Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi rintapumppu parempi: Ainu vai Avant?

Vierailija
04.04.2006 |

Ja saisinko perustelunne kommentillenne. Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en Ainulle herunut juuri lainkaan. Aventilla sain pumpattua helposti kun pystyi tekemään sen samalla kun vauva imi toista rintaa. Sillä kun voi lypsää yksikätisesti ;). Eipä mene erikseen aikaa pumppailuunkaan, koska sen voi hoitaa imetyksen kanssa samaan aikaan :).

Vierailija
2/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs maksoi tämä Avent Isis? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa bongailla käytettynä, jos tuntuu liian hintavalta. minusta on hintansa väärti :)

Vierailija
4/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainun käsikäyttöinen, josta sain lähinnä jännetuppitulehduksen ranteeseen koska oli aika raskas pumpattava mielestäni. En kuitenkaan hankkinut yai kokeillut muuta. Nyt sitten toisen syntymä käsillä ja tiedän taas tarvitsevani pumppua, koska olen sellainen lypsylehmä, jolla maitoa tulee ihan sikana, niin taidampa sitte hankkia tuon Aventin, jos se on sitten erilainen Ainuun verrattuna. -ap

Vierailija
5/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avent taas on ymmärtääkseni toiminut jokaisella kokeilijalla tosi hyvin. Myös minulla. Kannattaa panostaa enemmän ja ostaa Avent. Sitä paitsi siitä saa tosi hyvin myydessä. Itse maksoin 59 Euroa ja vähän käytettynä ja osaset kaikki alkuperäispaketissa mukana, sain vielä 46 Euroa... Mitä silloin katsoin huuto. net:stä, niin noista Aventeista maksettiin paljonkin käytettynä edelleen yli 30 Euroa.

Vierailija
6/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samanhintainen kun avent eli n 60e. avent on huono sillä nyrkkiä puristamalaa lypsät ja kukaan ei saa sillä mitään ulos......ja rahta meni kankkulan kaivoon.'

eli ainu ja lypsä sillä oikein eli kun lypsät vasenta rintaa niin vedät oikealla kädellä ja kun oikeata rintaaa niin vedon teet vasemmalla kädellä, liian usein virhe on juuroi se et saman puolen kädellä vedellään rintaa ja sit valitetaan niska särkyjä

Vierailija
7/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni monta rikki. Tein täysin ohjeiden mukaan. Kysyin vielä maahantuojalta täsmennyksiä. Silti vaan ei kestänyt. Aventin pullot ovat erittäin hyvin kestäneet. Ainua en käyttänyt niin pitkään. Se ehkä olisi kestänyt paremmin, sillä siinä ei ollut sentapaisia kohtia, jotka hajoaisivat. Avent oli kätevämpi käyttää.

Vierailija
8/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän huono herumaan mutta tällä pumpulla on herunut parhaiten. Muilla ei irronnut, kuin pieni tilkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme