olin esikoisen kanssa kotona tein kaiken, ja se jäi "päälle" kun menin takaisin töihin. Toisen lapsenkin tein vielä kun mies lupasi parantaa tapansa, mutta paskat. Läksin menemään, siinähän jäi ihmettelemään ilman henkilökuntaa. 

Eikä siis kyllä mäkin teen, hoidan kodin ja pyykit ja ruoat ja suuren osan mikä liittyy lapsiin.

Miehen hommia olisi ja on ollut remontit ja laskut, polttopuut ja autot, nyt ei tee mitään. Minä otin laskut hoitaakseni ja muut hommat makaa.

Ja ei ole mitään silmää tekevää hommaa, vaan oikeasti ulkolistoja ja korjauksia, jotka ihan oikeasti vaikuttaa talon kuntoon ja asumiseen ja jopa turvallisuuteen.

Ja kyllä minä teen ja olen tehnyt, kaikki niin että miehen pitäisi oikeasti keritä tekemään nämä mitä hänen pitäisi tehdä. Ei vaan tee jos en minä suututa häntä nalkuttamisella.

Vierailija
59/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse makaat päivät kotona?

Sinä olet ihana ihminen! 😘😘😘😘😘

Vierailija
60/101 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla usein toinen kuvittelee oikeudekseen päättää kaikesta ja määritellä muiden tehtävät ja aikataulut.

Ja ihan yhtä usein on hommia, jotka pitää tehdä vaikka kuinka tekee mieli angstata.

Yhteiset lapset pitää hoitaa, oktalossa on hommia mitkä pitää hoitaa.

Juu, mä en voi päättää että nyt teet, mutta kyllä ne hommat pitää hoitaa.